Camping Domaine de Beauséjour

61 reviews over Camping Domaine de Beauséjour

• 2019
    9Esther Smit03-08-2019

Fantastische vakantie!

Weer thuis na een vakantie op deze geweldige camping! We waren met onze caravan, mooie ruime schaduwrijke plek. Ligging direct aan zee, net schoon sanitair, mooi zwembad met veel ligbedjes, goed betaalbaar restaurant met afhaal en elke dag vers stokbrood. Minpuntje is dat er geen parasols bij het zwembad zijn en bij drukte na 19 uur koud/lauw water bij de douches (later op de avond wel weer warm water). Maar al met al een fantastische camping die aan voelt als een kleine camping. Waar vind je die nog direct aan de Middellandse zee. Wij komen zeker weer terug!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Jan Harmern25-09-2018

Uitstekend camping

In september 10 nachten op deze camping gestaan.Op de naastgelegen campings was geen animatie meer dus geen geluidsoverlast. De camping is ruim opgezet met zowel verhuur als veel kampeerplekken. Op andere campings houden we niet van hoge hagen maar zo direct aan zee geeft dit wel voordelen. Het mooie brede strand is vanaf de camping makkelijk te voet bereikbaar. Het sanitair wordt de hele dag door heel netjes en grondig schoongemaakt. Nog wel relatief veel hurktoiletten die eigenlijk vervangen moeten worden. Er is een winkeltje met dagelijks vers brood. Op 10 minuten rijden een grote Carrefour en Lidl/Aldi. Voor het naseizoen wat ons betreft een prima camping. Voor de omgeving cijfer 6 want je kunt langs Canal du Midi naar de 9 sluisjes fietsen en naar Valras en Vias maar niet per uitstek een fietsomgeving. Kortom wij hebben hier een uitstekend verblijf gehad en voor herhaling vatbaar. Het zwembad is erg mooi en verwarm en luxe ligstoelen

Gereisd met partner in september 2018

• 860'plussers10-07-2018

Heerlijke plek

Vlakke Zuid Franse camping, mooie beplanting, verdeeld over lanen met verharde paden, rustig gelegen direct aan heerlijk bewaakt strand. Goed bezochte camping vooral door veel Duitsers en Fransen. Vriendelijk personeel receptie, 3 WiFi punten. Verhuur is verdeeld over de camping met daartussen kampeerplaatsen, veel los zand. Gedeeltelijke beschutting en geen eigen waterpunt. Heerlijk zwembad, geen parasols! Restaurant zag er goed uit maar het was er niet druk, wel TV's aan. Overdag rustig maar elke avond bij schemer rondvliegende kevers, muggen en entertainment dus lawaai van het naastgelegen resort. Microfoon mag daar best wat minder hard. Toiletgebouw wordt continue gedweild. Fietsen kan over naastgelegen fietsstroken langs de weg naar b.v. Serignan. Er is redelijk vlakbij ook een voetgangers/fietspontje naar Valras. leuke camping voor kleine kinderen, speeltuin, zwembad en strand. prima week gehad.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Jeroen Oerlemans06-05-2018

Heerlijke en ontspannen vakantie!

Camping Beausejour vinden wij echt een fantastische camping. Dat komt door de ligging (direct aan zee), de ontspannen sfeer, het fijne klimaat en niet in de laatste plaats door het camping personeel. Het grootste deel van het personeel werkt hier al jaren met veel plezier en dat brengen ze over op de gasten. Als je even wilt bijkomen en je bent een liefhebber van zee en strand en je hebt geen behoefte aan drukke animatie de hele dag dan is dit de juiste plek.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

8Mia van Vught25-09-2017

volgend jaar weer

Van baliemedewerkers tot toiletdames , allemaal even vriendelijk zelfs aan het einde van het seizoen . Onberispelijke toiletten , flinke douchecabines met vaste wastafel zelfs met witte vloeren !! altijd schoon . Mooie ruime plaatsen met voldoende privacy . Direct aan het brede strand dat lekker veilig traag afloopt . Een minpuntje .... het internet zou verbetering behoeven .

Gereisd met partner in september 2017

• 7Birgit20-08-2016

Mooie camping

Beausejour, een mooie camping. Rustig, waar voor oudere kinderen niet veel te doen op de camping. Maar wel in de buurt. Sanitair is oud, maar goed schoon. Alleen jammer dat er zoveel stacaravan (vaste plekken) zijn, daardoor staat de gewone kampeerder overal tussen. Dat is gewoon jammer. En de plaatsen zijn niet allemaal heel groot.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Wim13-07-2016

Zeer plezierige camping

Mooie goed verzorgde camping met ruime standplaatsen. Mooi aangeplant en onderhouden. Perfect sanitair, zeer schoon. Schoonmakers de hele dag aanwezig. Prima restaurant en zeer betaalbaar. Prachtig zwembad met prima ligbedden. Vriendelijke receptie, zeer behulpzaam. Prettige algemene sfeer. Strand direct van de camping toegankelijk, bewaking aanwezig. Gratis kano's op het strand. Een camping om terug te komen.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Fam. Lute07-07-2016

Heerlijke camping!

De maand juni is een heerlijke maand om op deze camping te zijn, gelukkig niet zo'n megagrote camping. Wij zaten met de caravan vlak bij de jeu de boule baan. Voor ons een geweldige gezellige plek omdat iedere middag gespeeld werd met allerlei nationaliteiten. En dicht bij het zwembad en het strand. Alleen weinig schaduwplekken bij het zwembad. Hele vriendelijke behulpzame mensen bij de receptie en handig dat je in het Nederlands je vragen kan stellen. Wij hebben de fietsen altijd mee en je kan hier heerlijk fietsen naar het dorp en naar de megagrote supermarkt.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8E.S29-10-2015

Strand camping

Een middelgrote strandcamping die wij in 2012 bezochten. Kampeerplekken zijn verschillend van grote, die bij het zwembad zijn het beste en het grootste. Wij hadden een plek tussen de stacaravans, en onze 6m lange Hobby paste er maar net tussen. Ook waren onze Franse buren niet zo vriendelijk, dat was jammer. Camping overal op loopafstand, groot strand en heerlijk water. Wel stroming. Om boodschappen te doen moet je altijd met de auto zeker een 15 min rijden. Dat vonden wij een minpuntje. Ook is een gezellig plaatstje niet echt in de buurt. Als je van zon en zee houdt is dit een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 7Ineke04-09-2015

achterstallig onderhoud camping

mooi gelegen camping aan leuk strand, toiletruimtes behoeven up date, merendeel nog hurkwc's

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015