Camping Domaine de Beauséjour

27 reviews over Camping Domaine de Beauséjour in het Nederlands

Uitstekend camping

Jan Harmern
25-9-2018

In september 10 nachten op deze camping gestaan.Op de naastgelegen campings was geen animatie meer dus geen geluidsoverlast. De camping is ruim opgezet met zowel verhuur als veel kampeerplekken. Op andere campings houden we niet van hoge hagen maar zo direct aan zee geeft dit wel voordelen. Het mooie brede strand is vanaf de camping makkelijk te voet bereikbaar. Het sanitair wordt de hele dag door heel netjes en grondig schoongemaakt. Nog wel relatief veel hurktoiletten die eigenlijk vervangen moeten worden. Er is een winkeltje met dagelijks vers brood. Op 10 minuten rijden een grote Carrefour en Lidl/Aldi. Voor het naseizoen wat ons betreft een prima camping. Voor de omgeving cijfer 6 want je kunt langs Canal du Midi naar de 9 sluisjes fietsen en naar Valras en Vias maar niet per uitstek een fietsomgeving. Kortom wij hebben hier een uitstekend verblijf gehad en voor herhaling vatbaar. Het zwembad is erg mooi en verwarm en luxe ligstoelen

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijke plek

60'plussers
10-7-2018

Vlakke Zuid Franse camping, mooie beplanting, verdeeld over lanen met verharde paden, rustig gelegen direct aan heerlijk bewaakt strand. Goed bezochte camping vooral door veel Duitsers en Fransen. Vriendelijk personeel receptie, 3 WiFi punten. Verhuur is verdeeld over de camping met daartussen kampeerplaatsen, veel los zand. Gedeeltelijke beschutting en geen eigen waterpunt. Heerlijk zwembad, geen parasols! Restaurant zag er goed uit maar het was er niet druk, wel TV's aan. Overdag rustig maar elke avond bij schemer rondvliegende kevers, muggen en entertainment dus lawaai van het naastgelegen resort. Microfoon mag daar best wat minder hard. Toiletgebouw wordt continue gedweild. Fietsen kan over naastgelegen fietsstroken langs de weg naar b.v. Serignan. Er is redelijk vlakbij ook een voetgangers/fietspontje naar Valras. leuke camping voor kleine kinderen, speeltuin, zwembad en strand. prima week gehad.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijke en ontspannen vakantie!

Jeroen Oerlemans
6-5-2018

Camping Beausejour vinden wij echt een fantastische camping. Dat komt door de ligging (direct aan zee), de ontspannen sfeer, het fijne klimaat en niet in de laatste plaats door het camping personeel. Het grootste deel van het personeel werkt hier al jaren met veel plezier en dat brengen ze over op de gasten. Als je even wilt bijkomen en je bent een liefhebber van zee en strand en je hebt geen behoefte aan drukke animatie de hele dag dan is dit de juiste plek.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

volgend jaar weer

Mia van Vught
25-9-2017

Van baliemedewerkers tot toiletdames , allemaal even vriendelijk zelfs aan het einde van het seizoen . Onberispelijke toiletten , flinke douchecabines met vaste wastafel zelfs met witte vloeren !! altijd schoon . Mooie ruime plaatsen met voldoende privacy . Direct aan het brede strand dat lekker veilig traag afloopt . Een minpuntje .... het internet zou verbetering behoeven .

Mooie camping

Birgit
20-8-2016

Beausejour, een mooie camping. Rustig, waar voor oudere kinderen niet veel te doen op de camping. Maar wel in de buurt. Sanitair is oud, maar goed schoon. Alleen jammer dat er zoveel stacaravan (vaste plekken) zijn, daardoor staat de gewone kampeerder overal tussen. Dat is gewoon jammer. En de plaatsen zijn niet allemaal heel groot.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 29 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer plezierige camping

Wim
13-7-2016

Mooie goed verzorgde camping met ruime standplaatsen. Mooi aangeplant en onderhouden. Perfect sanitair, zeer schoon. Schoonmakers de hele dag aanwezig. Prima restaurant en zeer betaalbaar. Prachtig zwembad met prima ligbedden. Vriendelijke receptie, zeer behulpzaam. Prettige algemene sfeer. Strand direct van de camping toegankelijk, bewaking aanwezig. Gratis kano's op het strand. Een camping om terug te komen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijke camping!

Fam. Lute
7-7-2016

De maand juni is een heerlijke maand om op deze camping te zijn, gelukkig niet zo'n megagrote camping. Wij zaten met de caravan vlak bij de jeu de boule baan. Voor ons een geweldige gezellige plek omdat iedere middag gespeeld werd met allerlei nationaliteiten. En dicht bij het zwembad en het strand. Alleen weinig schaduwplekken bij het zwembad. Hele vriendelijke behulpzame mensen bij de receptie en handig dat je in het Nederlands je vragen kan stellen. Wij hebben de fietsen altijd mee en je kan hier heerlijk fietsen naar het dorp en naar de megagrote supermarkt.

Gereisd Met partner in juni 2016

Strand camping

E.S
29-10-2015

Een middelgrote strandcamping die wij in 2012 bezochten. Kampeerplekken zijn verschillend van grote, die bij het zwembad zijn het beste en het grootste. Wij hadden een plek tussen de stacaravans, en onze 6m lange Hobby paste er maar net tussen. Ook waren onze Franse buren niet zo vriendelijk, dat was jammer. Camping overal op loopafstand, groot strand en heerlijk water. Wel stroming. Om boodschappen te doen moet je altijd met de auto zeker een 15 min rijden. Dat vonden wij een minpuntje. Ook is een gezellig plaatstje niet echt in de buurt. Als je van zon en zee houdt is dit een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

achterstallig onderhoud camping

Ineke
4-9-2015

mooi gelegen camping aan leuk strand, toiletruimtes behoeven up date, merendeel nog hurkwc's

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

misschien ooit nog eens 1 keer

karin van Wijk
30-6-2015

Wij hadden een tentplek van 3 weken in juni met gelukkig schaduw. over de gehele camping is er weinig schaduw op de plekken. We hadden over de 30 graden. Veel wind 1e week en de laatste week werden we gek van de muggen ( neem veel muggespul mee) Zaten tegen een muur aan te kijken van de burencamping personeel prima. lawaai hadden we niet alleen wat muziek to 23.00 uur andere camping. Het restaurant viel voor ons tegen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Beauséjour in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Beauséjour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.