Camping Clos de Ferrand Naturist (closed)

Camping Clos de Ferrand Naturist (closed)

8.3Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Sérignan-Plage

8.3Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

16 reviews over Camping Clos de Ferrand Naturist (closed)

• 6Lia Kok26-07-2016

verrassend jammer

Fijn om weer op vakantie te gaan naar Clos Ferrand. Wat is er afgelopen jaar veel veranderd. De kampeerplekken zijn mooi onderhouden en de flora is mooi aangelegd. De sleutel die toegang geeft tot het strand is makkelijker. Sanitair is netjes en schoon. Ontvangst is vriendelijk en er wordt naar oplossingen gezocht, ook als je niet geboekt hebt. Wij willen namelijk vrij zijn om te komen en gaan. Jammer dat het ook een camping met veel animatie is geworden. De mooie toegang is veranderd naar de andere kant. Het restaurant mag klantvriendelijker zijn. Je wordt bijna verplicht om te boeken van te voren geen kampeer gevoel meer. Je zou zeggen houd een paar kampeer plekken vrij voor de echte kampeerder. Het strand is nu ook toegankelijker voor badgasten die niet op de Camping staan. Wij komen nu ongeveer 25 jaar, hebben eerst de Gymno club zien veranderen in een park, We maken ons zorgen. Het dorp en de zee hebben ons enthousiast gehouden maar houd de Clos Ferrand nog een beetje in stand. Het kan ook te groot worden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 9Saskia15-08-2015

Super fijne en goede camping!

Altijd warme douches, super SUPER schoon sanitair, vriendelijk personeel, elke dag verse baquettes bij de receptie, prachtig schoon strand met life guards, plaatsen met redelijk wat schaduw, wasmachine/afwasruimte/speeltuin, leuk restaurant/cafe/club house en kosteloos gebruik kunnen maken van diverse faciliteiten van de andere camping van dezelfde eigenaar die er naast ligt ( o.a. Supermarkt, restaurant en welness) . De gemiddelde leeftijd op deze camping ligt wel wat hoger, maar ook veel gezinnetjes met kinderen van 0 tot een jaar of 10 en pubers. Sociale controle is groot, vriendelijkheid alom en als je een dagje weg bent en het gaat regenen worden je spulletjes voor je droog gezet! Wij hebben 51 euro per nacht betaald voor een forse standplaats inde schaduw incl auto, tent, 2 volwassen en een auto

• 10Eetgelegenheden

• 5johan22-10-2014

Benauwde camping

Het is een benauwde ommuurde camping met erg veel ouderen. Beetje suffe camping! Geen winkel, voor brood naar een andere camping en daar dan in lange rijen staan.

• 6Staat v/h sanitair

• 7merie05-09-2014

Campingcheques "niet welkom"

In het voorjaar twee weken op deze camping gestaan. Direct aan zee maar door de muur om de camping heen erg warm. Er zijn weinig schaduwplekken, bomen o.i.d.

Op 1 september j.l. wij rond 13.00 aan en bij de receptie kregen wij te horen de dat er geen campingcheques plaatsen meer waren. De dag ervoor waren die al allemaal opgesoupeerd, terwijl het 1 sept. pas inging. We konden alleen nog een Campingchequeplek krijgen met supplement. Dat hield in dat je 6 euro p/d moest bijbetalen voor 6 amp. elektra en 10 euro p/d voor 10 amp. Wij vonden dit zeer raar en hebben rechtsomkeert gemaakt naar Le Grande Cosse. Daar passen ze niet per moment hun prijs aan.

Stokbrood is op de camping Serignan Plage te koop maar dan sta je eerst 10 minuten in de lange rij voor de bakker daar.

• 6Staat v/h sanitair

• 7Maurits19-08-2014

Prijs-kwaliteitsverhouding laat te wensen over

Camping Le Clos Ferrand is uitstekend gelegen, direct aan zee. Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van de naastgelegen naturisten camping, maar gezien de op de camping zelf gelegen faciliteiten, veel te duur (€ 57,-- per nacht in het hoogseizoen). Zanderige plaatsen. Vriendelijke mensen in het restaurantje en daar prima kwaliteit voor lage prijs. Sanitair netjes, maar veel 'moddervoeten' en schoonmaak tijdens spitsuur. In het hoogseizoen veel filerijden in de directe omgeving. Daar is ook niet veel te doen of te zien. Echt voor de zonaanbidder en strandliefhebber.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9J Helms28-07-2009

Prachtige plek

Wij komen al jaren bij madame. Vooral leuk toen ons zoontje nog klein was. Nu hij ouder wordt is het ontbreken aan leuke animatie en fasciliteiten een min punt. Ook de toenemende prijs ca euro 50 p/dag in het hoogseizoen staat niet in verhouding tot het aanbod. Bijzonder aan te bevelen in voor en najaar. Prijs in verhouding tot aanbod. Blijft een leuke plek maar voor kinderen boven de 5 jaar iets te saai.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 10alex07-07-2009

Voor als je gruwelt van grootschaligheid.

Gebruik van wasmachine en vriezer om koelelementen in te vriezen en eventueel levensmiddelen te bewaren .Gemoedelijke sfeer.Een kleine camping met grote plaatsen,met of zonder schaduw.Lekker dicht bij zee.Wij stonden nog geen 50 meter van het strand af! Het gehele terrein is ommuurd en na zonsondergang afgesloten,hetgeen een bijzonder veilig gevoel geeft!

• 6Eetgelegenheden

• 10Willy en Imke29-01-2009

Altijd net als thuiskomen

Hoi Wij komen al meer dan 12 jaar elk jaar een paar dagen bij madame verbrengen. We vinden er een mooi strand schoon sanitair en vriendelijke mede campinggasten waarvan we er ook een groot aantal kennen. Wat ons betreft een pre dat ze niks organiseerd de naburige camping heeft lawaai zat. Meestal netjes om 23 uur afgelopen en als de wind goed staat hoor je bijna niks. Je kunt ook naar deze camping wandelen om daar de activiteiten te beleven en om daar te eten.We gaan ook altijd mee met de Lilly passeur een veerbootje dat je naar Valras brengt. Madame is uiterst vriendelijk voor vaste gasten maar passanten benaderd ze met grote reserve. Eenmaal binnen gaat dit snel over bij goed gedrag. Ze heeft ruime plaatsen en wij reserveren nooit omdat ze altijd wel een plekje heeft. Kortom een heerlijke camping direct aan zee. Alleen de prijs tja dat is wel duur maar goed voor een weekje is het te doen. Er zijn weinig foto"s omdat je daar niet mag fotograferen. Een topcamping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 7RR14-09-2008

een twijfelgeval

Kleine, hoog ommuurde camping. Vlak bij het strand en met een centraal gelegen speeltuin is dit een goede camping voor gezinnen met kleine kinderen. Die zijn er dan ook, maar dan valt het wel op dat er in dat prachtige sanitair niets voor de kindjes voorzien is. Pluspunt: de eigenares is een controlefreak, maar zeer behulpzaam. Er is echter geen winkel (op naar Serignan) en geen zwembad. Het naturistisch stuk strand is ook klein: een strandwandeling zoals bij La Grande Cosse of Arna mag je vergeten. Daarbij is dit een zeer dure camping, volgens mij echt te duur voor wat er geboden wordt.

• 9Staat v/h sanitair

• 8teuny kok14-07-2008

Geweldig

Deze camping heeft mijn hart gestolen. Er heerst een geweldige sfeer. Op deze camping voel je je veilig, zeker door de sociale controle. Ik kom al 15 jaar op deze camping. In een woord SUPER!

• 6Eetgelegenheden

Met vrienden

1 tip over Camping Clos de Ferrand Naturist (closed)

• merie, 05-09-2014

Bel van te voren of ze campingcheques accepteren binnen de acceptatieperiode. Op mail reageren ze niet.

1 vraag over Camping Clos de Ferrand Naturist (closed)

• H. Booms, 31-10-2016

openingstijden 2017

wanneer is de camping open in voorjaar 2017?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig