We hebben een aantal aanbieders voor Sérignan voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sérignan voor je op een rij gezet:

Reviews over Sérignan

Serignan is een dorpje met een fraai dorpsplein.

Carola en Paul
    9-3-2015

In de omgeving vind je diverse stranden waarbij die van Valras plage het mooist is. In dit dorpje velle winkels, restaurants en een boulevard. Meerdere malen per week is er een markt met gevarieerde producten. Verder in de omgeving leuke dorpjes en steden met een eigen cultuur Carcassone is een aanrdader.

Gereisd Met partner in Sat Sep 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet bijzonder mooi

Luc
    12-8-2013

serignan is niet bijzonder mooi net zoals de omliggende dorpjes. er waren wel wat leuke dorpjes zoals cap d'agde, beziers en bijvoorbeeld pezenas.

verder is montpellier uiteraard de moeite waard om een dagje naar toe te gaan.

Gereisd Met partner in juli 2013

Met de auto genoeg te bezien

Meijer
    15-8-2012

Om de omgeving te ontdekken heb je de auto nodig. Pak het pontje eens vlakbij de camping, voor 1 euro pp ben je zo aan de overkant bij Valras Plage. Ook het plaatsje Pezenas is erg leuk om te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein maar fijn

Familie van Strien
    8-8-2012

Serignan-Plage bestaat eigenlijk alleen maar uit campings en een paar paardenranches. Vanuit Serignan kun je wel gemakkelijk naar Valras-Plage fietsen (of rijden). Het is ongeveer een half uurtje fietsen en dan kun je voor 1,- per persoon met een pondje het water over en sta je aan het begin van de boulevard in Valras-plage. Dit stadje is een stuk groter en toeristischer dan Serignan-Plage. Het centrum van Serignan is wel leuk en pitoresk. Er zijn een paar supermarkten en wat winkels en restaurantjes en er is af en toe markt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadje

JJBI
    24-7-2012

Wij zijn hier op een ochten eens een kijkje gaan nemen en hebben zomaar door het stadje lopen dwalen.We zijn over de markt gelopen en hebben op een van de terasjes een drankje genutigd. Ook de kerk was zeker een mooie bezienswaardigheid.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sérignan scoort een 6 uit 10, op basis van 136 reviews