Camping La Gabinelle

• Kinderopvang
Meer camping info

37 reviews over Camping La Gabinelle

• 6EH Pothaar20-12-2017

Geschrokken van de camping.

Camping bezocht omdat wij in de buurt waren. Wilden zien hoe de camping er voor staat. Immers jaren hier niet meer geweest. Teleurstelling erg groot. Vroeger een echte camping. Nu volgebouwd met chalets. Ziet er rommelig en vol uit. Zal hier waarschijnlijk nooit meer terug komen. Echt een afknapper. De fietsmogelijkheden in de omgeving door en langs de wijnvelden en Canal du Midi blijven fantastisch.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Fam. den Oudsten13-08-2011

Nooit meer.

Op de camping aangekomen vertelde de vrouw van de receptie op een niet al overtuigende wijze dat zij een fout met de reservering had gemaakt. Het plekje welke wij gereserveerd hadden was niet beschikbaar, maar zij had voor ons gelukkig nog een ander plekje in petto. Of wij ook even het resterende bedrag van Euro 540 (3 weken stageld), Euro 50 ( borg pasje voor de slagboom) en Euro 150 ( borg voor de koelkast ) vooruit wilden betalen. We mochten gelukkig wel eerst nog even het nieuwe plekje bekijken. Dit plekje was dus veel te klein en bevond zich strak ingebouwd tussen de chalets. De camping was bij lange na niet vol dus gevraagd of er nog een ander plekje beschikbaar was. Niet dus, meerdere malen gevraagd en het antwoord bleef nee. We moesten het er maar mee doen, ondanks dat de fout gemaakt was door de camping zelf. Voor ons dus geen hartelijk welkom op deze camping. Ondanks de lange reis en de aanbetaling van Euro 136 die wij niet terug hebben kregen

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Hubert21-07-2008

Prima restaurant in de buurt

Camping is niet bijzonder. Het sanitair voldoet niet meer aan dat wat je tegenwoordig mag verwachten. Er is een aangenaam zwembad en het personeel is vriendelijk. De voorzieningen voor jonge kinderen zijn karig. Je kan vlak buiten de camping geweldig goed eten bij restaurant "Le 8". Franse keuken, redelijke prijzen. Echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Henk van Limburg06-03-2008

De camping ziet er vriendelijk uit. De eigenaar is zeer aardig.Ik heb er verscheidene keren saxofoon gespeeld met orkestbanden. Dat was een groot succes. Ik wil dit jaar wel weer een paar keer per week optreden in ruil voor een gratis standplaats. Graag je reactie. M. vr. gr. Henri van Limburg

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2008

• 7ryanna02-07-2007

echte franse camping, 2 x geweest. midden in het dorp, dichtbij winkeltjes. eigenaar en personeel erg vriendelijk en gemoedelijk. in aug vele fransen op vakantie. klein zwembad. ong.5 km van het strand

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Tim08-06-2007

camping op ca. 5km van het strand van serginan, waar de auto of fiets makkelijk neergezet kan worden. Ruime plekken zowel voor de caravan als tent. Supermarkt en bakker op loopafstand. Genoeg vermaak zowel voor de kleintjes als voor de pubers. Betaalbare tarieven. Een camping waar wij zeker terug gaan komen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2005