Hotel Château de Varenne

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Varenne voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Château de Varenne in het Nederlands

Geweldig genoten!

Bart en Carien Couwenberg
28-4-2018

Geweldig lieve en gastvrije mensen! Wij hebben genoten van het zwembad, het heerlijke terras en de geweldige familie kamer, zeer geschikt voor 5 personen

Oude reviews (archief)

GEWELDIG

Patrick van den Berg
16-9-2008

Wat een mooie plek. Supervriendelijke service in een geweldige omgeving. Uitstekende kamers met nieuw sanitair. Alles wordt goed bijgehouden, schone kamers, goed linnen. Uitstekend ontbijt.

We hebben hier 4 dagen doorgebracht en zijn helemaal enthousiast. Dit is echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château de Varenne in Sauveterre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château de Varenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Château de Varenne scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: