Camping Le Bois de Pins

2 reviews over Camping Le Bois de Pins in het Nederlands

Prachtige ligging

jan ewals
13-7-2016

Wat een heerlijk rustige camping. Aan de ene kant kijk je tegen de besneeuwde toppen van de Pyreneeën en aan de andere kant tegen de druivenvelden met op de achtergrond de Middellandse zee. Dit alles in een beboste omgeving waardoor veel schaduw. De ongeveer 20 standplaatsen voor caravans, campers en tenten liggen op verschillende terrassen. Verder is er een deel met ongeveer 25 chaletjes. Perpignan ligt op 15 minuten rijden en binnen diezelfde tijd ben je bij de zee. De camping beschikt over een erg mooi en goed onderhouden zwembad. De sanitairruimte is niet uiterst modern ingericht maar ziet er netjes en verzorgd uit.

De van oorsprong Nederlandse eigenaresse en het personeel zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben 3 zalige weken gehad op de camping Le bois de Pins !

Zeer rustig, overal schaduw, beschermd tegen de wind, lekkere pizza, op 12 min met de wagen van de Middellandse zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois de Pins in Salses Le Château, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois de Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bois de Pins scoort een 8.69 uit 10 op basis van 5 reviews.