Hotel Le Domaine Du Somail

4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine Du Somail voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Le Domaine Du Somail in het Nederlands

Nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vlaamse familie
4-8-2011

Al wat in de voorgaande beoordelingen werd geschreven is waar en is zeker geen verbloemde weergave van de realiteit. Alles is ondermaats: de ligging, de kamers, het zwembad maar vooral het eten en de presentatie ervan. Alles doet denken aan een jeugdkamp in een of ander oostblokland. Het hotel is absoluut die naam niet waardig en wij snappen niet dat zulks kan blijven bestaan. Zulke oorden zijn niet waardig om in gelijk welke cattalogus als vakantiebestemming aangeprezen te worden.

Conclusie: wegblijven!!!!!

Gereisd Met partner in juli 2011

niet aan te raden

Fam verhelst
4-8-2009

prijs kwaliteit niet te doen zeker geen verlofhotel maar een stresshotel door de slechte service Eten van zwakke kwaliteit Onderhoud van de kamers laat te wensen over

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
2008

Dit Nooit meer

Jo
3-11-2008

Vliegen en mieren vaste klant aan u tafel. Zwembad vuil en kapotte stoelen. Terras aan de kamers vol kruid, mieren en vliegen. Eten niet lekker , rot fruit , zeer beperkte keuze .... Veel spinnewebben op de kamer.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

Jo M.
3-11-2008

Eten niet lekker , zeer beperkte keuze. Rot Fruit. Kamers, restaurant vol vliegen, spinnewebben.... Zwembad vuil en kapotte stoelen. Het terras vol kruid vliegen en mieren. Neen dit nooit meer.

Gereisd Familie in Mon Nov 03 2008 16:19:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Peuterbad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Domaine Du Somail in Salles-d'Aude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Domaine Du Somail zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.