Bed and Breakfast L‘Ammonite

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast L‘Ammonite

• 10Annette25-08-2015

Schitterend gelegen in een klein dorpje

Op weg naar Spanje hebben wij geslapen in deze mooie bed & breakfast. De B&B en crêperie is gelegen in een klein dorpje bij een mooie waterval in een dal van Cirque de Navacelles. Wij sliepen samen in de 6-persoonskamer. Heerlijk ontbijt en diner gegeten, geserveerd buiten op de binnenplaats. Erg leuk om aan een grote tafel te eten samen met de andere gasten van de B&B. Het uitzicht vanaf de eettafel is schitterend. Binnen ziet de B&B er ook mooi uit. Alles is er prima verzorgd en schoon met erg vriendelijke Nederlandse eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Fam. Hulsman14-08-2015

Erg mooi en rustig.

Chambre d'Hôtes L'Ammonite ligt in het dal Cirque de Navacelles en wordt gerund door het echtpaar Hans en Inia van Brakel die ook de aangrenzende crêperie, waar je heerlijk kunt eten, bestieren. We sliepen in de Dependance, een ruimte met 2 slaapkamers (5 bedden), een keuken een badkamer en een toilet. Erg schoon en leuk ingericht. WiFi is gratis beschikbaar. Het verblijf in de Cirque de Navacelles is heel ontspannend. Het dorpje is gelegen aan een riviertje waarlangs het heerlijk wandelen is en waarin je ook prima kunt zwemmen. De streek is ook een echte aanrader voor wielrenliefhebbers. Het is prachtig fietsen over meest goede en rustige wegen. Je moet wel van klimmen houden want er is nauwelijks een vlak stuk weg te vinden. Niet alles is heel steil maar er zijn diverse beklimmingen van 3-5 km waarbij de vergelijking met Alpe d'Huez opgaat met stijgingspercentages van ongeveer 8% gemiddeld en uitschieters tot zo'n 12%. Ik heb er heerlijk gefietst.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 4ramaut13-08-2014

nooit meer

mooie omgeving we verbleven er voor een nacht ,kamer was ouderwets en rook muf als we binnenkwamen ,alle leidingen waren zichtbaar, mijn dochtertje heeft hier mogelijk luizen opgelopen , gingen normaal om 8 u 30 ontbijten waren er om 8 u 15 de juffrouw zij dat ze er niet op voorbereid was dat we zo 'vroeg' kwamen,onze zoon had een kannetje met melk omgestoten zeer tegen haar zin voor je er komt vraag welke kamer je krijgt,geen fotomateriaal aanwezig op de site van deze kamer,let op!!veel te duur voor wat je krijgt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Joyce28-05-2014

Een heel avontuurlijke verblijfplaats

Wat een gezellige B&B. Je voelt je er meteen helemaal thuis. Spannende omgeving. Je kunt er geweldige wandelingen maken. De natuur is er overweldigend. Wij hebben 's avonds een heerlijke maaltijd gekregen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Dick van Brakel30-07-2012

Hele mooie ligging.

Niet omdat het familie betreft, maar het is een heerlijke stek om er te zijn. Wij hebben er zelfs gelogeerd voordat Hans en Inia er in kwamen en zijn er daarna nog verschillende keren voor een paar dagen geweest op door-reis naar andere bestemmingen. Met mooi weer is het heerlijk om te wandelen langs de rivier. Helaas is het minder leuk als het weer het laat afweten. Je kunt dan wel mooie ritten in de omgeving maken. Wel een hele vervelende trap met ongelijke treden. Ontbijt: Meer dan voldoende en variatie genoeg. Eten: Prima en erg smakelijk en leuk om aan een lange tafel met andere gasten aan mogen schuiven. Accomodatie: Mooie ruime en schone kamers.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Jack10-07-2011

Plaats met nostalgische uitstraling

Een fantastische plek waar je helemaal tot rust komt ,maar ook sportievelingen komen aan hun trekken! Wandelmogelijkheden genoeg .Zeven nachten verbleven we in L'Ammonite en hebben naast wandelen ook nog auto tochtjes gemaakt dankzij goede tips van Hans en Inia.Het eten was voortreffelijk bereid door zowel Hans als Inia .

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Mark en Sandra04-07-2011

Tot rust op speciale locatie

Vanwege de ligging in een 'cirque'(een kom) een speciale plaats om te verblijven. Leuk en ruim B&B met nederlandse eigenaren. Kamer ruim en schoon, sanitair ook goed. 's Avonds gezellig en heerlijk gegeten met de eigenaren. Je kan vanaf hier ook prima wandelingen maken door het gebergte.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Arjen12-10-2010

Schitterende plek onder in een cirque

Hier is het zo een oase van rust dat zelfs je mobiel het niet doet. Een leuk dorpje (autovrij!), prachtige omgeving, en een leuk authentiek onderkomen. Dit bed en breakfast heeft Nederlandse eigenaren, bijzonder aardig. Daarnaast is het onderkomen bijzonder gezellig ingericht, knusse slaapkamers en kan je er goed eten. Een aanrader voor iedereen die van rust houd. Tip: Stel je navigatie systeem goed in: Men mag het gehucht Navacelles niet verwarren met een dorp dat ook Navacelles heet en dat zich in het noord-oosten van het departement Gard bevindt (dichtbij het departement Cévennes)!!! Navacelles is een gehucht van 34520 St.Maurice Navacelles (Herault) L'Ammonite bevindt zich beneden in de Cirque.

Gereisd met jonge kinderen in april 2007

Bed and Breakfast L‘Ammonite info