Bed and Breakfast Mas Vacquières (gesloten)

8Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Saint Just et Vacquières (Gard)

8Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

53 reviews over Bed and Breakfast Mas Vacquières (gesloten)

• 2018
    6L.Bolhuis02-12-2018

niet meer

bij aankomst werden wij ontvangen door de eigenares die ons in hoog tempo de kamer en de tuin met zwembad liet zien. Het bleek dat er die avond niet gekookt werd en met moeite kregen wij het voor elkaar dat zij een restaurant in de omgeving reserveerde. Dat de bagage door hen uit de verder weg gelegen parkeerplaats gehaald zou worden, zoals in de beschrijving stond, hebben wij niets van gemerkt. Daarna hebben wij niemand meer gezien! Ook zou er een mogelijkheid zijn om een drankje "voor aan het zwembad" te pakken maar dat hebben wij in het gebouw niet gevonden. Pas volgende ochtend aan het ontbijt hadden wij weer contact met de eigenaar. De kamer was klein en in een soort souterrain. Wát een verschil met ons vorige B&B waar wij zeer gastvrij werden ontvangen door twee gastheren. Zij waren zeer geïnteresseerd in hun gasten . Het was duidelijk einde seizoen: zij hadden er geen zin meer in!

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Miguel27-08-2017

Fantastisch, genieten

Fantastisch verblijf, mooie b&b, zeer goede ontvangst... heerlijk

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Vincent, Lies en Ella18-08-2017

Bijzonder plekje!

Het is een heel gezellige B&B met mooie kamers, een leuk ontbijtterras, een prachtige tuin met vele zitplekjes en een charmant (fris) zwembad! Mirjam en Thomas maken het geheel compleet met hun hartelijke ontvangst en heel goede zorgen! Reken daar de fijne kookkunsten van Mirjam bij en hun leuke tips en babbels en je hebt een toffe formule voor een unieke vakantie. Rust en ontspanning verzekerd!! Een heel klein minpuntje: als je met kleine kinderen komt, kan je niet rond het zwembad zelf zitten. Je gaat dus mee in het water. : )

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Branten maria30-07-2017

Uniek verblijf

Mas Vacquieres is prachtig, rustig er heerst absolute rust. De gasten worden heel goed verzorgd. Een unieke lokatie die je terug brengt in het verleden van de Provence.Een plek om elk jaar terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Christina & Kris11-07-2017

Geweldig verblijf in een stukje paradijs

Vriendelijke gastheer en gastvrouw die er alles aan doen om je verblijf tot een reuze vakantie te maken. De ligging is uitzonderlijk: heel rustig in een prachtig stukje natuur en toch centraal om heel veel mooie plaatsjes snel te kunnen bereiken. Zeer mooie kamers, heel mooi zwembad, een prachtige tuin en alles kraaknet. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jack en Willy08-05-2017

Prachtige chambre d'hotes.

Vriendelijke eigenaren. Heerlijk ontbijt. Goede bedden. Echt iets voor rustzoekers. Prachtige omgeving. Een aanrader.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Harry Adama30-04-2017

Superlatieven schieten tekort zo geweldig in alles

Alles was perfect : van gastvrijheid tot/met ontbijt, diner ,locatie, stilte. Voor mij in Europa maar 1 plek om echt te onthaasten. Chapeau,chapeau!!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8Fam. Le Noir - De Meyer15-07-2016

Heel mooie chambre d'hotes en heel goed gelegen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Annette18-05-2016

Supermooie bed en breakfast!

Mooie bed en breakfast op een prachtige locatie en met hele leuke eigenaren die het heel erg naar de zin maken en ook nog heerlijk kunnen koken! Het ligt wel een beetje afgelegen maar met de auto ben je ook weer zo in een leuk stadje. Het zwembad is echt heel mooi!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Carl & Yvonne Schuurs-Savèrt11-05-2016

Wij hebben genoten van een geweldige gastvrijheid.

Mas Vacquieres is een heerlijk 'verwen' adres met een mooie combinatie van geweldige gastvrijheid van Thomas en culinaire verwennerij van Miriam, we hebben wederom genoten van wijn, spijs en gezelligheid. We komen graag terug, wat ons ook iedere keer weer aanspreekt is de totale rust in een ongerept natuurgebied, een waar paradijs voor rustzoekers en levensgenieters.

Gereisd met partner in april 2016

Bed and Breakfast Mas Vacquières (gesloten) info