Bed and Breakfast Les Cessenades

7 reviews over Bed and Breakfast Les Cessenades in het Nederlands

Fantastische camping!

fam vahl
10-8-2013

Heerlijke, kleine camping voor de echte kampeerder. Camping ligt midden in de natuur en ziet er prachtig uit met alle trappetjes. Naar de rivier beneden is een flinke tocht, maar wel een mooie wandeling en zeker de moeite waard, kinderen vermaken zich prima bij de rivier. De eigenaars zijn ontzettend aardig en behulpzaam, wat een fijne mensen! Absolute aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

prachtige camping

Fam van Maanen
5-8-2013

Wij hebben in juli op de camping gestaan. Prachtig plekje, lekker rustig (af en toe hoor je de grote weg, dat is wel jammer) en leuk publiek! De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Als je wilt kun je zowel voor ontbijt als diner aanschuiven voor een lekkere maaltijd. Vanaf de camping zijn mooie wandelingen te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top voor die-hard kampeerders en wielrenners

Fam Besselsen
16-8-2010

Ruime staanplaatsen (niet voor caravans), veelal onder de bomen gelegen en dus veel schaduw. Sanitair: 2 wcs, 2 douches, 2 dubbele wasbakken en ruimte voor de vaat/was. Alles erg schoon en dagelijks gereinigd.

Je kunt je bestelling voor verse broodjes doorgeven. Deze kun je dan s morgens bij de receptie ophalen. Heerlijke verse croissants en stokbrood!

Tip: vergeet je wandelschoenen niet. Het is een terrassencamping en het is al een behoorlijke klim naar de receptie of toiletten! Het beekje voor de kids is een behoorlijke afdaling cq klim over bospaadjes en grote keien. Wel leuk, maar neem wat te eten en drinken mee! De boomhutten op de camping voor de kinds zijn super.

De omgeving is prachtig, gemaakt om te fietsen. Het uitzicht is grandioos. Enige minpuntje is dat je voor alles ver moet rijden. Buurtsupertje heeft niet veel, en voor een grote supermarkt ben je toch al gauw 3 kwartier onderweg.

Complimenten voor de NL beheerders; enorm vriendelijk, geduldig en behulpzaam!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cessenades voor je op een rij gezet:

a la jamie Oliver (super)

Sjef
9-4-2009

Heel ongedwongen gezellig sfeervol voor iedereen aan te bevelen

Gereisd Met vrienden in april 2009
2008

Een authentieke accomodatie in een rustige omgeving, waar

Frans, Truus en Rob Vereijken
22-5-2008

Een authentieke accomodatie in een rustige omgeving, waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen ( voor de klimgeiten). Ook voor het bezoeken van de omgeving zit je hier zeker goed. Eten is perfect en Simone en Erwin doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Al moet Erwin ervoor in de "beugels".

Gereisd Familie in mei 2008
2007

Het is een heerlijke bestemming om even lekker tot rust te

Monique IJff
5-6-2007

Het is een heerlijke bestemming om even lekker tot rust te komen, maar je kan er ook erg goed fietsen lopen en kanoen, of dingen bezichtigen. En s'avonds word er heerlijk voor je gekookt.

Gereisd Met vrienden in juni 2007

Gaan dit jaar voor de 5de keer naar Erwin en Simone

Theo Vuur
15-5-2007

Gaan dit jaar voor de 5de keer naar Erwin en Simone. En het is elk jaar weer een feest. Als je luxe gewend bent zou ik hier niet naar toe gaan, maar als je een beetje avontuurlijk bent ingesteld is het hier echt fantastisch toeven. Heb zelden met ontbijten tegen zo'n bosrijke omgeving aangekeken. Erwin en Simone proberen het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken en als je een plaats kan bemachtigen aan de eettafel zullen ze je zeker niet teleurstellen. In de omgeving zijn verschillende dingen te doen, van stormbaan/kanoën tot bezoeken van oude franse steden. Als je het even niet meer weet vraag het gerust aan Erwin die heeft vast nog wel een aantal ideeën achter de hand. Er zijn mooie fietsroutes in de buurt voor de fietsfanaten. Wij gaan elk jaar met een groep en hopen dit nog vele jaren mee te maken!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2006

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Cessenades in Saint Frezal De Ventalon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Cessenades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.