Vakantiehuis Sivelou

110 reviews over Vakantiehuis Sivelou in het Nederlands

Zalige vakantie

Karine De Blander
13-10-2018

Bij aankomst konden we zo binnen, de deur was los. We waren aangenaam verrast van de grootte van de gite. Steven kwam ons later verwelkomen met een lekkere fles wijn.

De wandelingen in de infomap vertrekken allemaal vanuit de mas, kan goed van pas komen.

Zalig rustige streek en gezellige stadjes. Ook eens heel lekker gegeten in Sauve.

Wandelingen soms niet zo goed aangeduid, best stafkaart aanschaffen op papier of gps.

Een aanrader!

Geweldig

Eddy en Rene
29-9-2018

Super, helemaal geweldig,

Een week op mas sivelou geweest, een fantastisch welkom door de gastheer Steven, wij zaten in gite 4 deze heeft een prachtig terras met een schitterend uitzicht zeer gezellige gite met uitstekende keuken waar je niet snel misgrijpt goede badkamer en lekkere bedden.

Heerlijk in het fijne zwembad gezwommen wat overigens prachtig is aangelegd en heerlijke ligstoelen.

De week is voorbij gevlogen en hopen graag terug te komen, onze complimenten.

Ondanks autopech, toch heerlijk gehad.

Hans en Marja
28-9-2018

We werden goed ontvangen door Steven en er stond al een fles wijn op ons te wachten. Mooie gite in een prachtige omgeving om tot rust te komen. Wij hadden gite 3, is, comfortabel ingericht met tv, wasmachine, afwasmachine, staafmixer, broodrooster, kortom van alle gemakken voorzien. Naar zee geweest, op iets meer dan 1 uur rijden en lekker aan zwembad gelegen. Paar keer pech gehad met de auto en Steven heeft ons geweldig daarmee geholpen door iedere keer weer mee te gaan naar Ales. Vreselijk aardig.

Prima locatie en perfecte gastvrouw en gastheer

Rene en Henriette
12-8-2018

Wij zijn voor het tweede jaar op rij naar Mas Sivelou geweest.

De locatie en het huisje zijn prima. Wij en de kinderen hebben het uitstekend naar onze zin gehad. Veel andere kinderen om mee te spelen. Mooi omgeving waarin je bovenden goed kan fietsen.

Annelies en Arthur zijn de perfecte gastvrouw en gastheer. Twee maal per week verzorgen zij een table d'hôte. Deze is gezellig en het eten is voortreffelijk. Zij geven net dat beetje extra.

Super fijn

Peter en Marja
21-10-2017

Na een hartelijk ontvangst werden we naar gite 4 gebracht .

Een zeer volledig ingericht huisje.

Een fijn terras bij de gite en een heerlijk zwembad.

Mooie stille omgeving om tot rust te komen.

Erg behulpzame lieve prettig gastheer/vrouw.

We zijn er al twee keer geweest, en gaan zeker nog een keer.

I. PGnirrep
5-10-2017

Heerlijke dagen gehad samen met onze kinderen van 1 en 3 jaar en mijn ouders. De gite was mooi en voorzien van alle benodigdheden. De omgeving en het uitzicht is prachtig, heerlijk gefietst en mooie dorpjes bezocht. Fijn zwembad. Steven ontving ons zeer vriendelijk en gaf goede tips.

Kortom... een echte aanrader

fantastisch

Moniek en Rob
24-9-2017

Steven bracht ons een warm welkom en vertelde honderduit over de omgeving en de activiteiten en bezienswaardigheden in de buurt. Bij aankomst stond er een lekker flesje wijn klaar van de wijnboerderij van buurman Ronald (heerlijke wijnproeverij). Mas Sivelou is prachtig rustig gelegen en we hebben vanaf de Mas verschillende wandelingen ondernomen. De plaats Anduze ligt op 15 km afstand en heeft leuke restaurantjes en winkels. Verder ligt het natuurpark de Cevennen direct in het achterland en de middellandse zee op een uur rijden. Ook konden we rechtstreeks bij Steven zijn eend huren en zijn daarmee wezen toeren in de omgeving met een fijne picknick bij de rivier Gardon. Frankrijk op zijn best. We hebben een week hier gelogeerd en zijn nog lang niet uitgekeken, dus komen we volgend jaar terug. Steven, hartelijk dank en tot ziens.

Heerlijke vakantiehuis in prachtige omgeving

Kristien en Wim
21-9-2017

We hebben de eerste week van onze vakantie in de villa en de tweede week in gite Grange doorgebracht.

Allebei de verblijven zijn fantastisch.

De omgeving van zowel de villa als mas Sivalou is prachtig.

Je komt er heerlijk tot rust.

Kortom een fantastische vakantieplek.

Fijne plek om tot rust te komen

Kees Dekkers
27-8-2017

Maz sivelou gites 5. Omgeving en service een 9, maar gites nr 5 is absoluut niet geschikt voor meer dan 6 personen. Bovenverdieping veel te laag en te warm. Geen airco aanwezig. Arthur en Annelies zijn erg gastvrij. Verder prima vakantie gehad.

genieten

Mart en Ann
24-8-2017

Het is een mooi plekje met een aantal gites bij elkaar. Het zwembad is heerlijk. Om wat te doen moet je wel een eind rijden. Het eten gemaakt door Arthur was echt verrukkelijk (lasagne recept vergeten te vragen). De beheerders zijn echte schatten! We voelden ons erg welkom door hun en niets is hun te gek. Nadeel is de vele muggen, helemaal lek gestoken! En Gite 5 is geen aanrader aangezien 3 slaapkamers en een klein schuin badkamertje zich op zolder bevinden. We misten daardoor echt een (vaste) airco.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sivelou in Saint Félix de Pallières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sivelou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.