Géén boekingskosten

Vakantiehuis Sivelou

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSaint Félix de Pallières

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Sivelou voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 110 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

112 Reviews over Sivelou

• 9martin slot03-06-2019

Heel goed en iedereen in het gezin was blij!

Mooie luxe gites, ruim zwembad, prachtige omgeving en behulpzame eigenaar! Aanrader. Hier kun je 's avonds buiten zitten zonder een auto te horen, en is het nog echt donker. Er kan zomaar een slangenarend over vliegen en bijeneters zitten rondom het terrein.

• 9Ron21-10-2018

Actieve ochtenden en luie middagen bij zwembad

Heerlijk zwembad, lekker ruime gîte, vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ieder ochtend verse broodjes. Veel te doen in de omgeving en iets verdere omgeving. De mas ligt vrij afgelegen, maar dat is geen probleem wanneer je met de auto bent. Het is een plek om goed tot rust te komen.

• 9Karine De Blander13-10-2018

Zalige vakantie

Bij aankomst konden we zo binnen, de deur was los. We waren aangenaam verrast van de grootte van de gite. Steven kwam ons later verwelkomen met een lekkere fles wijn. De wandelingen in de infomap vertrekken allemaal vanuit de mas, kan goed van pas komen. Zalig rustige streek en gezellige stadjes. Ook eens heel lekker gegeten in Sauve. Wandelingen soms niet zo goed aangeduid, best stafkaart aanschaffen op papier of gps.

Een aanrader!

• 10Eddy en Rene29-09-2018

Geweldig

Super, helemaal geweldig,

Een week op mas sivelou geweest, een fantastisch welkom door de gastheer Steven, wij zaten in gite 4 deze heeft een prachtig terras met een schitterend uitzicht zeer gezellige gite met uitstekende keuken waar je niet snel misgrijpt goede badkamer en lekkere bedden. Heerlijk in het fijne zwembad gezwommen wat overigens prachtig is aangelegd en heerlijke ligstoelen. De week is voorbij gevlogen en hopen graag terug te komen, onze complimenten.

• 10Hans en Marja28-09-2018

Ondanks autopech, toch heerlijk gehad.

We werden goed ontvangen door Steven en er stond al een fles wijn op ons te wachten. Mooie gite in een prachtige omgeving om tot rust te komen. Wij hadden gite 3, is, comfortabel ingericht met tv, wasmachine, afwasmachine, staafmixer, broodrooster, kortom van alle gemakken voorzien. Naar zee geweest, op iets meer dan 1 uur rijden en lekker aan zwembad gelegen. Paar keer pech gehad met de auto en Steven heeft ons geweldig daarmee geholpen door iedere keer weer mee te gaan naar Ales. Vreselijk aardig.

• 9Rene en Henriette12-08-2018

Prima locatie en perfecte gastvrouw en gastheer

Wij zijn voor het tweede jaar op rij naar Mas Sivelou geweest. De locatie en het huisje zijn prima. Wij en de kinderen hebben het uitstekend naar onze zin gehad. Veel andere kinderen om mee te spelen. Mooi omgeving waarin je bovenden goed kan fietsen. Annelies en Arthur zijn de perfecte gastvrouw en gastheer. Twee maal per week verzorgen zij een table d'hôte. Deze is gezellig en het eten is voortreffelijk. Zij geven net dat beetje extra.

• 8Peter en Marja21-10-2017

Super fijn

Na een hartelijk ontvangst werden we naar gite 4 gebracht . Een zeer volledig ingericht huisje. Een fijn terras bij de gite en een heerlijk zwembad. Mooie stille omgeving om tot rust te komen. Erg behulpzame lieve prettig gastheer/vrouw. We zijn er al twee keer geweest, en gaan zeker nog een keer.

• 10I. PGnirrep05-10-2017

Heerlijke dagen gehad samen met onze kinderen van 1 en 3 jaar en mijn ouders. De gite was mooi en voorzien van alle benodigdheden. De omgeving en het uitzicht is prachtig, heerlijk gefietst en mooie dorpjes bezocht. Fijn zwembad. Steven ontving ons zeer vriendelijk en gaf goede tips. Kortom... een echte aanrader

• 9Moniek en Rob24-09-2017

fantastisch

Steven bracht ons een warm welkom en vertelde honderduit over de omgeving en de activiteiten en bezienswaardigheden in de buurt. Bij aankomst stond er een lekker flesje wijn klaar van de wijnboerderij van buurman Ronald (heerlijke wijnproeverij). Mas Sivelou is prachtig rustig gelegen en we hebben vanaf de Mas verschillende wandelingen ondernomen. De plaats Anduze ligt op 15 km afstand en heeft leuke restaurantjes en winkels. Verder ligt het natuurpark de Cevennen direct in het achterland en de middellandse zee op een uur rijden. Ook konden we rechtstreeks bij Steven zijn eend huren en zijn daarmee wezen toeren in de omgeving met een fijne picknick bij de rivier Gardon. Frankrijk op zijn best. We hebben een week hier gelogeerd en zijn nog lang niet uitgekeken, dus komen we volgend jaar terug. Steven, hartelijk dank en tot ziens.

• 10Kristien en Wim21-09-2017

Heerlijke vakantiehuis in prachtige omgeving

We hebben de eerste week van onze vakantie in de villa en de tweede week in gite Grange doorgebracht. Allebei de verblijven zijn fantastisch. De omgeving van zowel de villa als mas Sivalou is prachtig. Je komt er heerlijk tot rust. Kortom een fantastische vakantieplek.

Vakantiehuis Sivelou info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)