Vakantiehuis Mas La Devèze

3 reviews over Vakantiehuis Mas La Devèze in het Nederlands

voor herhaling!

Max
4-12-2016

mooie camping met zeer goede faciliteiten, en erg vriendelijke en behulpzame beheerders. Goed verzorgde grote plaatsen. Het internationale karakter van deze camping beviel ons zeer. prachtig uitzicht over het glooiende landschap en prima sanitair.

Prachtige vakantie op een prachtige plek

Robert
18-1-2016

Heerlijk tot rust komen in de ongerepte natuur van het Nationaal Park van de Cevennes. Prachtige lokatie. Goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen, en uitstapjes. De eigenaren spreken Nederlands en zijn zeeer gastvrij.

Een echte aanrader dus.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek voor wandelaars en rustzoekers.

Suzanne van den Heuvel
3-9-2015

Hele fijne locatie, en geweldige gastheer en gastvrouw. Ik was er meteen thuis. De laatste kilometers zijn een prachtig avontuur. je gaat echt de binnenlanden in. In La Grange, de Gite waar wij logeerden is alles aanwezig om heerlijk te koken, eten, slapen en relaxen. In de omgeving kun je prachtig wandelen en Florac is in de buurt voor de markt en lekker eten bij restaurant "Chez les Paysans". Top.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas La Devèze in Saint-André-de-Lancize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas La Devèze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.