Reviews over Roquetaillade

Rustiger kan bijna niet.

Familie Haverink,
    23-6-2014

We hebben genoten van de rust, het uitzicht en het zwembad.

De accommodatie van Domaine Denois was enkele jaren geleden waarschijnlijk echt fantastisch. Door gebrekkig onderhoud waren er zo van die kleine ergernissen die je in een 4 a 5 sterren accommodatie niet verwacht. Vooral het buitenmeubilair liet te wensen over. Denois is een correct gastheer, maar we hebben niet de indruk dat zijn hart hier ligt. Dat zal bij de wijn liggen. Geen wifi en telefoon in de villa. Wel op het terrein.

Roquetaillade is een charmant klein dorpje zonder winkels. Daarvoor moet je in Limoux zijn, 10 min met de auto.

Rustig gelegen. Schitterd uitzicht!

Robert,
    4-11-2012

De vakantiehuisjes van Domain Denois liggen op een schitterende plek op de flank van een heuvel tussen de druivenvelden. Elk huisje ligt afgezonderd zodat je geen "last" hebt van de buren. Het enige wat jammer was was dat het zwembad de gehele twee weken met een kapot filter buiten gebruik was waardoor je aan het einde van de dag niet even lekker kon afkoelen na een drukke dag rondrijden door het schitterende zuid-Franse landschap.

Aanrader voor absolute rust en privacy.

marc van den eynde,
    1-10-2012

Wij hebben een heerlijke week beleefd in de laagstgelegen gïte. Enkel het geluid van de kippen ,de eenden en vooral de parelhoenderen ( pintades ) breken de immense stilte van de omliggende wijngaarden. Ondanks de wijnoogst hebben wij daar geen hinder van ondervonden. De inrichting is behoorlijk, maar een grondig onderhoud zou niet misstaan ( omheining, houten plankenvloer rond zwembad , keukenmateriaal ).De bubbeltjes van de eigenaar - Jean Louis Denois - zijn even goed of zelfs beter dan dure champagnes . Te koop bij Vina Terra in Limoux en te degusteren op een zonnige dag aan het zwembad, dat niet verwarmd is.

Geweldig huis met grote veranda en eigen zwembad

christa,
    3-10-2010

De laatste 2 km rijd je over een onverharde weg, maar dan kom je bij een gewelig ruim en gezellig huis, wat van alle gemakken voorzien. (dvd speler, ventilator, kaasschaaf, mixer etc) alles wat je wel eens mist, is hier aanwezig. Alle ramen zijn vorozien van electrische rolluiken. Huis blijft heerlijk koel. 2 badkamers, heerlijk zwembad, ruim genoeg en veel speelruimte op de veranda die rondom het huis ligt.

Sleutelhouder is niets te veel. Meneer Domain organiseerd op dinsdag altijd een wijnproeverij voor de gasten. Toulousse en Perpignan en Carcassone goed bereikbaar en een dinomuseum ook op 30 minuen rijden.

Door de vele wind daar, geen last van muggen, alleen een elextrische vliegenmepper is een aanrader, want vliegen waren er wel.

Geweldig uitzicht uit je huisje, echt een aanrader dit huis.