Reviews over Rocles

Heel erg fijn!

AnneMarie,
    17-8-2016

Camping in prachtige omgeving, rustig, veel sportieve activiteiten mogelijk rondom Lac Naussac. Wij hebben er een hele fijne tijd gehad! " Blijf liever weg dan hebben wij meer plaats", aldus onze puberdochter.

Heerlijk genieten, ruige natuur, rust en actiie.

peter werges,
    24-7-2012

De camping ligt in een licht bergachtige omgeving met op sommige plekken uitzicht op het 800 meter onder je liggende stuwmeer. Op de niet al te grote camping zijn door de eigenaar fraai gemaakte blokhutten, maar ook mobile homes te huur. Daarnaast zijn er uiteraard ook gewone kampeer plekken. De eigenaar heeft een enthousiast en vriendelijk team om zich heen die u voor gebruikelijke campng service ook aan kunt treffen in de nabij het meer gelegen sportfaciliteiten ( klimmen in de bomen op verschillende niveau's , BMX-parcours en nautische mogelijkheden).. 's Avonds kunt u nog even het zwembad in en daarna zich te goed doen in het kleine restaurant met nog hele lage prijsjes. Eén keer per week komt er in het hoog seizoen een franse muziek band.

Er is geen animatie team en wij vinden dat heerlijk! Onze ervaring en inschatting is dat deze camping zeer geschikt is voor jonge kinderen (tot ca-18) die graag actief zijn (op zichzelf en met gezin).

Oase van rust midden in de natuur

c. schrier,
    30-3-2012

Een zeer mens vriendelijke camping. Op loopafstand van een groot stuwmeer. Een oase voor watersporters. Overdag zeer warm maar prima uit te houden door een constant briesje. s'avonds koelt het heerlijk af, 1000 meter hoogt, zodat je lekker kunt slapen. Fietsen en wandelen in een gebied dat nog ongerept is en waar je wenig mensne tegenkomt. Langogne een plaatje waar je,je boodschappen kan doen op ongeveer 5 km en een tweetal grotere plaatsen 50 km waar heel veel te zien is. Geweldig

Rocles scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews