Camping Universal

49 reviews over Camping Universal in het Nederlands

Super mooie camping!

Josephine
11-8-2019

Nu twee keer op deze camping geweest, en ook dit jaar weer erg tevreden! Het personeel is heel erg vriendelijk! Er is een gezellig restaurantje/bar met lekker eten. De plekken op de camping zijn beschut en groot, vooral de prairie is erg leuk om te staan. Het zwembad is schoon en mooi aangekleed met ligstoelen en parasollen. Sanitair is nieuw en meestal schoon. Er zou eventueel wat meer sanitair mogen zijn, als je kijkt naar hoe groot de camping is. Locatie is top! Heel mooi strandje aan het water, dicht in de buurt van dorpjes, stadjes, supermarkten, etc.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Ontspannen fijne vakantie op rustige camping

Kgauw
25-7-2019

Fijne, gezellige familiecamping. Schaduwrijke plaatsen, nog veel echte kampeerders, zeer vriendelijke flexibele uitbaters. Hadden met ons gezin een heel fijne vakantie hier omdat er een mooie combinatie mogelijk was tussen dagje op de camping blijven en leuke mooie uitstappen maken. Vele grotten in de buurt, nodige winkels op ongeveer 10 minuten. Qua locatie zit je op kruispunt van de Tarn, regio Gard en Ardèche. Wie graag een uurtje in de wagen zit voor een uitstap staat zo bij lac bij Villefort, het voorspel van prachtige natuur in de Cevenne. Je staat snel bij zowel pont d’Ardeche als bij pont de Gard en dicht bij vele gezellige middeleeuwse dorpjes. De camping is qua prijs/kwaliteit zeker in orde. De combinatie van (klein) zwembad op de camping en rivier naast de camping is pluspunt. Enig minpunt was voor ons niet-regelbare douches ( douches vaak te warm) we zouden zelfs graag meer betalen voor betere douchefaciliteiten.

Heerlijk

Debbie
10-8-2018

Wat hebben wij genoten van de camping! Het water en de bomen boden de nodige verkoeling. Je kon er 's ochtends een broodjes bestellen en 's avonds eten. De dorpjes Barjac en St. Ambroix zijn prachtige Middeleeuwse dorpjes en liggen vlakbij. Ook de Lidl en Intermarché in de buurt. Je kunt vanaf de camping leuke uitstapjes maken naar de dorpjes, het klimbos, de Ardèche en 1 van de vele wijnboerderijen. Wat een vreselijke pech voor de mensen die afgelopen week op de camping stonden. Door plotseling noodweer in de regio Gard en Ardèche vielen vele vakanties in het water. We willen de camping in huidige vakantiegangers heel veel sterkte wensen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

ANWB camping

Super, mooi en te gek met rivier en zwembad.

Mariska
6-8-2018

Het is een heerlijke camping, goed onderhouden, schoon sanitair en schaduwrijke plekken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super leuk, mooie rivier en altijd mooi weer!!

Filip H.
9-8-2017

Als je nu eens een camping wil met een ongedwongen sfeer, niet té groot (90 plaatsen), waar heel veel netjes is, maar niet alles perfectionistisch, waar je leuke mensen treft, lekker veel schaduw op de meeste plaatsen (het is er in de zomer ALTIJD lekker warm (25-35 graden) dus die schaduw kan je wel gebruiken), een heerlijke rivier knal aan de camping, leuke uitbaters die graag een praatje doen, verse en goedkope groenten en fruit aan de de overkant bij de boer, dan moet je op Universal zijn. Top omgeving met zeer veel te doen, maar blijf ook gerust op de camping, je gaat er geen spijt van hebben! Kinderen vermaken zich goed. Mix van Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers. Gezellig! Wij hebben het zwembad niet eens gezien omdat de rivier zo leuk is, maar ook daar moet het in orde zijn!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Ideale camping voor gezin met kinderen tot 10jr

Bas
22-8-2016

Ligging aan de Ceze is geweldig! Grote schaduwrijke plaatsen. Sanitair zou vaker schoon gemaakt mogen worden, maar door nette gasten is dit niet problematisch geworden. Geen WC papier en WC brillen. De watertemperatuur van de douches en afwas water schommelt nogal tussen te koud en te warm.

Je kunt prima eten voor een redelijke prijs bij het restaurant (iets aan de hoge kant). Wekelijkse optredens op woensdag zijn gezellig, maar staan wel zo opgesteld dat je op de hele camping kunt mee genieten. Rest van de week is het na 11 uur stil op de camping.

Zwembad is niets bijzonders.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Luidruchtige en mooie camping

Kuik
18-8-2016

Camping Universal heeft mooie en schaduwrijke kampeerplaatsen. Opvallend is het lawaai: tot 's Avonds laat onrustig. Toiletten zonder wc-bril en zonder toiletpapier. Restaurant biedt lekker eten, maar alles is erg duur! Een wasje draaien kost 7 euro, biertje 3 euro etc.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne, mooie camping met schaduwrijke plaatsen

Fam van Brussel
10-8-2016

Mooie camping in een groene omgeving met grote schaduwrijke staplaatsen. Gelegen direct aan de rivier de Ceze. Vanaf de camping zijn in de omgeving voldoende uitstapjes te maken. Vallon pont d'Arc bijvoorbeeld binnen 30 autominuten. Camping is niet zo groot en heeft niet veel stacaravans etc. Echt een ongedwongen sfeer, een familiecamping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Aangename camping met goede bedoelingen

Fam. Knol
17-8-2015

Prima camping met mooie stadjes in de omgeving. Nieuw zwembad; klein maar groot genoeg en dagelijks schoongemaakt. Verkoeling aanwezig in riviertje de Ceze met heerlijk zwemwater waar kids zich goed vermaken. Camping heeft veel schaduwplekken, veel bomen. Tijdens ons verblijf vaak hoge temperaturen dus schaduw wel nodig! Camping en vouwwagen werden wel erg stoffig, door de droge periode. De eigenaar probeert wel goed de boel schoon te houden.

Handige familiedouche beschikbaar. Prettig met kleine kinderen. Soms even wachten, maar dat kan je zelf plannen. Barretje iets te duur qua ijs/friet etc.

Ruime plekken, voldoende watertap- en elektrapunten. Speeltuin netjes maar niet uitdagend. Trampoline in de week voor ons (waarsch. door lomp gebruik van gasten...) stuk gegaan. Jammer voor onze kids. Animatie niet toereikend: balspelletjes en alleen FR-sprekend meisje. Vooral Nederlandse gasten maar ook wat Belgen en Fransen. Vriendelijk personeel en hulpvaardig waar nodig.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prettige camping

josh
15-8-2015

Leuke camping direct aan de rivier mooi gelegen in een prachtige omgeving voor de boodschappen moet je ongeveer 8km rijden. De camping heeft een nieuw klein zwembad en een nieuw toilette gebouw. De eigenaar is vriendelijk maar heeft te weinig personeel om alles 100% goed te laten verlopen, animatie is minimaal, schoonmaak is oké maar kan net wat vaker. Elektriciteit viel soms uit maar werd door eigenaar snel weer opgelost. Voor de tieners is er weinig op de camping te doen zij moeten zich zelf vermaken, de wifi is er alleen bij het hoofdgebouw maar voldeed prima. Wij hebben er een prima tijd gehad veel bekeken in de omgeving en een prachtige plek vlak bij de rivier.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Universal in Rochegude (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Universal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.