Appartement Mas Bernadissterstersterster

Tonen op kaart

17 reviews over Appartement Mas Bernadis

• 9Cees&Lianne05-09-2017

Gastvrijheid,rust en mooie natuur

Voor de 3e keer in appartement Allegre Mas Bernadis.Heerlijk tot rust gekomen.Genoten van het eten en de huisgemaakte pizza en vijgen jam. Dank aan Cora ,John en Luka voor de tomeloze gastvrijheid.Chapeau!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Christel & Thomas01-09-2017

Hier kan je 100 jaar worden

Wij verbleven een week in het appartement Allegre. Dit is een heel gezellig en praktisch ingericht huisje. Het is prima onderhouden en zeer proper. Vanop het terras hadden wij van een prachtig uitzicht waarop je nooit uitgekeken geraakt. Verkoeling vonden we in het aangename en grote zwembad, waar we ook weer genoten van de prachtige omgeving. 's Avonds genoten we van de heerlijke diners die John en Cora voor ons klaarmaakten. Het was voor hen geen probleem om een week lang heerlijke vegetarische diners op tafel te toveren en daarbij rekening te houden met een notenallergie. Dat appreciëren wij sterk! Ook de huisbieren werden gesmaakt. Wil je graag even weg zijn van alles, dan is dit een prima adres. De rust en natuur rondom ons, zorgden voor een heerlijk ontspannen vakantie! We komen graag terug! Cora, John en Luca, bedankt voor jullie prima service!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9PatrickIngridBrookMichias04-08-2017

Zalig genieten van natuur en rust.

Wij verbleven met 2 kinderen (13 en 16j) in appartement Aujac. Zeer ruim en comfortabel met zalig terras. sochtends stralende zon s middags heerlijke schaduw onder de lindeboom. John brouwt (h)eerlijk bier en lekkere dinners (desgewenst). Je kan ook zelf koken, alles is voorzien en supermarkt vlakbij. Prachtige maar pittige fietstochten mogelijk. Fantastische natuur. Uitstappen naar dr Cormiche des Cevennes en Mont Luzere zijn wel op iets grotere afstand dan gewenst

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Griet08-07-2017

Fantastische plek

Een week van groene weelde om ons heen, ruwe puurheid op z'n mooist, wij zijn helemaal verkocht aan deze plek. Ook de kinderen (6 en 9j) hebben genoten: druk in de weer met vlinders vangen, sprinkhanen zoeken en af en toe een frisse duik in het zwembad. De mooie riviertjes in de omgeving om te spelen en te zwemmen maken het plaatje compleet. (Vraag zeker de geheime tips voor de riviertjes en de weg ernaartoe). Wij verbleven in het huisje Brésis, mooi, zeer verzorgd, praktisch en ruim. Dankjewel John, Cora en Luca om deze mooie plek te delen en voor jullie warme gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Ramón Weekenstroo05-08-2016

Absolute aanrader!

Fijne mensen, prachtige accommodatie midden in de natuur, de rust en stilte zijn uniek, lekker zwembad om af te koelen en in de omgeving is alles te vinden wat Frankrijk te bieden heeft.

Wij gaan zeker terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Peter van Dijk08-07-2016

We hebben heerlijk genoten van de rust en natuur.

Het eten was zeer goed. Het omwisselen van schone handdoeken daar moest je naar vragen, op zich geen probleem, maar mij lijkt het handiger om 's ochtends een wasmand neer te zetten en als mensen hun brood komen halen dat ze de vuile was meebrengen voor de wasmand en gelijk schone handdoeken kunnen meenemen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Maarten26-07-2015

Prima plek met rust en natuur (en HEERLIJK eten!)

We verbleven met 4 pp in Montalet, de grootste gite. Hoewel (bijna) wat gedateerd, is het schoon, ruim en compleet ingericht. Maar het meest fantastische van deze plek is toch wel het eten: bijna elke avond word je een geweldig driegangendiner gepresenteerd, waarbij ook rekening wordt gehouden met de kids. Lieve mensen zijn het, gesetteld op een supermooie plek midden in de natuur!

John Mulder, eigenaar Mas Bernadis, Eigenaar, 02-08-2015

Beste Maarten, Fijn dat jullie onze keuken zo gewaardeerd hebben. Gaande het seizoen hebben wij zelf ook moeten vaststellen dat het terras naast het zwembad een opfrisbeurt kan gebruiken. We hebben het najaar van 2015 dus weer wat te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Marijke14-09-2014

Heerlijke vakantieplek

Vriendelijke eigenaren, broodjesservice, mooie tuin, heerlijk eten, ruimte, rust, mooie natuur, mooie fiets- en wandeltochten, heerlijk klimaat, leuke plaatsen in de buurt

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10A. Bingen11-08-2014

Leven als God in Frankrijk!

Omgeven door beboste heuvels vormt dit plekje een oase van rust, ver van alle toeristische drukte. Ideaal voor het maken van mooie wandelingen door de geurende natuur, of het bezoeken van pittoreske dorpjes die nog niet aangetast zijn door het toerisme. De ligging lijkt in the middle of nowhere, maar binnen een paar minuten ben je in Besseges (Carrefour) of in Saint Ambroix (leuk stadje). Kortom: een perfecte uitvalsbasis voor ontdekkingstochten in de Gard, Cevennes of Ardèche. Cora, John en zoon Luca zijn ongekend gastvrij en erg attent maar helemaal niet opdringerig. Het is echt een aanrader om gebruik te maken van hun table d’hôtes: John kookt heerlijk en de toetjes van Cora zijn niet te versmaden. We hebben genoten van smaakvolle diners met verrassende combinaties, geserveerd aan ons ‘eigen’ tafeltje op het beschutte terras met prachtig uitzicht, begeleid door een goed glas biologische wijn. John zelf brouwt verschillende soorten bier, heerlijk na een dagje wandelen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9madelon en patrick30-08-2013

Als je van rust houdt kan je hier rustig naar toe.

We hadden de Montalet 8 persoons met zijn vieren. Leuk ingericht, zeer proper. We genoten bijna dagelijks van het zelf gebrouwen bier. Veel in de omgeving te doen. De oudste (12 jaar) vond het de leukste vakantie tot nog toe. Veel te doen in de omgeving als je van wandelen en fietsen houdt (rustige Franse wegen, zelfs in het hoogseizoen en uitdagend als je van klimmetjes houdt). Banne en de Gorges de L'Ardeche zijn aanraders. En als je terugkomt staat het eten van John al op tafel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

3 tips over Appartement Mas Bernadis

• madelon en patrick, 30-08-2013

Banne, op de racefiets leuk om naar toe te rijden. Vervolgens op het pleintje eten. De Gorges de L'Ardeche kent mooie wandeltochten. Kan wel druk zijn, terwijl het op sommige paden lastig passeren is.

• Marijke, 14-09-2014

Neem een sportieve fiets mee. Zo zie je wat van de omgeving en hoef je niet altijd in de auto te stappen om ergens te komen.

• A. Bingen, 11-08-2014

In het boekje 'Le Gard à pied' staan mooie wandelingen in diverse moeilijkheidsgraden. Ook bij beperkte kennis van de Franse taal, goed te volgen: de routemarkeringen zijn overal heel duidelijk. Oók voor ouders met kinderen is dit een prima plek (houdt er dan wel rekening mee dat geluid vér draagt in een stille omgeving). In de Cèze kun je zwemmen, van rotsen in het water springen en kanoën. Er zijn spannende kastelen in de omgeving en er is een survivalpark op loopafstand.

0 vragen over Appartement Mas Bernadis

Appartement Mas Bernadis info