Hotel Tropic

Kleine hotelsWeer vandaag21°14°
Hotel Tropic
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Tropic voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tropic in het Nederlands

Prima om te overnachten ,op doorreis

Verduyn Theo
30-3-2013

Ligging is prima, als je op doorreis bent. Paar minuten van de snelweg, zodat je geen last hebt van geluid. Hotel is gedateerd , matig onderhouden, maar goed te doen voor 1 nacht. Je bent echter gek als je er naar toe gaat voor langere tijd. Dan zijn er vele betere en beter gelegen hotels. Wij overnachten in Tropc en halen de volgende dag onze caravan op in de zelfde straat , en rijden dan door naar Spanje. Prima oplossin!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropic in Rivesaltes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.