Camping Le Soleil 2000

1 review over Camping Le Soleil 2000 in het Nederlands

Aardig

P. Vonk
11-10-2009

Deze camping bezocht i.v.m. familiebezoek. De camping was aan het begin van het hoogseizoen voor slechts 40% gevuld. Kleine plaatsen ( plm. 70m2) met voldoende schaduw. Een hele kleine speeltuin voor kleine kinderen. Sanitair prima in orde, schoon en altijd warm water. De camping is tot laat rumoerig. Wij waren de enige niet-fransen op de camping. Beheerders echtpaar is vriendelijk. Wij werden geholpen, terwijl het kantoor niet open was. Er is geen zwembad. Een wasmachine is wel aanwezig. Er is een klein barretje waar ook eenvoudige maaltijden te verkrijgen zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 06 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Soleil 2000

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil 2000 in Rivesaltes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.