Bed and Breakfast

210 reviews over Bed and Breakfast La Cerisaie in het Nederlands

Prima locatie

Ruud
10-7-2019

Als je denkt dat je een chambre d'hote met table d'hote boekt vooraf checkt of er inderdaad table d'hote is.

Gereisd Met partner in juni 2019

Zalig

Fam. C.
16-8-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Er was fantastisch zomerweer, met een gastheer / vrouw die je in de watten leggen. Echt heel lekker eten, fijn klaar gemaakt & toch niet te speciaal opdat de kinderen konden mee eten. Lekker, vers ontbijt. De eigenaars hebben genoeg tips om je dagen te vullen. Er is veel te zien in de streek, een week is echt te kort. Wegens warme weer, hebben we veel activiteiten met water opgezocht. Zonder moeite 4 dagen in natuurlijk water doorgebracht, en toch telkens iets anders, ...een stuwmeer, de zee, Gorges d'Heric en een kanoe. Er zijn ook genoeg culturele uitstappen....

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader

Gina Ryckoort
1-7-2017

Het is een b&b waar je helemaal tot rust kan komen. Het heeft een bijzonder mooie, grote tuin waar je enorm veel privacy hebt. Ook de gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk. Je hoeft ook zeker niet er te rijden om iets te gaan eten.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Nelly van Asten
7-1-2017

Het was er erg gezellig. Goede bedden en geweldig om te blijven eten. Zeer gastvrij. In de tuin kun je gezellig zitten om een boek te lezen. Fijn om even te zwemmen in het zwembad. Kort weg, een toplocatie. In de omgeving is veel te beleven zoals wandelen, fietsen en stedenbezoek.

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

geweldige vakantie in een prachtige ambiance

Marion
21-11-2016

Wij zijn door vrienden getipt om eens naar la cerisaie te gaan, het was een schot in de roos. in het oerwoud van B&B's op het internet is het lastig om een juiste keuze te maken. mijn advies: ga naar la cerisaie!

Gereisd Met partner in juli 2016

Een heerlijke plek

Rico en Mariken
17-9-2016

We waren hier al meerdere malen en dat is niet voor niets. Luc en Marja doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken en daar slagen ze zeer goed in. Enkele malen per week organiseren ze een table d'hotes. Zeer aan te raden gezien de kookkunsten van Luc en de gezelligheid van deze avonden. In de buurt is genoeg te doen, cultuur, steden en natuur.

We komen zeker weer terug!

Gereisd Met partner in september 2016

Heerlijke plek

Cora Hertle
4-9-2016

Geweldige bediening je voelt dat ze het met hun hart doen. Luc en Marja zorgen af en toe voor een heerlijke maaltijd gezamenlijk met de andere gasten buiten op het terras zo'n leuke ambiance en je leert gelijk je mede gasten kennen

Gereisd Met partner in augustus 2016

Genieten op Top niveau

Michel Krieger
4-9-2016

Fantastische ontvangst en service door en van de familie Simkens, kindvriendelijk, fantastisch eten en prachtige Gite waar het ons aan niets ontbrak. Als je wilt onthaasten in een prachtige omgeving met Top service dan MOET je hier een keer geweest zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij

Erwin en Marga Mateijsen
4-9-2016

Zeer gastvrije ontvangst. Mooie locatie en hele nette sfeervol ingerichte kamer met een complete badkamer.

Fantastisch, aanrader

Anja Diepens
4-9-2016

Een echte aanrader!, super vriendelijk, geweldig eten

Gereisd Met partner in augustus 2016

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Cerisaie in Riols, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Cerisaie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.