Sorteren

Reviews over Ria-Sirach

Top locatie!

Reinier
    21-6-2018

Schitterend gelegen camping. Uitzicht vanaf zwembad fantastisch met heerlijk warm bubbelbad. Wij hadden een nieuw ingericht chalet, ook super. De eigenaren zijn heel vriendelijk en proberen er echt wat van te maken. Wij gebruikte de camping als uitvalsbasis voor een week wielrennen. Gebied is minder bekend om te wielrennen, maar werkelijk adembenemend. Ruige valleien, gorges en prachtige rustige witte weggetjes de colls op.

Leuke tijd gehad

Anke-Steven
    22-8-2016

Het uitzicht vanuit het zwembad is prachtig, en dat met de ondergaande zon op de achtergrond. Er was een leuk restaurantje in de camping en de eigenaars waren heel vriendelijk. Sommige plaatsen leken wel heel klein, maar de plaats waar wij stonden was ruim genoeg. We hadden hier een heel leuke tijd.

Fijne camping in prachtige streek

Nienke Veenstra
    25-7-2015

De camping ligt tegen een heuvel. Wij hadden een schaduwrijke plek (52) dichtbij het zwembad en de douches, trampoline, het terras, de receptie. Er is wifi bij de receptie. Veel bloemen, mooie begroeiing, schone wc's en douches. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De kinderen (12 en 13) hadden veel plezier in het zwembad. Daar zijn ligstoelen. We stonden hier 12 dgn en hadden een prima vakantie. 's Avonds was er een keer n diner dansant, zwembad open tot 23 uur op zondag en woensdag, een bingo. We hebben prachtige wandelingen gemaakt, o.a. Van Col de Jou naar Col de Marialles. Er is genoeg te zien en via de N116 ben je zo in stadjes als Villefranche de Conflent, Prades, Perpignan. Zoals het indrukwekkende verdedigingswerk fort Liberia uit 1681.

zeer goed

kempenaers dirk
    21-5-2013

zomer 2012 caravan gehuurd, was iets aan de oude kant maar de prijs viel dan ook heel goed mee

al bij al goed meegevallen zodat we al gereserveerd hebben voor dit jaar (2013) We hebben nu een bungalow gehuurd.

ligging

Rustig maar toch heel centraal gelegen. Veel bezienswaardigheden heel kort bij alsook enkele supermarkten.

eten op de camping

Zeer goed, niet alleen de zelf gemaakte pizza maar gewoonweg alles

Sanitair viel wel mee, beetje verouderd maar goed proper gehouden

zwembad

viel voor mij wat tegen daar het water vrij koud was

Leuk om in de yourt te slapen

ramsesouttier
    6-8-2012

De camping valt goed mee, is niet groot, iedereen ken iedereen na een tijdje. Zwembad is niet te groot, maar eigenlijk wel groot genoeg.

Wij sliepen in de yourt en dit was een meevaller. De plaatsen voor de tenten zijn wel aan de kleine kant. Ze maken er lekkere pizza's.

In ieder geval tevreden!

Ria-Sirach scoort een 6,4 uit 10, op basis van 7 reviews