Vakantiehuis Vert Vallon

Meer vakantiehuis info

31 reviews over Vakantiehuis Vert Vallon

• 7N. van den Heuvel.12-08-2020

Heerlijke vakantie gehad.

Verblijf groot genoeg voor twee gezinnen met een goede ligging waarbij veel bezienswaardigheden, activiteiten en stranden/meren die de moeite waard zijn in de buurt. Helaas wel last gehad van de muggen (zowel binnen als buiten).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Martin22-08-2019

Top, leuke mooie tijd gehad.

Top tijd gehad, ligging is super op ongeveer 25 min van de kust, 15 min van de Spaanse grens. Je hebt eigenlijk alles in de wijde omgeving. Huis is ruim, ligging rustig, genoeg privacy, supermarkt zit nog geen 5 min vandaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

9Peter Nilwik04-09-2017

Mooi gelegen, compleet ingericht, schoon en netjes

Een schitterende villa in het groen, centraal gelegen in de buurt van het lieflijke kunstenaarsstadje Céret. Bakker en goed restaurant op loopafstand. Mooie wandelingen vanuit de woning mogelijk, heel geschikt voor een groep van 8 personen (incl kinderen).

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Albert16-08-2017

Wederom heerlijk genoten!

Heerlijk ruim en modern huis met goede bedden (boxsprings) en mooi sanitait. Grote tuin met BBQ huisje waar je zomers lekker kan BBQen en er staat in Juli en Augustus ook altijd een bovengronds zwembad voor de kinderen. ideaal gelegen voor uitstapjes naar Spanje en richting pyreneeen, ook mooi om te fietsen of te wandelen. vlsk bij het middeleeuwse Ceret met heerlijke restaurantjes. Middelandsezee is slechts een 30 KM verder op en er zijn mooie stranden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Lianne14-03-2017

Heerlijke plek!

Het is een heel fijn huis, ruim, goed ingerichte keuken, heerlijke tuin met veel privacy en alleen maar natuur om je heen. Stilte, fijne geuren, lekker zonnetje, zacht briesje. Echt een plek om helemaal tot rust te komen en een goede uitvalsbasis voor vele leuke uitstapjes. In de omgeving veel mooie strandjes, goede restaurantjes, wijnmakers, brocantes, wandelroutes...

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 9Johanna05-03-2017

Heerlijke tijd gehad

Fijn compleet huis, bijna 3 weken, overdag veel wandelen in de omgeving, bloeiende mimosa. Vriendelijke dorpjes in Frankrijk en Spanje. En dan tegen de avond de open haard aan . Geweldige tijd om de winter te ontvluchten. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Fatma Turkoglu08-07-2016

fantastisch verblijf midden in de natuur!

De ligging is perfekt, dichtbij de spaanse grens, er is veel te bezichtigen in de omgeving van Reynes en alles wat je nodig hebt, is in het huis aanwezig. Daarnaast is er ook alle rust en ruimte als je bijvoorbeeld een keer niks wil doen.. Ideaal!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Anne & Martijn18-06-2016

Erg goed

We hebben genoten van een mooi, ruim en volledig uitgerust huis op een rustige plek. Dichtbij alles; Spanje, bergen en kust. Genoeg activiteiten te ontplooien in de buurt. Absolute aanrader.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Wil en Monique05-11-2015

Heerlijk huis

We hebben echt super genoten van dit fijne huis. Een huis waar je zo zou kunnen gaan wonen en werkelijk voorzien van alle gemakken. We waren extra blij met de open haard omdat we in de avonden toch wel binnen moesten zitten. Maar met het open haardje aan is dat heel gezellig. Zeker met een lekker wijntje erbij .... mmmm. Ook te grote keuken en de oven waren ideaal. Kortom niets mis mee. Alleen de tuin vonden wij wat minder maar die wordt nog opgeknapt. Hartelijke groet van ons....

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Sarah04-09-2015

Heerlijk en comfortabel

We hebben heerlijk kunnen genieten van onze vakantie. Door het comfortabele en gezellige huis, op een heerlijke locatie. Naar het strand, dorpjes en lekker in de tuin. Met 4 kleine kinderen en 5 volwassenen paste het prima. Alles is aanwezig! We konden zelfs cake bakken! We komen graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Vakantiehuis Vert Vallon info