Vakantiehuis Vert Vallon

Vakantiehuis Vert Vallon
9,2

26 reviews over Vakantiehuis Vert Vallon in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi gelegen, compleet ingericht, schoon en netjes

Peter Nilwik
4-9-2017

Een schitterende villa in het groen, centraal gelegen in de buurt van het lieflijke kunstenaarsstadje Céret. Bakker en goed restaurant op loopafstand. Mooie wandelingen vanuit de woning mogelijk, heel geschikt voor een groep van 8 personen (incl kinderen).

Wederom heerlijk genoten!

Albert
16-8-2017

Heerlijk ruim en modern huis met goede bedden (boxsprings) en mooi sanitait. Grote tuin met BBQ huisje waar je zomers lekker kan BBQen en er staat in Juli en Augustus ook altijd een bovengronds zwembad voor de kinderen. ideaal gelegen voor uitstapjes naar Spanje en richting pyreneeen, ook mooi om te fietsen of te wandelen. vlsk bij het middeleeuwse Ceret met heerlijke restaurantjes. Middelandsezee is slechts een 30 KM verder op en er zijn mooie stranden.

Heerlijke plek!

Lianne
14-3-2017

Het is een heel fijn huis, ruim, goed ingerichte keuken, heerlijke tuin met veel privacy en alleen maar natuur om je heen. Stilte, fijne geuren, lekker zonnetje, zacht briesje. Echt een plek om helemaal tot rust te komen en een goede uitvalsbasis voor vele leuke uitstapjes. In de omgeving veel mooie strandjes, goede restaurantjes, wijnmakers, brocantes, wandelroutes...

Heerlijke tijd gehad

Johanna
5-3-2017

Fijn compleet huis, bijna 3 weken, overdag veel wandelen in de omgeving, bloeiende mimosa. Vriendelijke dorpjes in Frankrijk en Spanje. En dan tegen de avond de open haard aan .

Geweldige tijd om de winter te ontvluchten. Kortom een aanrader.

fantastisch verblijf midden in de natuur!

Fatma Turkoglu
8-7-2016

De ligging is perfekt, dichtbij de spaanse grens, er is veel te bezichtigen in de omgeving van Reynes en alles wat je nodig hebt, is in het huis aanwezig. Daarnaast is er ook alle rust en ruimte als je bijvoorbeeld een keer niks wil doen.. Ideaal!

Erg goed

Anne & Martijn
18-6-2016

We hebben genoten van een mooi, ruim en volledig uitgerust huis op een rustige plek.

Dichtbij alles; Spanje, bergen en kust. Genoeg activiteiten te ontplooien in de buurt.

Absolute aanrader.

Heerlijk huis

Wil en Monique
5-11-2015

We hebben echt super genoten van dit fijne huis. Een huis waar je zo zou kunnen gaan wonen en werkelijk voorzien van alle gemakken. We waren extra blij met de open haard omdat we in de avonden toch wel binnen moesten zitten. Maar met het open haardje aan is dat heel gezellig. Zeker met een lekker wijntje erbij .... mmmm. Ook te grote keuken en de oven waren ideaal.

Kortom niets mis mee. Alleen de tuin vonden wij wat minder maar die wordt nog opgeknapt.

Hartelijke groet van ons....

Heerlijk en comfortabel

Sarah
4-9-2015

We hebben heerlijk kunnen genieten van onze vakantie. Door het comfortabele en gezellige huis, op een heerlijke locatie. Naar het strand, dorpjes en lekker in de tuin. Met 4 kleine kinderen en 5 volwassenen paste het prima. Alles is aanwezig! We konden zelfs cake bakken! We komen graag nog eens terug.

luxe villa in Vert Vallon

deborah
29-7-2015

Mooie villa van alle luxe voorzien. Heerlijke huiselijke sfeer. In en om het huis kunnen de kinderen heerlijk spelen. Er is een zolder waar speelgoed staat en veel dvd's liggen om te kijken. Hadden we niet nodig met 36 graden. Het zwembad was een heerlijke verkoeling en zo ook de buitendouche. In de avond kun je nog lang buiten zitten.

De stranden zijn binnen 30 min bereikbaar. Er zijn veel mooie stranden om te bezoeken. Het is een heel mooie omgeving met leuke dorpjes. Ceret ligt op 10 min afstand. Heel leuk om daar doorheen te wandelen. Heel fijn dat ook de lidl dicht in de buurt zit. De verse croissants werden gewaardeerd.

Kortom een hele fijne plek om te zitten tijdens je vakantie. Overdag zoek je de drukte op en in de avond zit je heerlijk rustig in de tuin.

Prachtig huis in groene omgeving

Familie van Ierssel
6-6-2015

Heerlijk genoten van onze mei vakantie. Het huis ligt prachtig. Het Mooie nostalgische lavendelkleurige luiken. Binnen veel ruimte.

Hier kun je echt uitrusten en binnen 15 minuten de drukte opzoeken. Strand zee en lieve winkeltjes in collioure. Heerlijk naar de markt met streekproducten. We komen zeker nog een keer terug en kunnen het iedereen aanbevelen. Voor alle leeftijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vert Vallon in Reynes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vert Vallon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.