Hotel Le Moderne

Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
Hotel Le Moderne

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Moderne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Moderne in het Nederlands

Met vrienden

niet gastvrij

Peter
9-9-2012

we hadden verkeerd geboekt en daar ging men soepel mee om. de kamer bleek nog niet schoon, de volgende ook niet, vevolgens kregen we een en-suitekamer voor dezelfde prijs. 's ochtends zou er een grand buffet zijn. Het bleek iets anders: het meisje achter de balie wees ons de plek waar het stokbrood lag en of we koffie wilden......zeer onvriendelijk en zichtbaar de laatste inspanning voor het einde seizoen?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Moderne in Remoulins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Moderne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.