Camping La Soustasterstersterster

• 7.6Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

• Animatie
Meer camping info

Camping La Sousta in Remoulins is een goede vakantieplek om samen met kleine kinderen te verblijven. De leuke avondshows, het zwembad, de rivier en kinderclub zorgen ervoor dat er genoeg vermaak is op de camping. Om de camping heen vind je het ridderdorp La Couvertoirade, het Cirque de Navacelles en de bamboe-tuin van Anduze om te bezoeken.

Contact

1012 reviews over Camping La Sousta

• 9Koos22-09-2019

Super camping.

Wij komen hier al ruim 20 jaar. Het is echt thuiskomen. Heerlijk rust. Alles wat wij nidig hebben.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Jan20-09-2019

Ons verblijf (na alweer 8 jaar achter elkaar) is weer prima geweest.

• 5Eetgelegenheden

• 8Janet de Wolde13-09-2019

Zeer goed

Vor de derde keer. Eerst met eigen tent 10 jaar geleden. Nu mobile home gehuurd. Erg goed bevallen.

• 8Rob08-09-2019

Fijne camping, mooi gelegen bij Le Pont du Gard. Zeer goede camping voor familie met tieners.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Xx07-09-2019

Weinig verlichting, sanitair eens echt opknappen. WiFi hoort in de prijs te zitten anno 2019!!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Peter01-09-2019

Zeer aangenaam verblijf op deze camping. De plaatsen zijn groot en schaduwrijk. De toiletten zijn talrijk. Bedankt aan de bistro voor hun vriendelijkheid, het happy hour, het welkomstdrankje en de ontdekking van de regionale producten, speciale vermelding voor gardianne. Jann en zijn team zorgen 's nachts voor hun klanten en die van de camping. We zullen zeker terugkomen. Tot binnenkort.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Veerle29-08-2019

Franse camping

Duidelijk een echt franse camping en doortrek camping voor mensen richting spanje.Wel mooie plaatsen van zeer variërende grote. De sanitaire blokken waren ruim voldoende en meestal schoon.Het restaurant hebben we niet getest maar de afhaal pizza was zeer lekker! De camping ligt aan de gardon wat een hele mooie heldere rivier is was er zeer aangenaam vertoeven alleen jammer dat het een zeer drukke rivier is voor kajaks. Het zwembad daarentegen was op het eerste gezicht super tot we er in wouden zwemmen. Zo koud echt niet aangenaam zelfs niet bij 36 graden. Kinderanimatie is aanwezig maar volledig in frans en elke avond tot half 12 concerten vind ik geen plus. Op wandel afstand van de pont du gard wat heel leuk is om eens te doen verder was het een heel goeie uitvalsbasis om dingen als avignon, ferme aux crocodilles, camargue en nimes te doen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Aldo27-08-2019

Uitstekend

We waren er nu voor de 4e keer. Door omstandigheden nu wat korter. We komen zeker graag weer terug !!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Frank23-08-2019

Fijne camping. Enige minpunt is harde muziek van 21.30-23.30 uur. Voor ons iets te laat en iets te hard.

• 8Eetgelegenheden

• 7Ingeborg22-08-2019

Ten opzichte van voorgaande jaren een achteruitgang in hygiene van de toiletgebouwen. Vaak niet schoon en ondanks renovatie toch verouderd. Daarnaast achteruitgang van restaurant (ondanks dat dit officieel niet bij de camping hoort). Meerdere malen gevraagd of il vooraf moet reserveren voor een tafel, maar dit was niet nodig. Op onze laatste avond er toch willen eten. We komen bij het restaurant om 1930 (3 tafels bezet), kunnen we (2 volwassenen en 3 jonge kinderen) niet eten omdat we geen reservering hebben. We werden zeer onvriendelijk te woord gestaan door de dame van het restaurant. Erg jammer. Ten opzichte van voo4gaande jaren is er dus geen verbetering mbt het restaurant. Ten opzichte van voorgaande jaren wel een verbetering in veiligheid (poort, strand bij rivier) en netjes Engels sprekende dames bij de receptie. Dames van de receptie zijn erg aardig en behulpzaam.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

14 tips over Camping La Sousta

• Aad, 03-01-2014

Neem verkoeling mee als je niet hitte bestendig bent en waterschoenen om in de rivier af te koelen.

• Nicky, 05-09-2013

Zeker de Pont du Gard bezoeken

• Jan, 27-06-2013

Sinds juni 2013 is de toegang tot de Pont du Gard niet meer gratis, er is een nieuwe uitbater. Na 20.00 is de toegang we gratis.

58 vragen over Camping La Sousta

• Angelique , 23-06-2019

Hoe is de WiFi op de camping?

• Chr, 05-02-2019

Ook tieners zomer 2019?

Wij gaan de laatste week van juli, gaan er nog meer families met tieners?

Monique , 06-06-2019

Wij gaan met onze dochter van 15 en zoon van 12 in de periode van 10 tot 17 augustus

Chris, 06-04-2019

Wij de eerste 2 weken van augustus met meiden van 16 en 14

Angelique , 23-06-2019

Laatste week van juli en eerste week van augustus met zoon van 13 en dochter van 17

• Mirjam , 02-02-2018

koelkast

weet iemand of je ook een koelkast kunt huren op deze camping?

Bert, 05-03-2018

Nee, er worden geen koelkasten verhuurd, kijk maar eens bij de FAQ op hun site (de eerste)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine