Camping La Sousta

8,2

182 reviews over Camping La Sousta in het Nederlands

Super

Kiki, 13-4-2018

Hele fijne camping. Mooie plaatsen in het bos en vlak aan de rivier de Gare waarin je kunt zwemmen en pootje baden. Op loopafstand van de pont du Gare. Leuk terras voor een lekker hapje en of drankje.

Sanitair is prima en wordt goed schoongemaakt. De regio leent zich perfect voor leuke uitstapjes zoals musee de Bonbon (haribo) maar ook het prachtige dorp Uzes als de stad Nimes zijn de moeite waard. Wij gaan graag een keer terug!!

Klein puntje van kritiek: de aanduiding van de percelen mag wat duidelijker (nummers en afbakening)

geweldige locatie

nanja moerkerken, 5-10-2017

Wij zijn hier al vele jaren geweest. Het blijft een pracht locatie. Rust, natuur, vriendelijk personeel. Een heerlijke rivier waar je goed kan vertoeven.

Een aanrader.

Heel leuke comping

Jan En Katrien, 22-9-2017

Heel leuke comping. Zeker voor met kinderen, een hondje,... Voor iedereen wat wils.

Aangename camping

Papy, 14-9-2017

Zeer rustig, goede prijs-kwaliteit-verhouding. Aangename ligging met veel interessante bezienswaardigheden in de buurt.

Over het algemeen hebben we een heel fijn verblijf gehad. Leuke omgeving, veel mogelijkheden tot recreatie (zoals kayakken) en uitstappen (zoals Nimes, Orange, Avignon...) in de buurt. Het grootste minpunt was voor ons de receptie. We zijn absoluut niet vriendelijk ontvangen. Vaak als we vragen hadden, werden we uitgesnauwd. Een glimlach werd ons ook nauwelijk toegeworpen. Ook in de winkel/bakkerij van de camping werden we niet vriendelijk behandeld. Nochtans werden we de eerste avond, toen we gingen eten op de camping goed ontvangen. Ook bij het weggaan hebben we geen vriendelijk woord gekregen.

Prima

Marc Brink, 10-9-2017

Mooie camping, fraai gelegen, ook ten opzichte van Pont du Gard. Ook prima voor een overnachting richting Spanje.

Ik vond het een prima camping

Maar de toilet gebouwen zijn wel eens aan een opknap beurt toe

Prachtig gelegen camping aan rivier bij Pont du Ga

Arjen BAKKER / DE, 1-9-2017

In fraai bos gelegen camping aan de rivier de Gardon op loopafstand van de Pont du Gard.

Goed uitgangspunt voor leuke trips naar steden als o.a. Avignon, Uzes, Arles en Nimes.

Zwemmen in rivier, zwembad of zee (op ongeveer 50 minuten rijden).

Goed restaurant op de camping, vriendelijke receptie.

Toiletgebouwen worden regelmatig schoon gemaakt, sommige zijn al gerenoveerd, vooral het groene gebouw is nu wel aan vervanging toe.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Thea Deijs, 30-8-2017

Zeer vriendelijk personeel, die als doen om het je naar de zin te maken. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar er zijn genoeg ligstoelen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Sousta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Sousta in Remoulins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Sousta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Sousta scoort een 8.19 uit 10 op basis van 597 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: