Camping La Sousta

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°6°
Camping La Sousta
8,2

Omschrijving
Camping La Sousta in Remoulins is een goede vakantieplek om samen met kleine kinderen te verblijven. De leuke avondshows, het zwembad, de rivier en kinderclub zorgen ervoor dat er genoeg vermaak is op de camping. Om de camping heen vind je het ridderdorp La Couvertoirade, het Cirque de Navacelles en de bamboe-tuin van Anduze om te bezoeken.

210 reviews over Camping La Sousta in het Nederlands

top vakantie bestemming

Gerrit,
3-12-2018

Wat een mooie plek om je dagen te vermaken. Aan de rivier gezellig zonnen of van de rotsen af duiken. We hebben ons er goed vermaakt. De toiletten waren schoon en de douches lekker warm. Met de fiets naar het dorp om boodschappen of een terrasje. Lopend kan de gratis naar pont du gard. Op vrijdag heb je een mooie ligt show op de pont du gard .

Niet meer vrees ik!

Monique,
3-9-2018

Mooie ligging, rivier lekker dichtbij en de POnt du Gard is zichtbaar vanaf de camping. Dat het zwembad sluit tussen de middag van 1-3 uur is een minpunt. Badmeester let niet op en is alleen maar aan het app'n. Gleed hard uit bij het verlaten van het zwembad in het voetenbad, maar meneer keek niet op of om... Restaurant zeer matig van kwaliteit. Sanitair oud en niet schoon. Spinnenwebben worden nooit verwijderd en men reinigt de toilleten met een wcborstel en een flesje spray.... Bah! Vanwege dat laatste zit een nieuw bezoek er vermoedelijk niet meer in!

Yann, webmaster, 11-10-2018

Hello Monique,

Thank you for letting a review on Zoover. Our camping has a beatiful location indeed, and that will not change.

The swimming-pool will stay open non-stop next year from 10am to 8pm. We don't really understand what happened with the guard but we'll try to figure this out. Feel free to contact us.

We're quite surprised about your remark concerning the restaurant. Our customers are satisfied and the staff as well !

Two toilets blocks have been renovated lately and the two others will be soon. The toilets blocks are cleaned twice a day but we transfer your remark concerning the cobwebs to the cleaning staff manager.

We're looking forward to seeing you another time anyway, for a better experience.

With kind regards,

Zeker voor herhaling vatbaar

John,
24-8-2018

Mooie rustige camping in de schaduw aan het water. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair is oud maar schoon. Je zit vlakbij een aantal grote steden zoals Avignon en nimes .

Prettige camping

Steven,
21-8-2018

Fijne rustige camping met grote schaduwrijke plaatsen. Sanitair is oud maar wel schoon.

Matthieu,

Sabrina,

Jean-pierre/béatrice,

Leuke camping

Fam. Capelle aan den IJssel,
16-8-2018

Prima camping, leuke rivier, zeer mooi zwembad met ideaal waterplein met sproeier voor de kleintjes. Let op niet vlak achter de receptie gaan staan, i.v.m. de Franse feestjes.

Super

Marc,
14-8-2018

Heerlijke camping voor als je het rijden ff beu bent richting het zuiden of Spanje. Heel leuk voor de kinderen. Eten is goed, niets aparts maar goed.

Vriendelijk personeel

Wij komen er volgend jaar graag terug.

Leuke en gezellige camping

Daniël,
13-8-2018

Toiletblokken mogen vaker schoon gemaakt worden als de camping erg vol is.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Sousta in Remoulins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Sousta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.