Géén boekingskosten

• 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Sousta in Remoulins is een goede vakantieplek om samen met kleine kinderen te verblijven. De leuke avondshows, het zwembad, de rivier en kinderclub zorgen ervoor dat er genoeg vermaak is op de camping. Om de camping heen vind je het ridderdorp La Couvertoirade, het Cirque de Navacelles en de bamboe-tuin van Anduze om te bezoeken.

Contact

1061 Reviews over La Sousta

• 6Familie09-09-2022

Mooie camping voor een tussenstop

Wij hebben deze camping gebruikt voor een tussenstop en voor het bezichtigen van "Pont du Gard". Kampeerplaats was voor één nacht te doen. Redelijk oud (minder fris) sanitair. Eten was ook goed.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Luc03-09-2022

Prima camping

• 8Luc02-09-2022

Prima camping

Zeer goede plek voor een tussenstop, al zou een paar dagen langer op deze camping verblijven ook zeer goed kunnen. Leuk zwembad voor jonge kids en kort bij de rivier.

• 6Staat v/h sanitair

Léa, Eigenaar, 03-09-2022

Thank you for your message Luc :) We hope to see you longer next time! With kind regards, Léa

• 7Linda Neefjes26-08-2022

Goede camping

Een camping waar we wel wat langer hadden willen blijven. Mooie plekken tussen de bomen, sommige kleiner andere groter. Een fijn zwembad en klein spraypark dat het erg leuk maakte voor de kinderen en een schitterende rivier waar je heerlijk kon afkoelen, dammetjes bouwen en ronddobberen. Het restaurant was erg klein, evenals het winkeltje maar voor basisbehoeften ok. De receptie was vriendelijk en er is veel te doen in de omgeving. Uiteraard een klein bezoekje aan de Pont du Gard, achtertuin van de camping. Sanitair kon wel een vernieuwing gebruiken maar werd redelijk goed bijgehouden. Geen vieze toestanden meegemaakt. Jammer vonden wij dat je een armbandje om moet bij de camping, verhaal is dat er anders mesnen van buitenaf gebruikmaken van het zwembad. Ik vind het wat ver gaan.

• 7Staat v/h sanitair

Thank you for your message Linda! Kind regards, Léa

• 8Anita25-08-2022

Heerlijke vakantie!

Je staat met de caravan op hele ruime plaatsen, in een bosrijke omgeving. Iedere plaats heeft wel ergens schaduw Netjes en schoon, personeel aardig.

• 8Staat v/h sanitair

Léa, Eigenaar, 03-09-2022

Thank you for your feedback Anita! See you next time at la Sousta :) Best regards, Léa

• 8Leo Hartensveld23-08-2022

Heerlijke twee weken op de camping gehad

Verblijf was wederom prima, mooie omgeving en Gardon met Pond du Gard zijn indrukwekkend

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Thank you Leo! See you soon at la Sousta :) Best regards, Léa

• 7E.T.18-08-2022

Voorlopig niet meer

Wij zijn hier vele keren geweest, maar nu paar jaar niet. Camping is in paar jaar tijd enorm veranderd. Voorheen een leuke gezinscamping, waar onze tieners zo vakantievrienden vonden die net als wij een week of 2/3 bleven. Maar nu..een nieuw beleid. Het leek dit jaar meer een doorreiscamping. De meeste mensen bleven maar 1 tot 4 nachten en gingen dan naar Spanje. Gevolg, geen leuke contacten met buren. En voor wie kinderen mee had geen vakantievriendjes. Zonde, want het is een mooie bestemming, gunstig gelegen, gunstig geprijsd met Nimes en Avignon heel dichtbij. Wat wel heel leuk was, waren de muzikale avonden. In twee weken vijf mooie optredens waarvan sommigen zo goed waren dat ze wel in theater zouden kunnen optreden.

• 7Staat v/h sanitair

Léa, Eigenaar, 03-09-2022

Thank you very much for your feedback. Unfortunately for you and for us, you're right, a lot of people stay here only for one night...but I think we are not responsible on this situation, we are also victims of that. Thank you for your understanding. Best regards, Léa

• 7Martijn17-08-2022

Sanitair is sterk verouderd en niet schoon

De algemene waardering is oké! Ligging en sfeer zijn goed! Alleen moet het sanitair echt worden vernieuwd

Léa, Eigenaar, 03-09-2022

Thank you Martijn! Have a nice day, Léa :)

• 8Rasjel17-08-2022

Mooie ruime camping

Mooie schaduwrijke camping met ruime plekken. Zwembad en riviertje dichtbij voor verkoeling op de warme dagen. Schoon sanitair. Nadeel is elke avond tot 23.30 u veel lawaai van de entertainment. De ruimte van het barretje en restaurant hadden ze wel wat gezelliger mogen maken.

• 6Eetgelegenheden

Thank you for your message! Best regards, Léa

• 8Mariëlle 17-08-2022

Leuke camping met een goede sfeer

Door de ligging van de camping en de goede sfeer is deze camping een aanrader voor jong en oud. Wij komen op deze camping nog zeker een keer terug!

Léa, Eigenaar, 03-09-2022

Thank you very much Mariëlle, see you next time at la Sousta! Best regards, Léa :)

Camping La Sousta info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar