Vakantiehuis Domaine de la Bade

FrankrijkLanguedoc - RoussillonRaissac-sur-Lampy

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Domaine de la Bade voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 33 reviews
+66/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 33 reviews
  • 9.9Inrichting
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

33 Reviews over Domaine de la Bade

• 10Merlijn08-09-2020

Fantastisch verblijf

Fantastische week op dit schitterende domein gehad. Wij verbleven met twee kinderen van 10 en 12 jaar in gite Cornières. Zo’n mooie gite hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Zo sfeervol, zo compleet, zo aangenaam. Het buitenterras was super: zo’n, schaduw, eettafel, aparte zithoek en een magnifiek uitzicht. Ondanks de luiken was het huis wel warm binnen. Wel top dat er horren waren. Er zijn vijf gites die ver uit elkaar liggen. Je hebt veel privacy. Er waren deze week veel leeftijdsgenoten voor onze kinderen. Er is veel gebruik gemaakt van het zwembad, de trampo’s, de tafeltennistafel. Zwembad ook echt super gelegen met heerlijke ligbedden en genoeg schaduw..Maar Domaine de la Bade is ook zo aangenaam vanwege de super gastvrije eigenaren Miranda en Joep. Wat hebben zij het goed voor elkaar. Relaxed, goede tips over de omgeving ( waterparken waren favoriet bij onze kinderen) En Joep kookt fantastisch. Dank voor De topweek.

• 9Bogaers Eddy06-11-2019

Voor herhaling vatbaar !

Zeer verzorgd en mooi gelegen vakantiehuis. Vriendelijke en behulpzame eigenaars ( Miranda en Joep ) Prachtige omgeving midden in de natuur. Keuze uit verschillende vakantiehuizen Een echte aanrader !

• 9Sander29-09-2019

Aanrader!

We zijn hier ruim een week geweest en hebben genoten van de heerlijke plek, royaal appartement met alle voorzieningen die je je kunt wensen. Heerlijk terras ervoor met voldoende zon en schaduw en zicht op het prachtige landschap. De kinderen hebben zich goed vermaakt in de fijne speeltuin. Aanrader!

• 9Madelein31-08-2019

Een fenomenaal uitzicht in combi met gastvrijheid

Wat een geweldige plek voor een jong gezin! Onze kinderen van 4 en 5 jaar renden meteen naar het speelveld, waar je overigens ook een prachtig uitzicht hebt over de Zuid-Franse heuvels. Met heerlijke bedden in de gite waren we na een week helemaal uitgerust. Dank Joep en Miranda!

• 9C. Klaassen18-09-2018

Rust en relaxte sfeer.

Domaine de la Bade hebben wij in ons hart gesloten. Supermooie plek en gastvrije eigenaren. Wij hebben dit prachtige plekje inmiddels 3x bezocht. Mooie en goed uitgeruste gites. Voor de kids is er een zwembad, tafeltennistafel en trampolines. Mooie omgeving en veel bezienswaardigheden in de buurt.

• 8A.06-08-2018

Fijne plek

Mooie, comfortabele gîtes, gelegen in een prachtige tuin en met een heerlijk zwembad (niet afgesloten). Leuke speeltuin voor de kinderen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en ook de table d'hôtes is een aanrader (jammer genoeg geen kindervariant van). De ligging is wel vrij afgelegen, wat maakt dat het heerlijk rustig is, maar ook dat je best even in de auto zit als je iets wil bezoeken (min. 45 minuten).

• 10Lidewij15-06-2018

Lovely!

Hele charmante plek! Prachtig uitzicht, goed uitgeruste gîtes en heerlijke table d’hôte. Kleinschalig, fijn voor vakanties met kleine kinderen. Joep en Miranda gaan voor kwaliteit en dat merk je in de details, zoals de verse broodjes ‘s ochtends aan de deur!

• 10Liesbeth08-06-2018

Heerlijk!

Wij (gezin met 2 kinderen 1,5 en 3,5 jaar oud) verbleven de eerste week van juni bij domaine de la bade. Wat een geweldige plek echt! Prachtig domein: van gites, tot tuinen, tot uitzicht, tot table dhote, echt super! Wij verbleven in gite minervois met 3 zeer ruime comfortabele slaapkamers met goede bedden. De keuken echt van alle gemakken voorzien. Een heerlijk terras met fijn meubulair en prachtig uitzicht. Wij hadden graag elke dag met de kids gezwommen in het zwembad (wel een beetje koud nog begin juni) met geweldig uitzicht en fijne ligstoelen maar hadden helaas ook een paar dagen minder weer. Gelukkig zijn er trampolines en schommels en is de gite aangenaam zodat de kids zich binnen ook uitstekend vermaakten. Table dhote door joep verzorgd was heerlijk! Is eenmaal per week, mag van ons best tweemaal per week. Wij komen zeker terug!!

• 10fam tuenter30-08-2017

het neusje van de zalm...........

joep en Miranda zijn liefdevolle mensen die je hartelijk verwelkomen in hun paradijsje....samen met hun lieve hond oscar.alles is compleet,zelfs meer dan compleet, een heerlijk zwembad,leuke speeltuin, prachtig adembenemend uitzicht,het enigste wat wij misten waren klamboes om de bedden...we werden lek geprikt, maar dat mag de pret niet drukken.

• 10Fam. Stolmeijer28-08-2017

Prachtige vakantie locatie met fenomenaal uitzicht

Joep en Miranda heten je van harte welkom en je voelt je ook echt te gast bij deze bijzonder aardige mensen. Het huisje was boven verwachting, nog nooit zo´n mooi en compleet huisje gehad (corbieres) met waanzinnig terras.Het mooie zwembad heeft een enorm mooi uitzicht en we hebben genoten van de table d´hotes met de bijpassende wijnen. Miranda en Joep komen regelmatig langs met tips.Kortom een vakantie zoals het hoort en die je niet snel vergeet.

Er zijn horren voor de ramen zodat je lekker kunt luchten terwijl er geen vliegen binnenkomen. De bedden liggen goed, hoewel voor lichte mensen ze misschien net iets te hard zijn. De kinderen waren superblij met de trampolines en de pingpong tafel.

Er is gewoon niets te vertellen wat niet goed is aan deze lokatie!

Vakantiehuis Domaine de la Bade info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij