Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine de la Bade

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Domaine de la Bade voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 35 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Domaine de la Bade

• 10Kolet Janssen27-07-2022

Droomhuisje met hartelijke uitbaters

Gîte Limoux op Domein de la Bade was een tophuisje. Piekfijn in orde, degelijke afwerking, rustig en privé, met terras aan twee zijden en zowel binnen als buiten goed gemeubileerd en ingericht. Ook het zwembad en de pétanquebaan waren fijn. Erg zorgzame ontvangst door Joep en Miranda, die een goede organisatie (welkomstborrel, table d'hôte, broodservice...) koppelden aan veel aandacht zonder opdringerig te zijn. Wij voelden ons helemaal in de watten gelegd! Veel uitstapjes mogelijk in de omgeving (cultuur en natuur), Carcassonne is bijvoorbeeld dichtbij. We genoten ook van de verzorgde tuin met bloemen en bomen (fijne schaduw) en van de olijfgaard en wijngaard vlakbij. De andere gîtes zijn zo georiënteerd dat niemand last heeft van elkaar. Wij voelden ons als echtpaar zonder kinderen perfect op onze plaats tussen de gezinnen met kinderen. Een absolute aanrader!

• 10Annelies15-07-2022

Prachtig domein op locatie met veel mogelijkheden

Het domein straalt echt een Zuid- Franse sfeer uit, inclusief zonnebloemen en lavendelgeur. De gite (cabardes) was ruim en comfortabel en van alles voorzien. De eigenaren Joep en Miranda zijn heel gastvriendelijk en maken zelfs hun eigen honing en olijfolie. Er is een fijn zwembad en er zijn speeltuigen voor de kinderen. De locatie biedt mogelijkheden tot veel uitstappen, 1 week is eigenlijk te kort. Een beetje leven als God in Frankrijk is hier zeker van toepassing!

• 10Merlijn08-09-2020

Fantastisch verblijf

Fantastische week op dit schitterende domein gehad. Wij verbleven met twee kinderen van 10 en 12 jaar in gite Cornières. Zo’n mooie gite hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Zo sfeervol, zo compleet, zo aangenaam. Het buitenterras was super: zo’n, schaduw, eettafel, aparte zithoek en een magnifiek uitzicht. Ondanks de luiken was het huis wel warm binnen. Wel top dat er horren waren. Er zijn vijf gites die ver uit elkaar liggen. Je hebt veel privacy. Er waren deze week veel leeftijdsgenoten voor onze kinderen. Er is veel gebruik gemaakt van het zwembad, de trampo’s, de tafeltennistafel. Zwembad ook echt super gelegen met heerlijke ligbedden en genoeg schaduw..Maar Domaine de la Bade is ook zo aangenaam vanwege de super gastvrije eigenaren Miranda en Joep. Wat hebben zij het goed voor elkaar. Relaxed, goede tips over de omgeving ( waterparken waren favoriet bij onze kinderen) En Joep kookt fantastisch. Dank voor De topweek.

• 9Bogaers Eddy06-11-2019

Voor herhaling vatbaar !

Zeer verzorgd en mooi gelegen vakantiehuis. Vriendelijke en behulpzame eigenaars ( Miranda en Joep ) Prachtige omgeving midden in de natuur. Keuze uit verschillende vakantiehuizen Een echte aanrader !

• 9Sander29-09-2019

Aanrader!

We zijn hier ruim een week geweest en hebben genoten van de heerlijke plek, royaal appartement met alle voorzieningen die je je kunt wensen. Heerlijk terras ervoor met voldoende zon en schaduw en zicht op het prachtige landschap. De kinderen hebben zich goed vermaakt in de fijne speeltuin. Aanrader!

• 9Madelein31-08-2019

Een fenomenaal uitzicht in combi met gastvrijheid

Wat een geweldige plek voor een jong gezin! Onze kinderen van 4 en 5 jaar renden meteen naar het speelveld, waar je overigens ook een prachtig uitzicht hebt over de Zuid-Franse heuvels. Met heerlijke bedden in de gite waren we na een week helemaal uitgerust. Dank Joep en Miranda!

• 9C. Klaassen18-09-2018

Rust en relaxte sfeer.

Domaine de la Bade hebben wij in ons hart gesloten. Supermooie plek en gastvrije eigenaren. Wij hebben dit prachtige plekje inmiddels 3x bezocht. Mooie en goed uitgeruste gites. Voor de kids is er een zwembad, tafeltennistafel en trampolines. Mooie omgeving en veel bezienswaardigheden in de buurt.

• 8A.06-08-2018

Fijne plek

Mooie, comfortabele gîtes, gelegen in een prachtige tuin en met een heerlijk zwembad (niet afgesloten). Leuke speeltuin voor de kinderen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en ook de table d'hôtes is een aanrader (jammer genoeg geen kindervariant van). De ligging is wel vrij afgelegen, wat maakt dat het heerlijk rustig is, maar ook dat je best even in de auto zit als je iets wil bezoeken (min. 45 minuten).

• 10Lidewij15-06-2018

Lovely!

Hele charmante plek! Prachtig uitzicht, goed uitgeruste gîtes en heerlijke table d’hôte. Kleinschalig, fijn voor vakanties met kleine kinderen. Joep en Miranda gaan voor kwaliteit en dat merk je in de details, zoals de verse broodjes ‘s ochtends aan de deur!

• 10Liesbeth08-06-2018

Heerlijk!

Wij (gezin met 2 kinderen 1,5 en 3,5 jaar oud) verbleven de eerste week van juni bij domaine de la bade. Wat een geweldige plek echt! Prachtig domein: van gites, tot tuinen, tot uitzicht, tot table dhote, echt super! Wij verbleven in gite minervois met 3 zeer ruime comfortabele slaapkamers met goede bedden. De keuken echt van alle gemakken voorzien. Een heerlijk terras met fijn meubulair en prachtig uitzicht. Wij hadden graag elke dag met de kids gezwommen in het zwembad (wel een beetje koud nog begin juni) met geweldig uitzicht en fijne ligstoelen maar hadden helaas ook een paar dagen minder weer. Gelukkig zijn er trampolines en schommels en is de gite aangenaam zodat de kids zich binnen ook uitstekend vermaakten. Table dhote door joep verzorgd was heerlijk! Is eenmaal per week, mag van ons best tweemaal per week. Wij komen zeker terug!!

Vakantiehuis Domaine de la Bade info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Meer3 km