Vakantiehuis Domaine de la Bade

Met jonge kinderen

Rust en relaxte sfeer.

C. Klaassen
18-9-2018

Domaine de la Bade hebben wij in ons hart gesloten. Supermooie plek en gastvrije eigenaren. Wij hebben dit prachtige plekje inmiddels 3x bezocht. Mooie en goed uitgeruste gites. Voor de kids is er een zwembad, tafeltennistafel en trampolines. Mooie omgeving en veel bezienswaardigheden in de buurt.

Fijne plek

A.
6-8-2018

Mooie, comfortabele gîtes, gelegen in een prachtige tuin en met een heerlijk zwembad (niet afgesloten). Leuke speeltuin voor de kinderen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en ook de table d'hôtes is een aanrader (jammer genoeg geen kindervariant van). De ligging is wel vrij afgelegen, wat maakt dat het heerlijk rustig is, maar ook dat je best even in de auto zit als je iets wil bezoeken (min. 45 minuten).

Lovely!

Lidewij
15-6-2018

Hele charmante plek! Prachtig uitzicht, goed uitgeruste gîtes en heerlijke table d’hôte. Kleinschalig, fijn voor vakanties met kleine kinderen. Joep en Miranda gaan voor kwaliteit en dat merk je in de details, zoals de verse broodjes ‘s ochtends aan de deur!

Heerlijk!

Liesbeth
8-6-2018

Wij (gezin met 2 kinderen 1,5 en 3,5 jaar oud) verbleven de eerste week van juni bij domaine de la bade. Wat een geweldige plek echt! Prachtig domein: van gites, tot tuinen, tot uitzicht, tot table dhote, echt super! Wij verbleven in gite minervois met 3 zeer ruime comfortabele slaapkamers met goede bedden. De keuken echt van alle gemakken voorzien. Een heerlijk terras met fijn meubulair en prachtig uitzicht. Wij hadden graag elke dag met de kids gezwommen in het zwembad (wel een beetje koud nog begin juni) met geweldig uitzicht en fijne ligstoelen maar hadden helaas ook een paar dagen minder weer. Gelukkig zijn er trampolines en schommels en is de gite aangenaam zodat de kids zich binnen ook uitstekend vermaakten. Table dhote door joep verzorgd was heerlijk! Is eenmaal per week, mag van ons best tweemaal per week. Wij komen zeker terug!!

het neusje van de zalm...........

fam tuenter
30-8-2017

joep en Miranda zijn liefdevolle mensen die je hartelijk verwelkomen in hun paradijsje....samen met hun lieve hond oscar.alles is compleet,zelfs meer dan compleet, een heerlijk zwembad,leuke speeltuin, prachtig adembenemend uitzicht,het enigste wat wij misten waren klamboes om de bedden...we werden lek geprikt, maar dat mag de pret niet drukken.

Prachtige vakantie locatie met fenomenaal uitzicht

Fam. Stolmeijer
28-8-2017

Joep en Miranda heten je van harte welkom en je voelt je ook echt te gast bij deze bijzonder aardige mensen. Het huisje was boven verwachting, nog nooit zo´n mooi en compleet huisje gehad (corbieres) met waanzinnig terras.Het mooie zwembad heeft een enorm mooi uitzicht en we hebben genoten van de table d´hotes met de bijpassende wijnen. Miranda en Joep komen regelmatig langs met tips.Kortom een vakantie zoals het hoort en die je niet snel vergeet.

Er zijn horren voor de ramen zodat je lekker kunt luchten terwijl er geen vliegen binnenkomen. De bedden liggen goed, hoewel voor lichte mensen ze misschien net iets te hard zijn. De kinderen waren superblij met de trampolines en de pingpong tafel.

Er is gewoon niets te vertellen wat niet goed is aan deze lokatie!

Thuis weg van huis

Familie Peeters
30-4-2017

Vrijwel nieuwe accommodatie op een rustig gelegen plekje en met een prachtig uitzicht! Wij verbleven in de 4-persoons gite. Van alle gemakken voorzien, oa. broodservice, oven, magnetron, bbq, zeer ruim terras, koelkast, vriezer, vaatwasser. Alles wat je thuis ook hebt. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met schommel, trampoline, zwembad met ligstoelen (nog wel een beetje fris in deze tijd van het jaar natuurlijk) en heerlijk gespeeld op het terrein en in het gras. Prima uitvalsbasis voor allerlei bezienswaardigheden.

Table d'hote = een echte aanrader.

Vakantie in Frankrijk zoals die hoort te zijn!

Gewoon boeken en genieten!

Familie Konings
7-10-2016

Joep en Miranda hebben een schitterende accommodatie neergezet in een hele mooie omgeving. Neem daarbij hun enthousiasme, de gastvrijheid, het zwembad, de welkomstborrel, de table d'hote, de tips and tricks voor de omgeving en de lokale dorpsfeesten en je hebt een heerlijke vakantie. Aarzel niet, boek gewoon en geniet!

Evert Terpstra
19-9-2016

Alles was perfect. We hebben het geweldig gehad en vonden het jammer, dat we naar een andere locatie in Frankrijk gingen. De hartelijke ontvangst van Joep en Miranda was geweldig. De welkomst borrel een leuke verrassing en de maaltijd die voor ons klaarstond verrukkelijk. Beiden zijn ontzettend gastvrij en we hebben genoten van de table d'hote met heerlijke gerechten van Joep en het internationale gezelschap. Kortom een aanrader voor iedereen die aan de voet van de Pyreneeën zijn vakantie wil houden.

Een perfect vakantieverblijf!!

Almanda en Pieter
15-8-2016

De Domaine La Bade is een super stekje om een gezellige, rustige, actieve vakantie te vieren! Het huisje ( Linoux, 2 personen) is meer dan compleet en voorzien van alle luxe; vaatwasser, wasmachine, ventilator etc. Er is een heel ruim terras met 2 plekjes om lekker te genieten met een overkapping. Ook het uitzicht is fantastisch, zeker tijdens een heerlijk ontbijt met de broodservice elke dag.

De omgeving is prachtig en er zijn meer dan genoeg leuke dingen om te doen in de directe omgeving. Miranda en Joep zijn super gastvrouw en gastheer en de table d'hotes van Joep zijn een echte aanrader, lekker eten en super gezellig met alle gasten! Kortom we hebben een topvakantie gehad en het is een echte aanrader voor iedereen!!

Miranda van Bruck, Owner, 21-8-2016
Het was erg leuk om jullie te verwelkomen deze zomer en ontzettend fijn dat jullie zo lekker genoten hebben van alles wat ons domaine en de omgeving te bieden heeft. Bedankt voor de fijne woorden en graag tot ziens hier in het zonnige zuiden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine de la Bade in Raissac-sur-Lampy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine de la Bade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.