FrankrijkLanguedoc - RoussillonQuillanResorts QuillanVakantiepark Vayamundo Quillan - L'Espinet

Vakantiepark Vayamundo Quillan - L'Espinet

FrankrijkLanguedoc - RoussillonQuillan

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Vayamundo Quillan - L'Espinet voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 122 reviews

• 4.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

124 Reviews over Vayamundo Quillan - L'Espinet

• 4Carolina03-01-2022

Nooit meer!

Wij hadden het huis nr. 115. Een 7 persoons huis. We zijn met 2 personen geweest. Dit huis stond als een 'superieur' beschreven. Wat een TELEURSTELLING! De matrassen van de bedden waren vies en smerig. Doorgelegen. Het enige wat ze konden doen is mijn matras te vervangen met een matras dat ze uit een ander huis hadden gehaald. (?!) Het keukengerei was BASIC! Niet compleet! Geen soeplepel e.d. Een goede maaltijd kun je in deze keuken niet maken! Er was een magnetron/oven aanwezig, echter geen schalen die in dat oventje paste. Ook geen stofzuiger, wasmachine c.q. droger aanwezig. Was dit nu superieur? Vergane glorie, oubollig, vervallen noem ik het! Dit huis heeft een hele grote opknapbeurt nodig! De eigenaar had zo'n review boek liggen, waarin je je review kon schrijven. Die waren niet goed, echter het antwoord vd eigenaar was: Dat is de verantwoording van de parkleiding.(!?) Dus ondanks vele klachten, wordt er niets aan gedaan.

• 5T. van H.24-08-2021

Frans Comfort is toch iets anders dan NL comfort

Ons verblijf op dit park is erg tegengevallen. Het park beschikt over veel faciliteiten, maar je ziet ook dat er best wel wat achterstallig onderhoud is (tennisbanen zijn beschadigd, losse stenen bij het buitenzwembad, binnenzwembad veel roest). Verder is er weinig sfeer in de bar en de restaurants waaronder ook het barretje bij het meertje (eerder zwemvijver) waar echt veel meer van te maken is. Daarnaast hadden wij ook echt pech met het huis. Waar alle huizen worden geadverteerd met een ruime tuin en mooi uitzicht ontbrak dat bij ons. De huizen zijn particulier eigendom dus de staat van onderhoud en comfort hangt samen met hoe de verhuurders dit faciliteren. Bij ons was veel achterstallig onderhoud in het huis nr 56 (ophangsysteem douche was deels gebroken, de lampjes in de kinderkamer hingen op half zeven, de ligbedden en tuinset waren versleten). Schoonmaak was ook niet top (koelkast niet schoon). Voor ons geen tweede keer.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 2Imre11-11-2020

Een ramp

Nooit komen we nog terug wij waren er geweest met de kinderen in 2018 dan hebben wij een geslaagde vakantie gehad. De kinderen bleven maar vragen om terug naar lespinet te gaan zomer 2020. In 2018 was de animatie echt super leuk een zeer gevarieerd programma en zeer vriendelijk. Er was een zeer goede leiding. Nu is het nog alles behalve leuk! Animators negeren de kinderen , geen gevarieerd programma meer! Restaurant te duur voor wat je krijgt, receptie totaal niet behulpzaam . Poetsvrouwen zijn er op vakantie ! Dus nee dank u wel geen vayamundo meer!

• 2Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 6Nathalie21-07-2020

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zaten in een superieure villa. Dan verwacht je wel iets. Heel basic... niets aanwezig .. geen extra wc rol, vaatdoek, geen veegborstel om het huisje wat uit te vegen, ... het huisje was echt niet mooi gepoetst... spinnenwebben, stof in de keuken, ... zogezegd dag voordien gepoetst. Dit gemeld aan receptie en normaal gingen ze dag nadien komen opnieuw poetsen. Niemand gezien! Spijtig .. aangezien ik het wel gemeld had. Terras heel ingezakt... terrasmeubels waren vuil. Al bij al.. we zouden niet terugkeren. Nederlandstalig ontvangst aan receptie. Wel vriendelijk. Pluspunt is dat er een supermarkt dicht in de buurt is. Verder Carcassonne bezocht. Heel mooi! Veel kastelen in de buurt. Gelukkig verbleven we er maar voor 5 dagen.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 1leentje27-11-2019

NOOIT MEER

wij zijn dit jaar, voor de 3de keer gekomen naar l'espinet. dit is het eerste jaar dat wij komen bij de overname. Nooit komen we er nog! onvriendelijk , vies , oud , allesbehalve content! we zouden dit niet goed beoordelen als iemand vraagt of het daar ok is. Het zwembad was ook vies, zeker het binnenzwembad. De animatie was ontzettend slecht en niet georganiseerd. Mijn kinderen zijn 1 keer naar de club geweest, en ze wou nooit meer gaan omdat de animatoren niks deden met hun. Normaal als er animatie is zouden de kinderen daar graag heen gaan, maar ja nieuwe animatoren sinds de nieuwe overname.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 9Lena31-08-2019

Wij komen zeker terug!

Wij zijn voor de vierde keer op rij in Vayamundo Quillan geweest. Sinds de overname van Vayamundo is het enkel vooruit gegaan. Huisjes waren ok. Eten was lekker, vooral het gastronomische gedeelte van het restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Goede en georganiseerde animatie voor jong en oud! Onze kindjes hebben zich geamuseerd!! Sport was ook voorzien voor iedereen, meer interactieve animatie savonds, zeer leuk op het terras. Wij komen vast en zeker terug! Tot volgend jaar!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 6Gregory24-08-2019

Nooit meer

Wij zijn 2 jaar geweest toen was het enorm mee gevallen maar het is er niet op verbeterd, restaurant duur, zwembad niet proper, animatie was in het verleden zeer goed maar er is blijkbaar een wissel en de animatie firma die er de leiding had is er weg. Nu zijn er nog animators maar ze zijn precies vrij gelaten en geen organisatie meer! Jammer wij gaan niet meer terug !

• 2Eetgelegenheden
  • 6Marie P19-08-2019

kwee nog nie

Mooi gebied uitgebaat door touroperators uit Nederland en Belgie. Beheren de verhuur van een vakantiepark. Diverse ruimtes zijn slecht onderhouden (Zuiders). Huurwoning klein, slaapkamers klein, weinig comfort, goed voor 1 week. Bezoekers zijn hoofdzakelijk Belgen (rustig en beleefd) en Nederlanders (luidruchtig, dominant en irritant). Deze jagen oa zwembadgebruikers uit het zwembad, dit door hun macho gedrag (Benidorm is iets verder). Zwembadmeester zou aanwezig mogen zijn. Dan is het probleem met de slippers rond het zwembad en onderbroek zwemmers opgelost. Snack en buffet stellen teleur en duur. Zeker voor 12+ aan het buffet= 21EUR. Restaurant met korte menukaart: frieten bakken: kleine croutjes + veel te bruin (smaakt verbrand). Vlees saignant gevraagd, a point gekregen. Personeel rent heen en weer. Wijn bestellen = zelf uit te schenken. Bar: drankjes duur, vloer is vuil en vies, precies weken niet gepoetst.

• 8Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Doot04-08-2019

Vervelend

Alle wellicht positieve punten ten spijt, er is hier zoveel lawaai. Bijna 24:00 en nog hoor je de entertainment in je huisje. Ook omringende huisjes produceren veel lawaai!😓

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Harriet05-07-2019

Aangenaam maar apart

Onze laatste dag hier nu. 1e week juli nu en aangekomen laatste week juni. Eerst positief: Prachtige ligging. Veel ruimte en privacy rond de huisjes. Vele met mooi uitzicht op de omringende bergen. Niet allemaal. Vriendelijk ontvangst door Vlaamse dames. Week 1 was erg rustig. Nog geen animatie. Week 2: Veel animatie en te doen gericht op de voornamelijk Vlaamse gasten. Maar voor Nederlandse gezinnen die veel animatie voor de kinderen zoeken wellicht ook leuk. Minder positief: wij verbleven in het eenvoudigste 4 persoonshuisje. Ruimte zat, wij zijn sta-caravans gewend, maar wel verouderd en meubilair laat te wensen over. Kan per huisje verschillen. Prive eigenaren. Eigenlijk lijkt dit park op een verouderd en vooral Vlaams, centerparcs park. Zwembad wat klein. Er is ook een zwemmeer. Omgeving prachtig en veel te zien en te doen. Grote supermarkt vlakbij. Wij hebben het hier goed gehad maar voor ons geen 2e keer.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden