Vakantiepark

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Vayamundo Quillan - L'Espinet voor je op een rij gezet:

111 reviews over Vakantiepark Vayamundo Quillan - L'Espinet in het Nederlands

Prachtige ligging, domein met veel mogelijkheden

Karine
20-6-2019
  • Onderkomen10

Wat een leuke verrassing! Dit was een last-minute keuze waar we enorm van genoten hebben. Eenvoudige maar schone huisjes met de nodige privacy, gelegen in een prachtig domein met tennisbanen, verwarmd binnenzwembad, buitenzwembad en last but not least een restaurant met heerlijke maaltijden, terras met uitzicht op het zwembad. Vanaf 1 juli worden er gratis kinderactiviteiten aangeboden (kids clubs) en touwenparcours en andere wateractiviteiten op het meer aangeboden. Onze vakantie voor volgend jaar is alvast vastgelegd.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Komen zeker terug

Peter
10-6-2019
  • Onderkomen9

Voor ons was het de eerste keer dat we in Vayamundo Quillan waren en ook wij waren er tijdens de paasvakantie. Met onze 2 kinderen hebben wij ons goed geamuseerd. Het was echt een tof verblijf en komen zeker nog terug. Animatie was top.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Laatste keer.

Sabine
20-4-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Zoals ieder jaar is het over het algemeen oké geweest. Wij gingen voornamelijk nog voor onze kinderen. Wij wandelen graag dus was deze streek hee mooi. Alleen jammer dat het oude animatieteam weg is. Onze kinderen wouden enkel daarom nog terugkeren. Het was vorige paasvakantie meteen van ‘Mama mama wij komen toch zeker terug he’ Dat hebben we gedaan, maar helaas zeiden ze dit jaar dat ze Liever ergens anders wilden gaan volgende keer. Chapeau aan het animatieteam van 2017-2018, jullie hebben iets speciaal nagelaten bij onze kinderen! Jammer genoeg is dit veranderd. Vaarwel.

Vorige paasvakantie was beter.

Mark
20-4-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Jammer genoeg is het animatieteam van 2017-2018 daar weg. Zij waren veel gemotiveerder en waren over het algemeen echt beter. Dit was de enige reden dat de kinderen nog naar daar wilden gaan. Dit zet jammergenoeg een punt na ons Vayamundo verhaal.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een vakantie om nooit te vergeten!

Femke
20-8-2018
  • Activiteiten10

De animatie was hier echt superleuk! De activiteiten zijn echt verschillend en de animatoren zijn echt super vriendelijk! Het was eeb zalige week! Ook het buffet en het ontbijt is zeer uitgebreid! Als je een probleem hebt met een elektrisch toestel krijg je direct hulp aangeboden of een nieuw toestel!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Combi v rust, activiteiten en voor alle leeftijden

Gezellig
14-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Het domein wordt (in elk geval in de zomer) vooral bezocht door Vlamingen, maar ook door veel Fransen en wat Nederlanders, Spanjaarden en Zwitsers bijv. De animatie in de zomervakantie is in de basis Vlaams, wat dus ook voor Nederlandse kinderen van 18 maanden tot 18 jaar ideaal is. De animatie is zeer goed verzorgd en het personeel voelt zich duidelijk verantwoordelijk. Er zijn vijf leeftijdscategorieën met vaste animatoren wat het ook heel prettig en geschikt voor kinderen van alle leeftijden maakt. De animatoren voerden zelfs musicals als Grease op, waarvoor ze eindeloos ook in hun vrije tijd hebben geoefend. Naar het schijnt was er vorig jaar meer sportanimatie, maar mede door het warme weer was het niet zo erg dat dit nu wat minder was; wel zijn wateractiviteiten dan nog meer welkom. De hygiene was in orde en vooral het meest luxe restaurant beviel qua eten erg goed. Bij de receptie werd adequaat gewerkt. Een aanrader doch prijzig.

Genoten

Mark
8-8-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten10

Wij hebben van een leuke vakantie genoten. Mooi zwembad. Mooi om te wandelen! Zeer veel animatie ! de shows waren super mooi en zeer leuk om naar te kijken gebracht door het animatie team. Restaurant is Ok ... Eetbaar maar geen topper! Hygiene kan iets beter ! Ons huisje was niet echt proper. Voor de rest hebben wij een super leuke vakantie gehad , kinderen willen al terug !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Super vakantie

Milab Dabaut
7-8-2018
  • Activiteiten10

De animatie was top superleuk. Mooi zwembad leuk om te zonnen.

Gereisd Anders in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We merken duidelijk een verschil

Nathalie
7-8-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1

we merken duidelijk een verschil toen het nog werd gerund door de Fam. Torfs... ! Waar is de sportmoni? Als je 3 j. Iedere keer weer komt en hoopt dat het weer mag worden als vroeger was dit wel een teleurstelling weer eens. Kinderen en volwassenen komen er voor sport , maken groepjes, vrienden.... nu hebben wij als ouder het initiatief moeten nemen om zelf de sporten ineen te steken want de animatie had geen toestemming om dit er bij te geven...wat voor zeer veel oude trouwe klanten een grote teleurstelling was . Plots geen dagelijkse afspraak om te tafeltennissen of om iedere dag af te ronden met een Beach volleybalspel... om dan te zwijgen van de kubspelletjes , er was voor iedereen wel iets te doen. Dit jaar viel ons ook op dat er veel meer lawaai was op het domein , en dat de rust niet gerespecteerd werd.wat dan wel weer postief is : er is overal op het domein Wifi!!! Dit jaar was het meer ook enorm vuil en stonk en de toilletten aan het zwembad waren heel vuil.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Onvergeetelijke vakantie

Dirk en inge
3-8-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten10

onze kinderen hebben de tijd van hun leven gehad ! Nederlandse animatie met een gevarieerd programma en zeer mooie avond shows ! Topklasse gewoonweg 10/10 want dit team heeft onze vakantie onvergeetelijk gemaakt! onze kinderen wouden er niet weg maar aan alles komt een einde. 1 ding is nu al zeker ... Volgende vakantie zijn we er terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vayamundo Quillan - L'Espinet in Quillan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vayamundo Quillan - L'Espinet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.