Camping Airotel Grand Sudstersterster

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Preixan

8.5Fantastisch

• 7Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Airotel Grand Sud voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Gereisd in augustus 2018

• 2017
    9g van den broek10-05-2017

beoordeling

heel goede en schone camping en een prachtige omgeving

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in mei 2017

• Oude reviews

1N29-07-2015

Zeer slechte camping

De camping ziet er slordig uit. Personeel spreekt geen andere taal, behalve frans. Eigenaren zijn niet klantgericht of gastvrij. Sanitair word weinig schoongemaakt.(1x) per dag. Daarbij is er maar een toilet gebouw met vier toiletten. Ook zijn er twee douce gebouwen waar geen toiletten aanwezig zijn. Er is een zwembad aanwezig maar die is zeer klein.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd in januari 2015

• 5Nicole de raad25-08-2012

Ga ik niet meer naartoe

Bij aankomst heel aardig ontvangen door 2heren, ik denk de wakers, daar de receptie al gesloten was. De plaatsen zijn ruim en mooi. Echter: klein zwembad , camping ligt dicht aan de weg. We wilden een kop koffie drinken tussen de middag in augustus! Resto gesloten! Oud sanitair, geen wc papier, geen zeep, en dit voor een 4 sterren camping! Slechte verlichting s' nachts! 2 nachten gebleven, daar wij carcassonne bezochten, wat wel de moeite waard is! Op dag van vertrek, receptioniste arrogant, en onflexibel, kan wel zeggen onaardig! Kortom: geen onaardige camping, maar naar mijn inziens geen 4 sterren waard, daar ik veel gecampeerd heb en veel campings met 2 sterren betere ervaringen mee heb!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 4Henri01-09-2011

nooit meer

Er was geen warm water, ook de rest van het sanitair liet te wensen over. Voor een hond moet 4 euro per dag betaald worden Prijs/kwaliteit is ver te zoeken, dus maar een nacht gebleven.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 3irma17-08-2009

nooit meer!

In eerste instantie wilden we hier 2 a 3 nachten blijven, maar we hebben serieus overwogen om dezelfde avond nog te vertrekken. Op onze plek stonk het (riool) en er was continu geraas van de weg. Toen we met onze kinderen een ijsje gingen kopen, bleken ze alleen maar Magnums te verkopen (bleek ook nog om namaak te gaan). In het kleine zwembad staat een glijbaan en het was er erg vol. Onze (jonge) kinderen konden daar niet zwemmen! Er bleek nog een ander, rustig zwembadje te zijn, maar daar mogen geen kinderen in!! Kortom, we vonden het een nare camping en we zijn de volgende ochtend om 8 uur weggegaan. Het is het geld niet waard.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

1 tip over Camping Airotel Grand Sud

• N, 29-07-2015

Vermijd deze camping, Carcassonne is wel een bezoek waard.

0 vragen over Camping Airotel Grand Sud

• SchaduwplaatsenAanwezig