Vakantiehuis La Vesenca

Vakantiehuis La Vesenca
5,7

4 tips over Vakantiehuis La Vesenca

A.Ku, 2-10-2013
Hoewel er voldoende badruimte is, zou een badkamer op de eerste etage het comfort nog meer verhogen. Als je er bent ga dan naar Minerve en Carcasonne, heel leuk en voor het strand is Valras Plage een aanrader. Kanovaren in Roquebrune, beslist doen, niet gevaarlijk en reuze veel lachen. In elk dorp in de buurt is wel een markt en terrasjes in overvloed. Kortom prima gebied om rond te rijden en vakantie te houden.
Ingrid, 4-8-2013

De markt op zondag in Saint Chinian is een echte aanrader.

Ook de wandeling naar de vergeten stad via de kloof van Heric is een echte aanrader. De prachtige stad Narbonne is zeker ook een bezoek waard, de overdekte markthallen zijn een belevenis op zich.

d.peters , 4-10-2012
Er zitten diverse leuke restaurantjes in de buurt, de kust is leuk en het plaatsje Carcasson is zeker de moeite waard.

valerie_cj, 12-8-2012

. Carcassonne

. Minerve

. Huur een boot te Colombiers (bij Rive de France), je mag hem zelf besturen zonder vaarbewijs

. Kanotocht vanuit Roquebrun