Vakantiehuis La Vesenca

Meer vakantiehuis info

17 reviews over Vakantiehuis La Vesenca

• 5bomajo21-09-2017

Slecht onderhouden "villa"

Villa is slecht onderhouden zowel binnen als buiten. Zwembadverlichting stuk bij aankomst en in de 3 weken niet gerepareerd. Toegangspoort is niet afgebouwd, oprijlaan met verzakt grind en veel onkruid. Luiken en toegangsdeur kaal en gebladderd. Tuin is total niet onderhouden en bij het tuinhuis staat allerlei bouwrommel/afval en het tuinmeubilair is aan vervanging toe. Binnen zitten op de muren een soort van schimmelplekken. Oud kaal bankje in de hoek van de woonkamer, losse ovenruit wat erg gevaarlijk is als je dit nog niet weet. Vaatwasser bij aankomst propvol van vorige huurders en tevens een vieze totaal niet schoongemaakte BBQ. Stapels omgevallen en door elkaar gegooide boeken/tijdschriften onder verschillende tafels. Dit alles bij de eigenaar gemeld maar doet hier verder niets mee. Jammer!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Wim de Rooy25-08-2015

luxe comfort

Een uitstekend huis met grote ruimtes waardoor je bv met grote groepen gezellig binnen en ook buiten kunt eten. Zeer hulpvaardige en vriendelijke verhuurders. Geen echte minpunten (als ik iets zou moeten noemen is dat het wat langzaam doorlopen van het koffiezetapparaat)

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Hans Rock18-08-2014

Heerlijk rustige villa!

Er valt helemaal niets negatiefs te zeggen over deze prachtige villa. Mooi zwembad. Supervriendelijke eigenaars. Prima afspraken. Dus zonder meer een fantastische vakantie beleefd!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Kirsten Faber02-08-2014

Geweldige villa

Mooie, ruime villa in rustige omgeving. Met twee gezinnen (4 volwassenen en drie tieners) twee weken verbleven in deze villa met alles er op en er aan. De grote, mooie tuin en het zwembad en ruime kamers. Beneden : 3 kamers waarvan twee met een tv en badkamer met een douche en dubbele wastafel, een derde badkamer met douche, bad, dubbele wastafel en toilet en een tweede toilet. Boven: twee ruime kamers met groot balkon. Kortom een huis met alles wat je wenst. Wij hebben ons bij de villa en in de omgeving uitstekend vermaakt. op korte afstand rivier de Orb, waar je lekker kunt verblijven en zwemmen. Ook onze honden vonden het daar geweldig. Leuke stranden en steden op een half uur tot een uur (Beziers, Narbonne, Valras Plage en Cap d'Agde). Dagelijks leuke marktjes in de dorpjes vlakbij (Bijv. St.Chinian op donderdag en zondag).Goede Wifi ontvangst. Zeer tevreden, zeker een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Aml_beelen02-08-2014

Fantastische plek

Vakantie in La Vesenca was weer super. 2 jaar geleden ook geweest, nu zaten we met 2 gezinnen erin. Ruimte genoeg voor iedereen. We hebben genoten van het zwembad en de rust en omgeving. Tuin zag er keurig uit, alles stond mooi in bloei. Meerdere malen heerlijk kunnen barbecuen op een nieuwe gas bbq. Kortom een echte aanrader voor stellen, gezinnen of vrienden groepen, die van rust en ruimte houden. Wil je de drukte opzoeken, half uur rijden liggen de grotere steden en de kust. Wij zeker weer boeken voor volgend jaar. zie foto's

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Aml_beelen02-08-2014

Fantastisch plek

Afgelopen Juli weer een weekje in La Vesenca gezeten. Dit keer met 2 gezinnen bestaande uit 8pers. 2jaar geleden ook hier geweest en het was nu wederom weer fantastisch. Tuin was tov 2 jaar geleden keurig en alles staat mooi in de bloei. Zwembad is nu ook gescheiden van de tuin doormidden van een muurtje. La Vesenca is echt een aanrader voor stellen,gezinnen, groep vrienden, die van rust en wandelen houden door de wijngaarden. Wil je de drukte opzoeken, de grotere steden en het strand liggen een half uur rijden van La Vesenca af. Wij gaan zeker weer naar La Vesenca terug. Zie foto's

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9A.Ku02-10-2013

luxe en comfortabele villa op een prima plek

La Villa Vesenca is een luxe, comfortabele en ruime villa met een heerlijk verwarmd zwembad, in een prachtige streek in Frankrijk. Leuke Franse dorpjes dichtbij en ook grotere plaatsen en stranden zijn niet ver. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en ook nog op alle slaapkamers TV. De villa is keurig ingericht, netjes en beslist kindvriendelijk, parkeren geen probleem. Wij zijn met 9 personen een week geweest en hebben ons daar prima vermaakt. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8M. Vd Mark09-09-2013

Heerlijke vakantie in Villa Vesenca

We hebben met onze familie genoten van een heerlijke relaxte vakantie in Villa Vesenca. Er zijn leuke stadjes om te bezoeken zoals Narbonne, Beziers en Carcasonne. Het strand ligt op 3 kwartier afstand en kanovaren is ook mogelijk. Kortom alles is aanwezig voor een fijne vakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9JHJMeeder28-08-2013

Heerlijke plek

We hebben deze zomer met 3 families een hele fijne vakantie gehad in deze villa. Prachtige omgeving, leuke stadjes, strand ,rivier in de buurt. Mogelijkheden tot fietsen en wandelen, kortom we hebben genoten.Contact met de eigenaren en hulp van de sleutelhouder ter plaatse was prima.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8Ingrid04-08-2013

heerlijk huis met super zwembad

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in deze villa. Het zwembad is fantastisch, zeker bij de temperaturen in dit gebied. De villa is van alle gemakken voorzien en de eigenaren en de beheerders doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Je hebt een vrij uitzicht vanaf alle terrassen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

4 tips over Vakantiehuis La Vesenca

• A.Ku, 02-10-2013 Rapporteren

Hoewel er voldoende badruimte is, zou een badkamer op de eerste etage het comfort nog meer verhogen. Als je er bent ga dan naar Minerve en Carcasonne, heel leuk en voor het strand is Valras Plage een aanrader. Kanovaren in Roquebrune, beslist doen, niet gevaarlijk en reuze veel lachen. In elk dorp in de buurt is wel een markt en terrasjes in overvloed. Kortom prima gebied om rond te rijden en vakantie te houden.

• Ingrid, 04-08-2013 Rapporteren

De markt op zondag in Saint Chinian is een echte aanrader. Ook de wandeling naar de vergeten stad via de kloof van Heric is een echte aanrader. De prachtige stad Narbonne is zeker ook een bezoek waard, de overdekte markthallen zijn een belevenis op zich.

• valerie_cj, 12-08-2012 Rapporteren

. Carcassonne . Minerve . Huur een boot te Colombiers (bij Rive de France), je mag hem zelf besturen zonder vaarbewijs . Kanotocht vanuit Roquebrun

1 vraag over Vakantiehuis La Vesenca

• carolyn verspille, 05-01-2017 Rapporteren

Airconditioning

Heeft dit huis airconditioning in de slaapkamers?

Vakantiehuis La Vesenca info

• Aantal personen8 tot 12