Sorteren

Reviews over Prades sur Vernazobre

luxe comfort

Wim de Rooy
    25-8-2015

Een uitstekend huis met grote ruimtes waardoor je bv met grote groepen gezellig binnen en ook buiten kunt eten. Zeer hulpvaardige en vriendelijke verhuurders. Geen echte minpunten (als ik iets zou moeten noemen is dat het wat langzaam doorlopen van het koffiezetapparaat)

Heerlijk rustige villa!

Hans Rock
    18-8-2014

Er valt helemaal niets negatiefs te zeggen over deze prachtige villa. Mooi zwembad. Supervriendelijke eigenaars. Prima afspraken. Dus zonder meer een fantastische vakantie beleefd!

Geweldige villa

Kirsten Faber
    2-8-2014

Mooie, ruime villa in rustige omgeving. Met twee gezinnen (4 volwassenen en drie tieners) twee weken verbleven in deze villa met alles er op en er aan. De grote, mooie tuin en het zwembad en ruime kamers.

Beneden : 3 kamers waarvan twee met een tv en badkamer met een douche en dubbele wastafel, een derde badkamer met douche, bad, dubbele wastafel en toilet en een tweede toilet. Boven: twee ruime kamers met groot balkon. Kortom een huis met alles wat je wenst. Wij hebben ons bij de villa en in de omgeving uitstekend vermaakt. op korte afstand rivier de Orb, waar je lekker kunt verblijven en zwemmen. Ook onze honden vonden het daar geweldig. Leuke stranden en steden op een half uur tot een uur (Beziers, Narbonne, Valras Plage en Cap d'Agde). Dagelijks leuke marktjes in de dorpjes vlakbij (Bijv. St.Chinian op donderdag en zondag).Goede Wifi ontvangst. Zeer tevreden, zeker een aanrader !

Fantastische plek

Aml_beelen
    2-8-2014

Vakantie in La Vesenca was weer super. 2 jaar geleden ook geweest, nu zaten we met 2 gezinnen erin. Ruimte genoeg voor iedereen. We hebben genoten van het zwembad en de rust en omgeving. Tuin zag er keurig uit, alles stond mooi in bloei. Meerdere malen heerlijk kunnen barbecuen op een nieuwe gas bbq. Kortom een echte aanrader voor stellen, gezinnen of vrienden groepen, die van rust en ruimte houden. Wil je de drukte opzoeken, half uur rijden liggen de grotere steden en de kust. Wij zeker weer boeken voor volgend jaar. zie foto's

Fantastisch plek

Aml_beelen
    2-8-2014

Afgelopen Juli weer een weekje in La Vesenca gezeten. Dit keer met 2 gezinnen bestaande uit 8pers. 2jaar geleden ook hier geweest en het was nu wederom weer fantastisch. Tuin was tov 2 jaar geleden keurig en alles staat mooi in de bloei. Zwembad is nu ook gescheiden van de tuin doormidden van een muurtje. La Vesenca is echt een aanrader voor stellen,gezinnen, groep vrienden, die van rust en wandelen houden door de wijngaarden. Wil je de drukte opzoeken, de grotere steden en het strand liggen een half uur rijden van La Vesenca af. Wij gaan zeker weer naar La Vesenca terug. Zie foto's

Prades sur Vernazobre scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews