Bed & Breakfast Villa Lafabregue

FrankrijkLanguedoc - RoussillonPrades (bij Perpignan)

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Lafabregue voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Villa Lafabregue

• 9Cees en Sylvia13-09-2014

Geweldig genoten

Het is een prachtige B&B met een hoog "villa kakelbont" gehalte. Er zijn zoveel leuke details zodat je niet snel uitgekeken raakt. Wij sliepen 2 nachten in de Palm kamer, die heeft het grootste stuk overdekt terras. De bijzonder gastvrije huisregels maken het dat je je er al snel thuis voelt. Elke dag een ruime keuze bij het ontbijt waarvan je ook een lunchzakje mag samenstellen.Vriendelijke Engelse eigenaren die 11 jaar geleden Londen verruilden voor zuid Frankrijk.

• 10Jos en Hélène07-08-2013

Super!

Wij hebben 9 heerlijke dagen in Villa Lafabregue doorgebracht in inderdaad de mooiste kamer van het huis met 50m2 balkon, Ligstoelen, tafel en rieten eetstoelen aanwezig, koelkastje op de kamer. Schitterend uitzicht op de Canigou. Heerlijk zwembad. Goed ontbijt ! Van hetgeen is overgebleven van het ontbijt kan een lunchpakket worden samengesteld. Gastvrije en zeer behulpzame engelse eigenaar. Aanrader!!

• 9gert09-07-2013

prachtige authentieke villa (bed en breakfest)

Villa Lafabregue is een prachtige authentieke villa, met een grote rustgevende tuin midden in het dorp. We hebben daar een kleine week te gast mogen zijn en hebben gelogeerd in de Palm-room, misschien wel de mooiste kamer van de villa met een gigantisch groot (privé-) dakterras van ca. 45-50 m2 met stoelen en ligbedden! Bedden zijn prima. Schone kamers. Ontbijt is prima met volop keus, zeker voor Franse begrippen. Mooi, leuk zwembad en gastvrije, engelssprekende eigenaars. Gratis koffie/thee-faciliteiten op de kamer of in de grote gemeenschappelijke ruimte. Free WiFi.

Bed & Breakfast Villa Lafabregue info

• VerzorgingLogies-ontbijt