Vakantiehuis L'amigeste

Meer vakantiehuis info

17 reviews over Vakantiehuis L'amigeste

• 2019
    10Agnes van Gils12-04-2019

Fijne, schone, complete woning in authentiek dorp

Een goed, ruim (en schoon!) huis met een fijne keuken en een grote badkamer, waarin je alles kunt vinden wat je nodig hebt; wij hebben niets gemist. Nederlandse zenders op de televisie en ook de Wifi werkt uitstekend. Het ligt midden in een authentiek dorp, op een heuvel, omgeven door wijnvelden. Hier zou je de oogsttijd mee willen maken, de wijncoöperatie ligt aan de voet van het dorp. Het huis biedt een grote mate van veiligheid, doordat de deur naar de straat ook afgesloten kan worden. Fietsen en dergelijke spullen kunnen zonder zorgen op het terras geparkeerd worden. Er is een mooie barbecue, helaas was het daarvoor te koud in februari. Wel hebben we van de zon op het ommuurde dakterras kunnen genieten. Er woont een Nederlands sprekende gastvrouw in het dorp mochten er echte problemen opduiken. De huiseigenaar is goed bereikbaar en communicatief.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    10domen peter29-06-2018

Voor herhaling vatbaar

Hebben 5 weken gelogeerd in L'amigeste . Woning is rustig gelegen in Pouzols Minervois en voorzien van alle gemakken. Groot voordeel is dat er ook wifi en nederlandse tv posten aanwezig zijn. Heeft tevens een ruime en rustige binnentuin . Het was voor ons een zeer aangenaam en rustig verblijf .

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Theo de Bruijn22-08-2017

Heerlijke locatie in het echte Frankrijk

Schitterend huis met alle gemakken die je maar wenst! Super locatie midden in een authentiek Frans dorpje en op kleine afstand van alle denkbare faciliteiten! In de omgeving kun je prima wandelen, lekker eten en genieten van de groene natuurlijke omgeving. Het plaatsje zelf ligt aan een mountainbike route, deze ga ik de volgende keer maar eens proberen! Ik was zelf met de motor en de omgeving leent zich uitstekend om te toeren op de motor! Narbonne ligt vlakbij en is zeker de moeite waard om te bezoeken en ook de stranden in de omgeving!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Mieke Nuijen06-09-2016

Ultiem vakantiegevoel

De rust, stilte, privacy, veilige omgeving, het comfort zijn ons zeer goed bevallen. In Pouzols-Minervois gebeurt werkelijk niets dat het wereldnieuws haalt en dat maakte het zo bijzonder. De tijd staat er stil, de mensen zijn er vriendelijk, de wijn is er heerlijk kortom: la douce France.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Norbert Daelman22-09-2014

Belgisch koppel met 3 honden

Zeer goed gelegen, alle steden in de nabijheid goed bereikbaar, niet ver van grote baan gelegen, ruimte zat, privacy alom, 2 badkamers, dakterras, buitendouche enz... Eerlijke behandeling en borgsom na aftrek kosten teruggekregen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9joyceh01-06-2014

Heerlijk huis, fantastisch dorpje!

Het vakantiehuis L'amigeste is een ruim en sfeervol huis. Bij aankomst zeer schoon. De tuin is geheel afgesloten waardoor onze kleine kinderen plus hond, rustig rond konden scharrelen. Vanuit het huis is het 1 minuut lopen, het dorp uit en de wijnvelden in. De omgeving is fantastisch om te wandelen of te fietsen. Ook het dorpje is een wandeling waard, vooral het kerkje uit de elfde eeuw. Verder is er veel te doen in de omgeving met en zonder kinderen (canal du Midi, sluisjes bij Bezier, safaripark, vele strandjes, Carcassonne ridderstad, vele Katharen burchten, abdijen, wijn/olijven- proeverijen etc) Kortom een aanbeveling vanuit ons!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9Jaap van Zevenbergen24-08-2013

Geweldig.

Het huis Lamigeste te Pouzols is een zeer schoon en ruim huis.

Zeker door de ligging kun je van alles doen, strand, wandelen, met de ATB het landschap door, kanoen, cultuursnuiven, kortom geweldig. Je kunt je terugtrekken in de binnentuin. Lekker van de BBQ gebruikmaken. Het huis heeft een ruime badkamer met nog een badkamer op de eerste etage zodat wij tegelijk konden douchen dat werkt prettig zeker met wat meer bewoners. Lekker bankhangen en de Nederlandse TV zien was bij een minder weer ook gezellig.

We hebben een bezoek gebracht aan Montsegur, een schitterende ruine op een rots, het laatste Cartaren bolwerk. Dit was zeer indrukwekkend. Het strand van Narbonne Plage is zeer groot. Je ligt niet mannetje aan mannetje.

Het mooiste tijdens ons bezoek was, de vollemaan op het dakterras, super, vallende sterren kijken met een wijntje, fantastisch.

Wij komen graag volgend jaar weer.

• 9Rebecca Hintzbergen22-08-2013

Prachtig plekje in een typisch Franse omgeving!

Vakantiehuis L'amigeste is een fantastisch huis om heerlijk tot rust te komen. Het huis is van alle gemakken voorzien, zoals wifi, computer, zeer ruime badkamer, wasmachine, mooie keuken met vaatwasser, Nederlandse tv, mooie inrichting en voldoende comfortabele slaapplekken. Aan het eind van de middag biedt het dakterras uitkomst voor het drinken van een lokaal geproduceerd wijntje in de zon. Ook is er een prachtige tuin met barbeque waar men 's avonds lang kan tafelen en kan genieten van alle heerlijke lokale specialiteiten. Op loopafstand is een tennisbaan te vinden waar men leuk een balletje kan slaan. De wijnvelden die aan het eind van de straat te vinden zijn zijn bijvoorbeeld zeer geschikt voor een wandeling met de hond. Al met al een prachtig huis en een absolute aanrader!

• 10Ian Rodger22-08-2013

Prachtig huisje in hart van idyllisch Frans dorp

2 weken doorgebracht in de heerlijk rustige omgeving van het Franse wijnlandschap! Wij hebben hier vooral genoten van de wandelingen door de prachtige wijn velden, dagjes strand of zwemmen met de hond bij het hondenstrand! In de avonden was het heerlijk genieten van de prachtige Franse avonden! De lokale bevolking is alleraardigst en zeer behulpzaam!

In de omgeving zijn meerdere supermarkten en winkelcentra te vinden! Hier hebben wij lekker rondgelopen tussen de toeristen en lokale bevolking! Daarna keerden we weer terug naar de serene rust van Pouzols-Minervois en l'amigeste!

Het huisje is van alle gemakken voorzien, Nederlandse tv, wifi, mooie bbq, ruim ingerichte keuken en badkamer en voldoende slaapgelegenheden! Het terras is mooi ruim en zeer geschikt voor lange avonden tafelen!

Iets wat mogelijk niet bij iedereen in de smaak valt is het ontbreken van een uitzicht maar dit wordt gecompenseerd door de ligging midden in authentiek zuid-Frans dorpje!

• 0j_pollemans-bouhuis19-06-2012

een oase van RUST

Echt een aanrader. Ligging in een dorpje. na het openen van de deur kom je op een RUSTIG plekje terecht met 100% privacy. Van alle gemakken voorzien. o.a. koelruimte in overvloed. Beneden grote badkamer. TV (nederlandse zenders) en computer. Vooral erg schoon.

Gereisd met partner in juni 2012

Vakantiehuis L'amigeste info