Vakantiehuis Simpaty

42 reviews over Vakantiehuis Simpaty

• 2019
    9Saida&Nabil31-07-2019

Super fijne vakantie gehad

Zeer proper en gezellig huisje! Alles is voorzien!!!! We zijn met 3 kinderen geweest en ze hadden het enorm naar hun zin. Ruim zwembad met glijbanen. Het strand is op wandelafstand. Leuke winkeltjes en voldoende restaurantjes. Een echte aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Jim, Lieze, Fien (5) en Gust (3)31-07-2019

Prachtig vakantiehuisje met ideale ligging!

Voor het 2de jaar op rij een SUPER vakantie gehad in het huisje van Patrik en Simonne. Het huisje is zoals steeds heel proper, netjes en alles is aanwezig! De fietsen zijn super handig, winkels voor (lekker!) brood, drinken en eten op heel korte afstand. Het domein met zwembaden is een paradijs voor de kinderen. De zee op wandelafstand en de leuke marktjes in de buurt maken het helemaal af. Dit huisje is echt een aanrader voor wie wil genieten van zon, zee, strand, zwembad en wie wil verblijven in een mooi, proper en heel ruim uitgerust huisje. Bedenk iets en het is aanwezig in het huisje of het tuinhuis ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9fam. van casteren24-09-2018

geweldig volgend jaar zeker terug

super leuke vakantie gehad met het hele gezin het huisje is HEEL netjes en alles is zeker aanwezig je kunt het niet verzinnen of het staat er tot zelfs fietsen iets wat je zeker niet overal krijgt kortom het huisje is perfect in orde. het domein is mooi verzorgd en bied voor jong en oud de nodige animatie 2 mooie zwembaden ter beschikking het eerste met glijbanen en bar het tweede zwembad is perfect voor wie graag baantjes trekt of een beetje de rust wil opzoeken wij gaan zeker volgend jaar terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Jim, Lieze, Fien en Gust05-08-2018

Onvergetelijke vakantie in heel mooi huisje

Een prachtig huisje met ideale ligging. Alles is aanwezig en tip top in orde. Er zijn zelfs fietsen die we mochten gebruiken. De buitendouche is heel aangenaam en handig. Mooi zwembadencomplex in het park en de zee met mooie zandstranden ligt slechts op enkele honderden meters wandelen. Goede tip van de eigenaar voor het kopen van lekker brood (bakker met allergenen informatie!) vlakbij. Ook supermarktjes liggen op enkele honderden meters afstand.

We hadden een onvergetelijke vakantie met onze kinderen van 2 en 4 jaar oud. De jongste heeft leren fietsen op de mooie asfaltwegjes van het park en de oudste heeft leren zwemmen in de mooie zwembaden.

Aanrader om naartoe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10michielsen-cools14-10-2017

fantastisch verblijf

heel leuke woning,met alles erop en eraan,heel kindvriendelijk,leuk zwembad op het domein.veel winkels en leuke restaurants in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Viviane mes29-09-2017

fantastisch

mooi huisje, alles erop en eraan, heel goed onderhouden.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Hanne Mertens04-09-2017

Fantastisch!

Net terug van het huisje Simpaty. Ik ben al meermaals naar dit huisje geweest en iedere keer is het super! Alles is tip top in orde en alles wat ter beschikking wordt gesteld maakt dat al wat nodig is voor een vakantie aanwezig is. De omgeving daar is ook de moeite. Na al die keren hebben we zelfs nog niet alles kunnen bezoeken wat op ons lijstje staat. Het strand is vlakbij alsook talrijke leuke stadjes, mooie natuur, ... Ik ben nu al aan het aftellen om nog eens te gaan!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Johnny-Nancy03-09-2017

Kei goe proper huisje alles aanwezig

Alle nutsvoorzieningen aanwezig en vlakbij zwembad en strand mooie fietsomgeving het perfecte accomidatie om een verblijf in Frankrijk

Gereisd met partner in september 2017

• 10Simmy03-09-2017

Zeer mooie ontspannende vakantie gehad, SUPER !!!!

Alles was ongelooflijk in orde, ECHT NIETS OP AAN TE MERKEN. Proper en net huisje en tuin, en niet onbelangrijk alles was aanwezig om van een prachtige vakantie te genieten. mag van ons een * worden. zelfs de kleine details waren in orde, details waar je zelf niet aan denkt waren aanwezig. Te veel om op te noemen. Het Domein met de vernieuwde zwembaden, Balnéo en glijbanen waren TOP. Verzorgde Bar met groot terras zicht op de glijbanen, Animatie sport en spel was in orde. 5 min stappen van prachtig verzorgd zandstrand. Een zeer mooie vakantie genoten en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Fam cools03-09-2017

Fenomenaal! ,,,,,

Van het begin tot het einde echt fenomenaal. Het was een super vakantie. We zijn met 5 personen gegaan mijn man en ik en onze drie kinderen 2 van 13 en 1 van 8. Het huisje was mooi modern en zeeeeeeeerrrrrr proper waar de eigenaars ook heel hard op drukken. Alles was aanwezig in de keuken heb ik niks gemist buiten is de max veel plaats en ook weer alles aanwezig BBQ, fietsen buitendouche (zalige ). Het park is ook veilig en netjes de zwembaden zijn super vooraan druk maar aangenaam en achteraan het park is het rustiger maar ook super met kindjes. Buiten het domein is het ook leuk een kleine kermis die er altijd staat en lekkere restaurantjes. Vanalles te doen vervelen is niet van toepassing. Wij komen zeker nog terug bedankt voor deze leuke vakantie in jullie waanzinnig huisje. Dikke 10/10

Gereisd met partner in augustus 2017

Vakantiehuis Simpaty info