Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer vakantiehuis info

43 Reviews over Simpaty

• 10Patrik25-06-2022

Toppie

Alles in orde gemaakt voor de start van het zomer seizoen 2022, na de twee corona jaren. Verwelkomen wij onze huurders graag terug.

• 10Natuur
  • 9Saida&Nabil31-07-2019

Super fijne vakantie gehad

Zeer proper en gezellig huisje! Alles is voorzien!!!! We zijn met 3 kinderen geweest en ze hadden het enorm naar hun zin. Ruim zwembad met glijbanen. Het strand is op wandelafstand. Leuke winkeltjes en voldoende restaurantjes. Een echte aanrader!!!

• 10Jim, Lieze, Fien (5) en Gust (3)31-07-2019

Prachtig vakantiehuisje met ideale ligging!

Voor het 2de jaar op rij een SUPER vakantie gehad in het huisje van Patrik en Simonne. Het huisje is zoals steeds heel proper, netjes en alles is aanwezig! De fietsen zijn super handig, winkels voor (lekker!) brood, drinken en eten op heel korte afstand. Het domein met zwembaden is een paradijs voor de kinderen. De zee op wandelafstand en de leuke marktjes in de buurt maken het helemaal af. Dit huisje is echt een aanrader voor wie wil genieten van zon, zee, strand, zwembad en wie wil verblijven in een mooi, proper en heel ruim uitgerust huisje. Bedenk iets en het is aanwezig in het huisje of het tuinhuis ;-)

• 9fam. van casteren24-09-2018

geweldig volgend jaar zeker terug

super leuke vakantie gehad met het hele gezin het huisje is HEEL netjes en alles is zeker aanwezig je kunt het niet verzinnen of het staat er tot zelfs fietsen iets wat je zeker niet overal krijgt kortom het huisje is perfect in orde. het domein is mooi verzorgd en bied voor jong en oud de nodige animatie 2 mooie zwembaden ter beschikking het eerste met glijbanen en bar het tweede zwembad is perfect voor wie graag baantjes trekt of een beetje de rust wil opzoeken wij gaan zeker volgend jaar terug

• 10Jim, Lieze, Fien en Gust05-08-2018

Onvergetelijke vakantie in heel mooi huisje

Een prachtig huisje met ideale ligging. Alles is aanwezig en tip top in orde. Er zijn zelfs fietsen die we mochten gebruiken. De buitendouche is heel aangenaam en handig. Mooi zwembadencomplex in het park en de zee met mooie zandstranden ligt slechts op enkele honderden meters wandelen. Goede tip van de eigenaar voor het kopen van lekker brood (bakker met allergenen informatie!) vlakbij. Ook supermarktjes liggen op enkele honderden meters afstand.

We hadden een onvergetelijke vakantie met onze kinderen van 2 en 4 jaar oud. De jongste heeft leren fietsen op de mooie asfaltwegjes van het park en de oudste heeft leren zwemmen in de mooie zwembaden.

Aanrader om naartoe te gaan!

• 10michielsen-cools14-10-2017

fantastisch verblijf

heel leuke woning,met alles erop en eraan,heel kindvriendelijk,leuk zwembad op het domein.veel winkels en leuke restaurants in de buurt

• 10Viviane mes29-09-2017

fantastisch

mooi huisje, alles erop en eraan, heel goed onderhouden.

• 10Hanne Mertens04-09-2017

Fantastisch!

Net terug van het huisje Simpaty. Ik ben al meermaals naar dit huisje geweest en iedere keer is het super! Alles is tip top in orde en alles wat ter beschikking wordt gesteld maakt dat al wat nodig is voor een vakantie aanwezig is. De omgeving daar is ook de moeite. Na al die keren hebben we zelfs nog niet alles kunnen bezoeken wat op ons lijstje staat. Het strand is vlakbij alsook talrijke leuke stadjes, mooie natuur, ... Ik ben nu al aan het aftellen om nog eens te gaan!

• 10Johnny-Nancy03-09-2017

Kei goe proper huisje alles aanwezig

Alle nutsvoorzieningen aanwezig en vlakbij zwembad en strand mooie fietsomgeving het perfecte accomidatie om een verblijf in Frankrijk

• 10Dany Gallin03-09-2017

Fantastisch!

Zeer mooi huisje, rustig gelegen op het domein en volledig ingericht.

Vakantiehuis Simpaty info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenue des Mûriers T46, 34420