Camping Les Sablons (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag15°7°
Camping Les Sablons (Glamping)

• Sfeer in stad8,6
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

703 reviews over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

Goede camping

Bianca,
11-8-2018

Het zwembad is klein naar verhouding camping en gaat vroeg dicht. Engelse taal is erg matig. Verder prima camping leuke vakantie gehad.

kan zeker beter!

Leanne,
10-8-2018

Jammer dat kinderen met het ABC - zwemdiploma niet alleen van de glijbaan mogen omdat ze kleiner dan 1.30 meter.

Voor een 5 sterren camping vind ik 2 x schoonmaken van de toilet gebouwen niet echt veel!! Ik weet wel dat de gebruikers het vies maken maar vond het s' avonds toch echt wel vies.

En voor een 5 sterren camping vind ik een 'orkest' s'avonds als avondshow het net niet!

Dan mag je naar mijn mening toch wel een leuke show / entertainment verwachten.

De prijs is wel degelijk hoog maar ik vind het de 5 sterren niet waard!!

Gereisd anders in augustus 2018

het blijft een super camping

Janet,
9-8-2018

We komen al 10 jaar op deze camping. Het voelt elke keer weer als thuiskomen.

Zeer goed

Dimitry,
9-8-2018

Camping Les Sablons , is mooi , netjes en heeft een goede ligging , personeel is vriendelijk en vak bekwaam , alle voorzieningen zijn netjes en het personeel doet goed hun best om het zo te behouden , Les Sablons is een aanrader om een goede vakantie te vieren , waar van alles te doen is en van alle gemakken voorzien , top vakantie

Gereisd anders in augustus 2018

Mooie combi zwembad en strand

Willem,
9-8-2018

Bij het Afhaal restaurant duurde het te lang,

Er was weinig gezond voedsel verkrijgbaar.

Gereisd anders in augustus 2018

Een Glamping met voldoende voorzieningen, prima zwembad en leuke animatie voor de avonduren (voor met name de kids). De badmeesters fluiten graag en veel en hanteren eigen meetlat om kinderen wel of niet in de glijbaan toe te laten (wel lachwekkend). Wel goed om het enigszins overzichtelijk te houden bij een overvol zwembad. De oudere kampeerplaatsen tussen de mobile homes zien er prima en gemiddeld ruim uit, maar zijn te schaars in aantal.

Hierdoor krijgen wij een kampeerplaats op het 'nieuwe gedeelte' toegewezen en deze zijn totaal niet 5 sterren/Glamping waardig: veel onkruid, nauwelijks privacy vanwege de 40 cm hoge afscheiding, geen enkele vorm van schaduw vanwege de 1,5 meter hoge bomen en ver verwijderd van sanitair, zwembad e.d. Op de open prairie van het nieuwe kampeergedeelte waar wij stonden helaas nooit het gevoel gehad van een volwaardige 5 sterren camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ondanks duidelijk aangeven een schaduwrijke plek werden wij geplaatst op het 'nieuwe' kampeergedeelte. Ook werd de reeds op papier toegewezen 'vaste plek' gewoon gewijzigd zonder klantvriendelijke toelichting. Deze plaatsen zijn echter niet 5 sterren/Glambing waardig: veel onkruid, nauwelijks privacy vanwege de 50 cm hoge afscheiding, geen enkele vorm van schaduw vanwege de 1,5 meter hoge 'bomen' en ver verwijderd van sanitair, zwembad e.d. De oudere kampeerplaatsen tussen de mobile homes zien er overige prima uit, maar zijn schaars in aantal. Op de open prairie van het nieuwe gedeelte waar wij stonden helaas nooit het gevoel gehad van een volwaardige 5 sterren camping.

Wifi is zeer slecht

Lianne,
9-8-2018

Wifi is zeer slecht. Vergeleken met de hoge beoordeling van de rest van de camping en gezien het aantal sterren is dit onder de maat. Verbetering wordt ieder jaar beloofd. Wij zijn nu voor het vijfde jaar en hebben geen verbetering gemerkt. Afgezien van wifi prima

Gereisd anders in augustus 2018

wij hadden een mobil home en keken op de parkeerplaats

Richard,
9-8-2018

wij hadden een mobil home en keken op de parkeerplaats. wij vonden dit geen mooie plek.

Gereisd anders in augustus 2018

Prima camping, mooie ligging aan strand

Pascal & Lizette,
8-8-2018

We hebben heerlijke weken gehad, als we dan toch verbeterpuntjes moeten zoeken, zou dat voor ons alleen zijn dat t fantastische animatieteam meertaliger zou mogen zijn. Alleen Frans en ern beetje Engels werkt voor de meeste kinderen niet, wat waarschijnlijk ook verklaart dat er voornamelijk Franse kinderen zich opgaven voor de activiteiten.

Verder niets dan complimenten voor het enthousiaste en kunfige team!

Wij hadden een caravan met een mooie ligging, enige nadeel was dat de schoonmaakploeg met hun 'golfkarretjes' elke ochtend daar vlakbij bij elkaar kwam.... het klinkt elke ochtend als een reünie Dat is minder fijn als je wilt uitslapen..... na een kwartiertje zijn ze weer weg.

Maar zoals ik zei: dit zijn de enige 2 puntjes die ik zou kunnen noemen van de verder fantastische camping!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.