Camping Les Sablons (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag15°1°
Camping Les Sablons (Glamping)

• Sfeer in stad8,6
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

703 reviews over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

Nooit meer naar les Sablons

Van Gils,
19-8-2018

Wij zijn 12 nachten in een stacaravan verbleven zaten op het achterste gedeelte en hadden vanaf dag 1 problemen met de afvoer in de douche caravan blank en moesten onze handdoeken gebruiken om dit droog te maken contact gehad met de reisorganisatie en werd prima opgelost maar daarna spoelde de wc niet goed door dus moesten met emmers water de wc doorspoelen als de vaatwasser aanstond begon de wc te borrelen als je de wc doortrok borrelde het in de douche maar er waren geen problemen met het riool?? Na 4 dagen en een uitbarsting van mijn man kregen we een andere stacaravan aangeboden en daar hebben we nog een prima tijd gehad..zwembad is veel te klein handdoekje leggen voor heel de dag badmeesters autoritair wilden dat mijn zoontje van 25 kilo aan de hand van een volwassene van 85 kilo de glijbaan afging ooit gehoord van zwaartekracht? Enige goede was het strand!Zeker geen 5 sterrencamping!Komen nooit meer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Beoordeling Les Sablons

Marco,
19-8-2018

Restaurant en afhaal onvoldoende alsmede het gewone zwembad. Ligging aan strand super en caravan ok

leuke familie vakantie

Chris,
19-8-2018

ik vind het een superleuk park we zijn voor het 2e jaar geweest. de entertainment is goed voor jong en oud, maar als kleine aanmerking is veelal alles in het Frans misschien is het toch wat handig als er ook iets Engels wordt gesproken met de uitleg.

verder was het echt super.

Isabelle,

Wout en Esther,
18-8-2018

Chris,
17-8-2018

Mooie maar drukke camping

Hans,
16-8-2018

Camping is mooi, veel huisjes relatief weinig tenten. Sanitair niet schoon. Zwembad druk/mierenhoop. 18+ bad mooi maar gaat nergens over, kunnen ze beter openstellen voor ieder zodat het minder druk is in het normale bad. Glijbanen en bad ook regelmatig gesloten ivm schoonmaak, of wedstrijd midden op het heetste van de dag!!

Hadden na aanleiding van de website er meer van verwacht. Als je achteraf de camping staat is het best nog wel een aardig stukje lopen naar het strand. In het winkeltje wordt je verplicht om voor minimaal €10 te kopen als je wilt pinnen. Bedragen hieronder kunnen contant betaald worden. Groenten en fruit zeer beperkt houdbaar als je het ter plaatse op de camping haalt. Onze mening is dat je voor de prijs zeker een mooiere en betere camping kunt boeken. We zijn er nu voor de eerste keer geweest, zullen hier zeker niet gauw terug naar toe gaan.

Gereisd anders in augustus 2018

Het toiletgebouw bij onze standplaats is verouderd en mag naar ons idee opgeknapt worden . Bij damestoilet ontbreken wc brillen .

Op hele camping is het s avonds erg donker , meer verlichting zou prettig zijn .

Onze standplaats was prima maar nog wel erg kaal .

Een fijn strand bij de camping . Het lopen op hete zand was echter niet fijn , misschien mogelijk om daar een houten looppad aan te leggen ?

En voor de gezelligheid misschien een strandpaviljoen waar wat eten/ drinken/ijsje kan halen .

Een fijne vakantie gehad op Les Sablons, Bedankt

jammer

Kris,
12-8-2018

Wij hebben een leuke vakantie gehad , Maar er waren enkele minpuntjes . Kinderanimatie te weinig zoals knutselen in de voormiddag voor kleinere kinderen en veel animatie te betalen. Te strenge regels van de badmeesters aan het zwembad , waren constant aan het fluiten er mocht gewoon niks . Sanitair echt slecht , ofwel warm water voor het douchen ofwel voor de afwas maar beide was niet mogelijk , slecht onderhouden douches en wc²s , bij de vrouwen nooit warm water. Dus wij hebben een goede vakantie gehad onder ons maar de vijf sterren camping was voor ons een drie sterren camping .

Met vriendelijke groeten . De familie Jannis - Weltens

Prima

Geertwim,
11-8-2018

Algemene zwembad wat aan de kleine kant. Toen wij er waren vrijwel alleen Franstalige animatie

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.