Camping Les Sablons (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag24°3°
Camping Les Sablons (Glamping)

• Sfeer in stad8,6
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

Allcamps

1 review over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

Aan zee, veel activiteiten

a.brigande
19-6-2012

Grote camping, eenmaal binnen de poorten beginnen de activiteiten. Centraal bij de ingang groot zwembad, diverse kinderclubs, restaurant, bar, supermarkt en groentenwinkel. Dat betekent dat op de rest van het terrein er een zekere mate van rust heerst. Eigen entree naar prima strand. Internationale sfeer. Vlakbij het Canal du Midi ook. Fietsen mee!

Gereisd alleenreizend in juni 2012

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.