Camping Les Sablons (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag19°7°
Camping Les Sablons (Glamping)

• Sfeer in stad8,6
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

236 reviews over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

Geweldige camping en dichtbij zee

Melvin Looten,
30-9-2018

Prima camping, hoekje om en ben je bij het strand. Er is een winkel en bakker met een ruim voldoende assortiment. Zwembaden zijn top. Het restaurant op het park valt wel wat tegen maar er is aan de boulevard een prima restaurant. Ook de markt is prima die gelijk thv het park begint. Het strand is ook mooi en fijn dat die lange tijd ondiep is aangezien wij met onze zoon van 2 reisde. De stacaravan (soleo) ruim voldoende natuurlijk is het her en der wat krapper dan dat je thuis gewend bent maar het is prima te doen. Uiteindelijk slaap en douche je erin en zit je op de veranda. Volgende keer gaan we weer een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuke camping

Josien Bosma,
31-8-2018

Heerlijke camping direct aan het strand. De camping plekken variëren qua grote maar voldoende ruimte. Zwembad is wat klein vergeleken met de grote van de camping. Tevens is de vloer rond het zwembad erg glad. Er zijn al diverse mensen flink onderuit gegaan. Apart zwembad voor 18+ is heerlijk. Tevens wordt er van het avond zwemmen (1x pw) een feestje gemaakt.

Sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Helaas vaak geen warm water voor de afwas en onder de douche vaak lauw water, dat is wel een min puntje. Het personeel is over het al gemeen zeer vriendelijk maar niet erg vlot. Als er wat meer personeel zou worden aangenomen zouden er wat meer mensen op het terras blijven zitten. Iedere ochtend vers stokbrood en croissant, heerlijk!

Leuke ruime camping en zeker een aanrader maar om nu te zeggen 5 ☆?!?!

Nooit meer!

Yuri,
31-8-2018

Zwembad veel te klein voor de grootte van de camping.( we stonden als pinguïns naast elkaar ik het water ) Badmeesters zijn enorm streng en arrogant naar badgasten. Geboekt via touroperator. Ligging van de caravan direct naast sceptic tank. Dus twee weken in de stront lucht gezeten. Juist van tevoren aangegeven bij de touroperator dat we niet bij sanitair geplaatst wilden worden. We hadden de caravan die het dichtst bij het sanitair lag. Camping is volledig gericht op de Franse gasten. ( animatie en de avond animatie werd afgesloten met het Franse volkslied )

Ik vond dit absoluut geen 5 sterren camping.

Hier gaan wij in ieder geval nooit meer heen.

Leuke camping!

M,
24-8-2018

Het is een prima camping. Wij vonden het alleen erg druk.

Eten moesten we erg lang op wachten.

Zwembad is prima. Soms wat druk maar goed te doen, geen run op de bedjes. Je had er altijd wel een aantal. Glijbanen zijn leuk en niet lang wachten.

Sanitair is erg oud en was ver van onze plek. Wij stonden op een nieuw stuk waar geen sanitair bij is gebouwd. Dat zou alleen hele verbetering zijn.

Personeel is super aardig. Zowel de animatie als bij de bar, winkeltjes en receptie. Bakker is super. Elke dag vers brood!

Strand ook heerlijk dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

De eerste en de laatste keer.

Sandra,
21-8-2018

Camping ziet er goed en netjes uit.

Na 00:00 uur gaat de muziek uit en hoor je niets meer. Dat was erg fijn met de kinderen die toen natuurlijk lagen te slapen.

Sanitair is verouderd en mag veel beter schoon gemaakt worden.

In het zwembad heel veel regels!

Je mag Niet je kinderen niet op de nek pakken, mag niets mee in het zwembad alleen ballen, onder de 130 cm mag je niet alleen van de glijbaan ookal heb je zwembiplomas, er moet dan een volwassenen mee. Je mag geen eten( broodje, snoepjes, koekjes, chips) meenemen naar t zwembad. Je moet het bad uit en in het restaurant lunchen of bij de accommodatie.

Nooit meer naar les Sablons

Van Gils,
19-8-2018

Wij zijn 12 nachten in een stacaravan verbleven zaten op het achterste gedeelte en hadden vanaf dag 1 problemen met de afvoer in de douche caravan blank en moesten onze handdoeken gebruiken om dit droog te maken contact gehad met de reisorganisatie en werd prima opgelost maar daarna spoelde de wc niet goed door dus moesten met emmers water de wc doorspoelen als de vaatwasser aanstond begon de wc te borrelen als je de wc doortrok borrelde het in de douche maar er waren geen problemen met het riool?? Na 4 dagen en een uitbarsting van mijn man kregen we een andere stacaravan aangeboden en daar hebben we nog een prima tijd gehad..zwembad is veel te klein handdoekje leggen voor heel de dag badmeesters autoritair wilden dat mijn zoontje van 25 kilo aan de hand van een volwassene van 85 kilo de glijbaan afging ooit gehoord van zwaartekracht? Enige goede was het strand!Zeker geen 5 sterrencamping!Komen nooit meer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een Glamping met voldoende voorzieningen, prima zwembad en leuke animatie voor de avonduren (voor met name de kids). De badmeesters fluiten graag en veel en hanteren eigen meetlat om kinderen wel of niet in de glijbaan toe te laten (wel lachwekkend). Wel goed om het enigszins overzichtelijk te houden bij een overvol zwembad. De oudere kampeerplaatsen tussen de mobile homes zien er prima en gemiddeld ruim uit, maar zijn te schaars in aantal.

Hierdoor krijgen wij een kampeerplaats op het 'nieuwe gedeelte' toegewezen en deze zijn totaal niet 5 sterren/Glamping waardig: veel onkruid, nauwelijks privacy vanwege de 40 cm hoge afscheiding, geen enkele vorm van schaduw vanwege de 1,5 meter hoge bomen en ver verwijderd van sanitair, zwembad e.d. Op de open prairie van het nieuwe kampeergedeelte waar wij stonden helaas nooit het gevoel gehad van een volwaardige 5 sterren camping.

Gemixte gevoelens

Barbara,
7-8-2018

Aankomst was warrig en onvriendelijk. We konden gaan, zonder huisnummer , laat staan plattegrond. Raar. Ook bleek de borg bij aankomst 100 euro duurder dan vermeld.. Ik vind 300 euro borg, belachelijk veel geld. Tevens bleek de toeristenbelasting 50 cent p.p.p.n. duurder dan vermeld bij touroperator.

Ruimte voor 1 autoplek bij mobile home, wij waren met 2 auto's. Een auto moest op de openbare parkeerplek buiten de camping staan (jeej vogelpoep!), of 5 eu perdag. Bij de MH was er nauwelijks plek voor een Fiat Panda (!) Straatje was veel onbezet in Juni. Sfeer ontbrak daardoor wel wat. Er was veel aandacht voor het WK Voetbal.

We hebben goed gegeten bij het restaurant. Afhaal was erg verschillend qua kwaliteit. Soms heerlijke malse kip, soms uitgedroogd.

In juni zwembaden niet vol, prima! Het peuterbad kon zijn capaciteiten (nog) goed aan. Was ook niet vies. Dochter van 4 had het heerlijk daar.

Portiragnes is klein, leuk marktje.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

5 sterren onwaardig

Familie,
29-7-2018

Steeds minder geschikt voor kampeerders. De camping heeft een aantal nieuwe staanplaatsen gecreëerd op een open veld helemaal aan het uiteinde van de camping. Ver weg van alles (zee, zwembad en sanitair).

Verder is de staat van onderhoud van de kampeerfaciliteiten alles behalve 5-sterren waardig. Zoals oud sanitair met regelmatig koud water, en veel onkruid op plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Twijfel of we hier ooit terug gaan.

Ceciel,
28-7-2018

Zwembad was veeeel te klein voor het aantal gasten en echt smerig al die haren in het zwembad. Je kon je kont er niet keren, bedjes waren altijd bezet. Veel wespen bij het zwembad vaak oppassen dat de kinderen er niet op gingen staan. Veel muggen en dazen op de camping. Onze kinderen zijn niet naar de animatie geweest omdat deze op een paar gebrekkig Engelssprekende personen volledig Frans. Mijn zoon van 8 spreekt dat niet.

De pizza’s waren lekker maar de rest in het restaurant is niet geweldig. Wij hebben 1 avond op terras bij de mini disco (alleen Franse nummers) gezeten en de drank zat in plastic glazen en niet te zuipen. Strand was wel fijn en de douches waren schoon. Wij hadden een stacaravan en waren tevreden hierover. De ruimte naast de caravan waar je je auto kon parkeren was super. Wel werd er hard gereden op de camping . De speeltuin bij zwembad zag er ok uit die achterpoot op het braakliggend terrein was echt minder.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.