Camping Les Sablons (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag15°1°
Camping Les Sablons (Glamping)

• Sfeer in stad8,6
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

166 reviews over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

Fantastisch, echt een aanrader.

G.Schrotenboer,
2-9-2018

Een goede grote camping met uitstekende voorzieningen, dat wat wat je van een 4 sterren camping mag verwachten. Voldoende (!) toiletgebouwen die vaak schoon werden gemaakt. Geen wachtrijen bij de douches. Zwembad groot genoeg (en er was zelfs een 18+ zwembad). Vanaf de zij uitgang van de camping nog ca. 50-80 mtr en je kon de zee induiken. Nadeeltje er was geen strandtent vlakbij, maar goed wij vonden het geen probleem.

Op de camping alles wat je van een goede camping kan verwachten: supermarkt, kapper, marktjes, animatie etc etc. Aanrader deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima 2 weken gehad.

Fam. Maas,
4-8-2018

In jullie 2 weken via een verhuur stacaravan op Les Sablons gestaan. Mooie camping waar veel te doen is.

Mooi zwembad, waarbij het soms wel druk is. 18+ zwembad is dan verademing. Heerlijk om vanuit de camping het strand op te kunnen lopen.

Goede winkels en bakker, waar je snel en vriendelijk geholpen wordt. Restaurant van de camping is meer dan prima. Heerlijk gegeten..!!

Gaan zeker nog een keer terug.

Helaas, geen 5 sterren waard

Fam. Sanders,
21-7-2018

- Geen stroom- en waterput op je eigen standplaats. Men dient zelf het water bij een kraantje in de buurt te halen om je caravan van water te voorzien. Slecht geregeld voor een notabene 5 sterren camping.

- Animatie is echt alléén in het Frans. Kinderen die niet Frans zijn, en dat zijn er heel veel op deze camping, voelen zich dus ook niet gemotiveerd om überhaupt naar welke animatie dan ook te gaan, met name de tieners. Daarnaast spreekt over het algemeen al het personeel op deze camping niet of niet goed Engels. Het is meer gebarentaal dan communiceren. Een camping als deze die toch grotendeels internationaal gericht is, dient haar personeel desnoods een stoomcursus Engels te laten ondergaan.

- Zwembaden zijn te weinig in vergelijk met de hoeveelheid gasten. Zwembaden zijn daardoor te vaak te vol. Zwembad 18+ is wel goed geregeld.

- Auto’s rijden te hard op de camping. Men mag maar 10km. Wordt ook niet opgelet.

Geen 5 sterrencamping

Mandy B.,
19-7-2018

Ten eerste is het zeker geen 5 sterren camping. Een échte 5 sterren camping heeft namelijk watervoorziening bij de standplaats zelf. Is op deze camping niet aan de orde. Je zult dus een grote gieter bij je moeten hebben om water te halen en zo de watertank van je caravan telkens te vullen. Ook geen afvoer van water mogelijk.

Verder is het strand prima, het zwembad voor 18+ helemaal top. Het aantal zwembaden voor onder 18 is te weinig in vergelijk met het aantal gasten die hier dagelijks verblijven. De zwembaden zijn daardoor best druk. Toiletblokken zijn niet luxe maar ook weer niet slecht, meer middelmatig.

Tot uiterlijk 00.00 uur is er animatie en daarna is het dan ook gewoon stil/rustig. Beveiliging fietst iedere avond rond om dat te checken.

Onze advies aan Camping Les Sablon: Ga eens kijken bij camping Les Brazilia of Camping Piani di Clodia (Gardameer), DAT zijn namelijk ECHTE 5 sterren campings.,

Top voor meivakantie

juroda,
21-5-2018

Perfecte bestemming voor mei vakantie. Camping gezellig druk en heerlijke temperatuur. Ook het strand was aangenaam. Mooi ruim zwembad en goed restaurant. Huisjes erg luxe met mooi terras (en betaalbaar). Canal du midi en Cap d'Agde leuk voor dagje uit.

Hoogseizoen lijkt me een stuk minder. Dan erg duur, druk en warm

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Het enige wat leuk is op deze camping is de lodgetent waarin we verbleven. Een overvol ( VIES ) zwembad waar je kinderen boos worden terug gefloten om de meest lullige dingen. Tot 2 x toe het zwembad eerder dicht in verband met bacterien in het water. Onze kinderen van 14 en 10 konden geen kant op in het water zo druk. Nog nooit meegemaakt dat ze zich gingen vervelen in of om een zwembad . Restaurant op camping , allemaal gehaast personeel , lange wachttijden bij snackbar of ze vergeten je gewoon. Alles is Franstalig en ze doen geen enkele moeite om ook maar een woord NL te spreken. Jongelui maakt geen enkel contact met elkaar , is allemaal Frans en zowel jeugd als volwassen negeert elkaar hier. Nog nooit een vakantie gehad waar onze kids zich verveelde of geen vrienden hadden. Gan NIET voor je rust naar deze camping. Aan de overkant ligt nog zo'n herrie camping dus dubbele pret van allerlei Franse shows en geschreeuw. Supermarktje is duur en de omgeving qua dorpje moet je helemaal niets van verwachten. Gezellig boodschappen doen bij een steendrukke lidl verderop ( eerst even file rijden voor je bent). Het marktje dat aan camping grenst is heel leuk . Het strand is best aardig maar de minst mooie die we ooit hebben gezien. Je zeult alles mees want een gezellig tentje om iets te drinken of eten is er niet. Het is echt geen 5 sterren waard ....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Slechte en saaie camping

Gezin met pubers,
26-8-2017

Wat is dit een slechte camping. Na ruim 25 jaar te hebben gekampeerd heb ik dit nog nooit mee gemaakt. Ten eerste is de herrie die mensen schrijven terecht want je hoort 2 geluiden door elkaar heen. De boulevard is klein en saai er valt niets te beleven alleen dat er gelukkig nog een markt is 2 x per week. Naar het strand is er geen normaal pad die je er heen brengt vanuit de camping dus ben je al kapot voor dat je er bent. Je kan er niets krijgen alles moet je mee slepen en kopen eerst. Wij heb 3 pubers die zich kapot vervelen en die ook nog eens voor hun gevoel genegeerd worden door de jongelui uit Frankrijk. Daarnaast moet je een spiedo aan wat natuurlijk on Hollands is. Wij gaan hier nooit meer heen en raden het bij iedereen af die kinderen hebben boven de 14 jaar. Wbt de 5 sterren daar mag best een sterretje of 2 vanaf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Slapeloze nachten, geen rust

Suzanne,
9-8-2017

Dit is een prachtige camping, alles is prima maar: elke avond keiharde dreunmuziek tot ca 2.00. Het ergste was nog: onze lodge bleek tegenover de disco van een andere camping te liggen: dus dubbele herrie, elke avond weer. Je komt niet tot rust, verschrikkelijk

2600 euro betaald voor 13 nachten en na 5 slapeloze nachten teleurgesteld vertrokken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het weer is fantastisch, de camping redelijk

Fam Windhorst,
15-7-2017

Met opgroeiende kinderen in WiFi een must. tegen betaling van een gezinskaart kun je max 3 apparaten koppelen voor € 56 extra. Met wat IPads en smartphones is deze extra betaling erg summier en werkt het niet of nauwelijks.

Zwembad. Wat mag er eigenlijk wel in het zwembad? De badmeesters drijven ver door in het regime. Is niet meer van deze tijd. De strakke zwembroek wordt voorgeschreven. Prima, maar voor degene die met de boxer kwamen is een onderbroek wel toegestaan. Ons inziens slaat eea z'n doel voorbij.

Twee weken in een stacaravan voor € 3.800 in juli is veel voor weinig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Supervakantie , we gaan dit jaar terug !

Stef en Erika,
15-5-2017

Alles is hier top ! Proper onderhouden aquapark en toch ook vlakbij de zee. Alles is aanwezig : bakker, superette, restaurants, postpunt, bistro, .... Enig minpunt : de avondactiviteiten waren enkel in het Frans. Voor ons was dat geen probleem maar niet alle kinderen hebben de Franse taal onder de knie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.