Camping Les Sablons (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag15°9°
Camping Les Sablons (Glamping)

• Sfeer in stad8,6
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Bij Camping Les Sablons in de Languedoc-Roussillon ga je letterlijk het hoekje om en sta je op het strand van de Middellandse Zee. De camping heeft ook verschillende eigen zwembaden en twee restaurants. Aanraders in de buurt zijn Carcassonne en Narbonne, oude Franse steden waar je zowel Romeinse als middeleeuwse invloeden terugvindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

2008

Erg drukke camping - kleine plaatsen

van der Haven
31-8-2008

De laatste 2 weken van augustus een stacaravan gehuurd met 2 kinderen van 12 en 6 jaar oud. Ligging was perfect - dicht bij mooi strand en bij zwembad.

Echter toen wij aankwamen schrokken we erg van de zeer kleine plaatsen. Alle stacaravans zijn op elkaar gepropt om er zoveel mogelijk kwijt te kunnen.

Alleen de mensen bij de receptie spreken engels. De rest doet geen enkele moeite. Op 1 uitzondering van een jongen bij het terras.

Het zwembad was enorm druk en er zijn erg veel luidruchtige fransen op de camping. Gezien de zeer goede meningen hadden wij misschien een te hoge verwachting van deze camping.

Wij hebben in ieder geval wel op veel betere campings gestaan die slechtere meningen hadden.

Wat wel goed was dat het om 12 uur 's nachts ook echt stil was.

languedoc

Bianca
30-8-2008

We zijn gisteren thuisgekomen van Les Sablons. Het is een heerlijke camping. We hebben geboekt via Roan en we stonden op een heerlijke schaduwrijke plek tussen de bomen. We hadden een stacaravon met een grote veranda.

Jammer voor onze zoon van 9 was dat we tussen de Duitsers en Fransen stonden waardoor hij geen Nederlandse vriendjes had.

De ligbedjes bij het zwembad zijn te weinig in het hoogseizoen hoewel het de laatste week augustus wel ging.

Een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving. 2 x maal in de week is er markt naast de camping. Vlakbij is ook een manege maar ik vond de groep te groot en de materialen zijn erg slecht. Het teugel van mijn zoon is gebroken tijdens de rit. Hij moest zich aan het zadel vasthouden en dit is erg onverantwoord. Uiteraard hebben we genoten van het prachtige weer en de wijnen in deze streek.

Gereisd familie in augustus 2008

Eén keer naar deze camping is genoeg

de Vries
26-8-2008

Hele grote, levendige camping. Wij hadden een (mooie) stacaravan vlak bij de doorgaande weg en dat geeft veel herrie: terugkerende discogangers midden in de nacht, de live shows bij de bar net buiten de camping die tot 1 uur 's nachts doorgingen en het 2 x in de week opbouwen van de markt langs de weg om 6.30 uur 's morgens. Strand en zwembad prima: wel druk maar altijd wel een plekje te vinden. Winkels op de camping zijn goed. Receptiemedewerkers vriendelijk en spreken Engels. Kinderdisco vond onze jongste erg leuk. Wij waren in het hoogseizoen waardoor de wegen in de omgeving erg druk zijn en je voor elk uitstapje dat je wil maken in de file moet staan.

heeeeeerlijke camping

familie hessing
25-8-2008

een super camping,

we hebben een heerlijke vakantie gehad.

we waren met 2 kinderen van 6 en 9 en die hebben ook een fijne tijd gehad.

het zwembad is groot met mooie glijbanen , genoeg ligstoelen.

de kinderen waren gek van de mini club.daar was ook een meisje wat een beetje nederlands sprak en hun goed duidelijk kon maken wat ze gingen doen die dag.

het strand zit aan de camping vast.

de mobil home was luxe.

grote koelkast , ruime bedden , ruime kookgelegenheid.

dus we gaan volgend jaar weer.

leuke camping voor jeugd

jolanda Kranenburg
19-8-2008

wij zijn nu voor de tweede keer geweest. Dit jaar betere plek, niet zoveel lawaai als het vorige jaar(stonden toen aan de weg) Camping is geweldig voor jeugd, disco voetbal pingpong animatie voor jong en oud.Zwembad is erg hectisch, strand dichtbij maar wel redelijk vol. Kortom een gezellige maar zeker in het hoofdseizoen drukke camping. De kids willen zeker volgend jaar weer.

Gereisd familie in augustus 2008

Geweldige camping volgend jaar weer

Mirjam van Oosten
12-8-2008

Het is hier zo geweldig dat ik van mijn geloof afstap. Normaal ga ik nooit 2x laat staan 3x naar dezelfde camping. Maar nu was het de 2e keer en voor volgend jaar hebben we weer geboekt. De kinderen genieten zo daar zwembad,animatie, strand. Alles is super. Wij huren via touroperator en dit is ons tot nu toe helemaal geweldig bevallen. De service van hans en Lies is echt geweldig. Kortom een aanrader deze camping!!!!

heeeeeeeeeeerlijke camping

familie hessing

super camping

wordt je heel blij van,en de kinderen ook.

er is een heel mooi zwembad met genoeg ligstoelen en super glijbanen.

wij zijn er geweest met 2 kinderen van 6 en 9 jaar en die waren weg van de mini-club.

ze doen hele leuke dingen met ze en op vrijdag geven ze een show waar ze de hele week aan gewerkt hebben.

er was 1 meisje ( charlotte ) die sprak een beetje nederlands.

zo konden ze toch alles begrijpen.

op woensdag en vrijdag is er een leuke markt voor de camping.

het strand is heel dichtbij , loopt heel geleidelijk af dus ideaal voor kleine kinderen.

onze mobel-home van easycamp is super.we hadden een overdekte veranda en dat is beter dan alleen een parasolletje. voor de zon , maar ook voor eventuele regen.

je moet alles met de receptie regelen maar die spreken vloeiend engels of eventueel duits.

kan niet anders zeggen dan: WE GAAN VOLGEND JAAR WEER.

Heeerlijk genoten!

Kim
11-8-2008

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad de afgelopen 2 weken. lekker strand!! Zwembad is idd erg vol maar goed we zaten in het hoogseizoen...dus zeker niet over te klagen. als je een rondje loopt is er altijd een ligbed te vinden (zelfs voor 4 personen).Prachtig stand in een paar stappen vanuit je caravan sta je in het strandzand.

Echte aanrader!!

dit niet meer

fam langeslag
11-8-2008

een veel te grote camping met zeer slechte entertainment voor de kinderen alles in het frans.goed bakkertje en vriendelijk personeel in de supermarkt.in de zwembaden is niet te zwemmen vanwege de drukte.strand is perfect en lekker dichtbij

Gereisd familie in juli 2008

een geweldige vakantie

Marijnissen
9-8-2008

Net terug van Les Sablons waar we een geweldige vakantie hebben gehad: een te gek zwembad met grote glijbanen. Voldoende ligstoelen bij het zwembad maar je moest er soms snel bij zijn. Mooi breed strand. Les Sablons is een hele gezellige familiecamping waar bijna alles mag en waar niets hoeft: we hebben voor volgend jaar al weer een mobil home geboekt. Het personeel was erg aardig en behulpzaam: We verheugen ons nu al weer op volgend jaar! Ook een grote verscheidenheid aan nationaliteiten en het leuke is dat iedereen door elkaar samenleeft, erg gezellig en je houdt er leuke contacten aan over

Gereisd familie in juli 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.