Camping Les Sablons (Glamping) *****

Camping Les Sablons (Glamping) *****

Camping Les Sablons (Glamping)
8,1

Score uit 1957 reviews

• Activiteiten8,7
  • Sfeer in stad8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablons (Glamping) voor je op een rij gezet:

33 tips over Camping Les Sablons (Glamping)

L_arts, 13-8-2015
Carcassonne(1 uur rijden), Montpellier (1 uur), Beziers 9 sluizen( 15min), eventueel met de huurfiets langs het kanaal du midi naar de sluizen is een uur fietsen. Roquebrun in de bergen richting george L'heric, is mooie wandeltocht en mogelijkheid om tussen de rotsen te zwemmen(1 uur rijden).
hban, 9-8-2015

geen zwemshorts maar speedo's verplicht in het zwembad.dus neem ze vast mee.

op de rivier de orb kayaken of kano (45 min rijden)

hfjpennings, 5-7-2015
Wij gingen naar Minerve, 1 uurtje rijden maar zeer de moeite waard, prachtig gelegen spectaculair uitzicht. Het treintje met rondrit door Beziers is erg leuk, kostte 6 euro pp en duurde 50 minuten. vertrek bij de 9 ecluses. Boottochtje op canal du midi.

Shoppie, 30-6-2015
Dagtrip naar Carcassonne, fietsen langs canal du midi. Wij vinden dit gebied eigenlijk het interessantst voor het weer en strand, niet de omgeving.
jenneke_1, 17-5-2015
Carcasonne was echt de moeite waard.
alexsiska, 13-8-2014
Fietsen langs canal du midi ongeveer 20 km enkele reis. Uiteindelijk kom je bij de negen sluizen in beziers prachtig relaxte tocht.

ingrid, 10-8-2014

Leuk om te doen: Carcasonne en Narbonne (prima op 1 dag te doen)

Beziers,

Montpellier (super leuk, pak ook het toeristisch treintje),

Sete (veel leuke restaurantjes)

Marseillan (leuk haventje met restaurantjes, leuk om in de avond uit eten te gaan).

baakman, 1-6-2014
sommige plekken veel muggen..
Martinmarels, 18-5-2014
Helaas slecht in onthouden plaatsnamen maar in een straal van 1 uur rijden: met de fiets vanaf camp.langs Canal du midi naar 11 sluisjes (verval van 25meter), fiets of lopen vanaf camp. (5 min fiets, 15 lopen) natuurgebied, auto, cap adge, groot kasteel met heel mooi dorp, diverse kleine dorpen en wildwater stromen, grotten, etc. In het dorp ligt de plaatselijk cave. Alle plaatselijke bewoners halen daar hun wijn (vergeet de kraampjes).
Jasper, 3-5-2014
Bezoek Carcasonne, prachtige stad