Camping Les Sablons (Glamping) *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Melvin Looten

Geweldige camping en dichtbij zee

Melvin Looten,
30-9-2018

Prima camping, hoekje om en ben je bij het strand. Er is een winkel en bakker met een ruim voldoende assortiment. Zwembaden zijn top. Het restaurant op het park valt wel wat tegen maar er is aan de boulevard een prima restaurant. Ook de markt is prima die gelijk thv het park begint. Het strand is ook mooi en fijn dat die lange tijd ondiep is aangezien wij met onze zoon van 2 reisde. De stacaravan (soleo) ruim voldoende natuurlijk is het her en der wat krapper dan dat je thuis gewend bent maar het is prima te doen. Uiteindelijk slaap en douche je erin en zit je op de veranda. Volgende keer gaan we weer een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Volgende reviewVolgende