Camping Les Sablons (Glamping) *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door G.Schrotenboer

Fantastisch, echt een aanrader.

G.Schrotenboer,
2-9-2018

Een goede grote camping met uitstekende voorzieningen, dat wat wat je van een 4 sterren camping mag verwachten. Voldoende (!) toiletgebouwen die vaak schoon werden gemaakt. Geen wachtrijen bij de douches. Zwembad groot genoeg (en er was zelfs een 18+ zwembad). Vanaf de zij uitgang van de camping nog ca. 50-80 mtr en je kon de zee induiken. Nadeeltje er was geen strandtent vlakbij, maar goed wij vonden het geen probleem.

Op de camping alles wat je van een goede camping kan verwachten: supermarkt, kapper, marktjes, animatie etc etc. Aanrader deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Volgende reviewVolgende