Camping Les Sablons (Glamping) *****

Review geschreven door Josien Bosma

Leuke camping

Josien Bosma,
31-8-2018

Heerlijke camping direct aan het strand. De camping plekken variëren qua grote maar voldoende ruimte. Zwembad is wat klein vergeleken met de grote van de camping. Tevens is de vloer rond het zwembad erg glad. Er zijn al diverse mensen flink onderuit gegaan. Apart zwembad voor 18+ is heerlijk. Tevens wordt er van het avond zwemmen (1x pw) een feestje gemaakt.

Sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Helaas vaak geen warm water voor de afwas en onder de douche vaak lauw water, dat is wel een min puntje. Het personeel is over het al gemeen zeer vriendelijk maar niet erg vlot. Als er wat meer personeel zou worden aangenomen zouden er wat meer mensen op het terras blijven zitten. Iedere ochtend vers stokbrood en croissant, heerlijk!

Leuke ruime camping en zeker een aanrader maar om nu te zeggen 5 ☆?!?!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018