Camping Les Sablons (Glamping) *****

Review geschreven door Yuri

Nooit meer!

Yuri,
31-8-2018

Zwembad veel te klein voor de grootte van de camping.( we stonden als pinguïns naast elkaar ik het water ) Badmeesters zijn enorm streng en arrogant naar badgasten. Geboekt via touroperator. Ligging van de caravan direct naast sceptic tank. Dus twee weken in de stront lucht gezeten. Juist van tevoren aangegeven bij de touroperator dat we niet bij sanitair geplaatst wilden worden. We hadden de caravan die het dichtst bij het sanitair lag. Camping is volledig gericht op de Franse gasten. ( animatie en de avond animatie werd afgesloten met het Franse volkslied )

Ik vond dit absoluut geen 5 sterren camping.

Hier gaan wij in ieder geval nooit meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018