23 vragen over Camping Les Mimosas

• Erica, 28-06-2018

boulevard

Is er ook een boulevard in de buurt?? En gaat dan misschien ook een treintje er naar toe. En gaat er ook een treintje naar het strand ??

• Wendy, 13-07-2017

wifi

Ik las dat er tot enkele jaren terug op deze camping 25 euro per week betaald moest worden voor de wifi en dat je dan nog amper bereik hebt. Is dit inmiddels verbeterd? Maakt het uit waar je op de camping staat i.v.m. bereik?

Ilona

Hallo, Wij gaan in de zomer 11 dagen naar deze camping met 2 kids (6 en 8 jaar). Wie kan er ons wat meer vertellen? - welk stand in de buurt is een aanrader? - zijn er ook kinderstranden in de buurt (met kinderactiviteiten)? - wat zijn nog meer leuke uitstapjes in de omgeving? - allerhande tips voor de camping zelf of voor de omgeving zijn welkom. Groetjes

• mariska_2, 21-02-2016

Glijbanen

ik las dat kinderen onder de 130 cm niet alleen van de glijbanen bij het zwembad mogen. Hebben jullie daar ervaring mee, want onze jongens van 9 en 7 jaar gaan juist voor de glijbanen, maar ik wil niet steeds mee...

Ronald, 13-06-2016

Mijn kinderen waren 8 en 10, en er is daar nooit tegen gezegd dat ze niet mochten. Ik heb ook genoeg kleinere kinderen zien gaan, maar of ze naar juli vorig jaar strenger zijn geworden??

• Reinier, 13-08-2015

Beschutting

Wie kan ons vertellen hoe het is gesteld met de beschutting van de kampeerplaatsen?

Is er voldoende of slechts op een aantal plaatsen?

Ronald, 13-06-2016

De meeste plekken staan redelijk onder de bomen.

• peekel, 30-12-2014

lopen naar strand

is er ook een voetpad naar het strand? hoelang is dit lopen?

rachacin, 09-01-2015

Is er wel. Zelf altijd met de auto gegaan. Weet dus niet hoelang het lopen is.

• Julia, 12-12-2014

Wij hebben zojuist een kampeerplek op deze camping geboekt met onze 2 kinderen. De beoordelingen van gezinnen met jonge kinderen zien er veel belovend uit. Nog een paar vragen: - hoe lang is het rijden naar het strand en kun je daar gratis en makkelijk parkeren? - is er een goede supermarkt in de buurt? - zijn er leuke speeltuintjes/plekken op deze camping voor kids tot 6 jaar? - weet iemand een mooie kampeerplek op deze camping (nummer)?

Bedankt alvast!

rachacin, 09-01-2015

Heel veel supermarkten in de buurt. Niet op loopafstand maar met de auto niet ver weg . Carrefour, intermarche, lidl,aldi en hyper u

rachacin, 09-01-2015

Het is ongeveer vijf tot zeven minuten met de auto. Parkeren is gratis en goed te doen. Speeltuin ziet er goed uit maar geen gebruik van gemaakt ivm oudere kinderen.

• stvno, 21-11-2014

bbq en

mag je wel gebruil maken van een gas bbq?

rachacin, 09-01-2015

Ja dat mag. Ook zijn er gezamelijke barbeque's met kolen.

• Jon, 19-11-2014

Leuk voor NL kinderen in juli?

Zijn er veel NL kinderen daar eind juli en is het een aanrader voor kinderen van 10 - 13?

Losiii, 26-06-2015

De camping wordt steeds populairder onder de Nederlanders. Wij waren er in 2011 en toen waren er 20 procent Nederlanders en zomer 2014 was zeker 30-40 procent Nederlands....al met al genoeg Nederlanders, maar ook andere nationaliteiten. Wij vonden het echt een geweldige camping! Voor kinderen in elke leeftijd geschikt! Ik zou zeggen gaan, niet voor niets dat we er al 2 keer zijn geweest.

rachacin, 09-01-2015

Voor de kinderen is het een geweldige camping. Wel veel fransen maar zeker ook Nederlanders. Zwembad erg mooi.

• nick, 04-01-2014

boeken

hallo wij willen deze camping boeken maar weten niet op welke site we hebben een site van les mimosas gevonden maar daar staan niet alle glijbanen op en kun je ook met een rubberboot van 20 pk naar de zee varen???

A. Groot, 13-08-2014

Naast de camping ligt Canal du Midi. daar kan je hem inleggen. Het is wel mogelijk om daar naar de zee te varen.