Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Portiragnes-Plage

4.1Onvoldoende

• 4.2Activiteiten
  • 4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info

143 reviews over Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

• 2Kapiteijn19-09-2011

nooit meer alleen op geld uit

We moesten 52 euro betalen voor drie lakens voor twee weken en als we een extra laken wilde dan moesten we 52 euro extra betalen. dus we zijn naar het winkelcentrum gegaan in een plaats vlakbij en hebben daar nieuwe lakens bij gehaald was goedkoper dan het laken pakket. Tweede week moesten we met de lakens overhet park slenteren naar de receptie voor schone lakens.

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 4Brigittr19-09-2011

nooit meer

We rijden ruim 1200 kilometer om op onze bestemming te kunnen komen, met 2 auto,s. Bij aankomst vroegen ze gelijk al hoe we de einschoonmaak gingen regelen, door hun 60 euro. De vakantie moest nog beginnen!! We kwamen bij onze huisjes ( hadden er 2 gehuurd), en het was heel erg vies. Halverwege de week hadden we met de auto een aanrijding in het park. De aanrijding werd veroorzaakt door onbesuisd achteruit rijden door een medewerker van het park. De medewerker wilde de schuld gelijk in onze schoenen schuiven. Als ons zoontje van 2 jaar daar had gelopen ( het was de weg richting het zwembad wat we 4x per dag liepen) was de gevolgen niet te overzien geweest. Na het wegslepen van de auto hebben we totaal niets meer van de medewerkers en directie van het park vernomen. Het enige waar ze zich druk om maakte is of we de eindschoonmaak wel betaalde deze is 72 euro, in het begin van de vakantie nog maar 60 euro. Jullie zullen begrijpen wij raden niemand dit park aan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9dany21-08-2011

super vakantie

hallo juist terug van les Tamaris en onze reis is terug geboekt voor volgend jaar. De beste vakantie ooit het domein is groot en toch heb je geen last van lawaai er is veel te doen rond het domein en de zee ligt op 400 meter langs een gezellig laantje. we hebben wel geboekt rechtstreeks bij eigenaars en dit is zeker aan te raden daar je een zeer verzorgd huisje hebt. Het zwembad wordt in het najaar volledig vernieuwd en er komen glijbanen bij weeral iets om naar uit te kijken.er waren 11 animatoren aanwezig en deze kregen de mensen aan het zwembad allemaal uit de bol gaan met het club dansje super. Enig minpunt vond ik het toezicht op het zwembad op sommige punten heel streng en op andere te los. Maar dit park kan ik zeker aanbevelen wie van rust en toch van feestjes houd tot volgend jaar.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Bruno15-08-2011

Direct terug!

Les tamaris Portiragnes-plage de moeite waard! ga er naar toe!

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8J.09-08-2011

prima park

Wij hebben een prima vakantie gehad in dit park. We hadden voor ons viertjes een grote woning met 3 slaapkamers. Het zag er ietwat gedateerd uit, maar alles was prima in orde. Behalve ons matras, dat was erg slecht. Dit werd echter direct na een melding hierover bij de receptie vervangen. De zwembaden waren prima en schoon. Geen bedjes reserveren ! Het animatie team had een vol programma met voor elk wat wils. Minpuntje is dat kinderen als ze niet op maandag voor de kidsclub waren ingeschreven ze niet halverwege de week konden instromen. Dus of je kids wel of geen gebruik maken van de kidsclub, is het een aanrader om ze op maandag in te schrijven. Alleen het strand was echt verder dan 100-500 meter. Nu zaten wij aan de uiterste rand van het park en keken vanuit onze slaapkamer op de rotonde "portiragne plage". Al met al een prima plekje voor een relaxte vakantie

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 9Cindy04-08-2011

Echt fantastisch voor gezin met kinderen

Wij hadden een mooi verzorgd huisje met alles op en aan, zelfs een extra WC op de bovenverdieping, grote koelkast met diepvries, nieuwe keuken, regendouche in de badkamer, 2 tv's, muziekinstallatie, mooie bbq, verzorgd terras en voortuin, zwembaden waren een meevaller en vlak buiten het domein liggen een voortreffelijke slager, bakker, viswinkel, supermarktje, alles wat je nodig hebt. Je zit op een relatief kleine afstand (met de auto) van veel bezienswaardigheden (stoomtrein in de cévennen, gorges d'héric, Béziers, Canal du Midi vlakbij, ...). Alleen het weer was niet zo denderend dit jaar, maar dit heeft ons niet belet om een fantastische vakantie te hebben. Wij gaan zeker nog terug.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 5Danny01-08-2011

nooit meer

Leuke plek maar nooit meer op dit park het matras was dusdanig versleten dat het een kruimelkuil was. Heb de hele vakantie op de bank moeten slapen. Strand is te ver lopen maar er zijn in de buurt fietsen te huur. Het zag er allemaal een beetje armoedig uit inlcusief het zwembad. Bijna alle huisjes zijn van particulieren dus je kan ook zomaar wel een fatsoenlijk iets treffen. De foto's op de website zijn echter te mooi om waar te zijn en geven geen goed beeld. Op het park zelf is geen winkeltje maar bij een nabij gelegen camping op 500 mtr zijn wel voorzieningen.
    De plek is wel leuk het strand is mooi en schoon en je kan leuk fietsen in de omgeving. Cap d' Agde is een leuke plek om naar toe te gaan een hele gezellige haven met veel winkeltjes en restaurantjes.

• 5Activiteiten

• 7a_duijkers25-07-2011

Viel reuze mee

We hadden een 3-kamer woning in Les Portes Du Soleil. We maakten ons wat bezorgd na het lezen van de beoordelingen. Het is ons reuze meegevallen. Ons huisje was goed schoon en de hele beneden verdieping was net vernieuwd incl. nieuwe keuken. In de slaapkamers kan het 's nachts wel erg warm worden. De Nederlandstalige dame bij de receptie is meer dan vriendelijk. Het animatie team spreekt beroerd Nederlands en is dus voor kleine kinderen niet zo geschikt. Ook de afstand tot het strand moet je niet al te letterlijk nemen. Het ligt tussen de 500 meter en de 1000 meter van het strand in plaats van de genoemde 100-500 meter. Het zwembad is prima en 's avonds wordt er veel georganiseerd. We hadden een prima vakantie hier.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 3raeymaekers21-07-2011

nooit meer

Helaas is het domein aan een grote renovatie toe. Zwembad is omheind met een versleten metalen grill. De vloer rond de zwembaden is versleten. Zwembad zelf moet hersteld worden. Annimatie is niet gemotiveerd. "Gelukkig is het maar voor twee maand" was de commentaar van 2 van hen. We betaalden 72 eur voor poetsen maar de ramen lagen vol dode vliegen en plafond zat onder de spinnewebben. Ik vermoed dat we de eertse gasten waren na de winter. Jammer want het is echt wel een heelmooie streek. Volgende keer gaan we naar de kamping aan de overkant van de straat.

• 2Activiteiten

• 9jimmyjames13-12-2010

dit is gewoon ons paradijs

de woning ligt op het vakantiedomein "Les Tamaris" in Portiragnes-Plage (Zuid-Frankrijk). Hier kunnen 7 personen verblijven. Er zijn 2 slaapkamers voor 2 pers op de bovenverdieping en een slaapzetel voor 2 pers beneden. In de badkamer is een doucecabine met lavabo. De wc is apart. De keuken is voorzien van een electrische kookplaat met 4 pitten, combi-oven en grote ijskast met diepvriesvak. Wij hebben ook tv en dvd beschikbaar. De woning ligt slechts 411 meter van het strand. Er bevinden zich 2 manèges op 500 meter van de woning en de Canal du Midi ligt hiervan 100 meter verderop. Capd'Agde ligt op 20 km. Tevens zijn er verschillende restaurantjes en winkels op loopafstand van het huisje. De plaatselijke bakker bakt verse croissants en stokbrood.Fietsen zijn te huur over het domein. Animatie met kidsclub is voorzien op het park, tijdens de zomermaanden. Een petanquebaan, pingpongtafels, grote speeltuin, voetbalplein en volley- en basketbal en minigolf

• 9Activiteiten

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer