Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Portiragnes-Plage

4.1Onvoldoende

• 4.2Activiteiten
  • 4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info

143 reviews over Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

• 10Anita Leurentop18-09-2013

Vakantiehuis te Portiragnes plage.

Schitterend huis op het domein "Les Portes du Soleil" dat wij rechtstreeks van de eigenaar gehuurd hebben. Compleet en mooi ingericht. Hele dag zon op het terras dus een prima ligging en op wandelafstand van het strand, de winkels en restaurantjes. Wij hebben echt genoten van deze vakantie. Een pluim voor de verhuurder, mijnheer Wiel Custers, die zeer correct alles afhandeld. Voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2013

• 6joris redant09-09-2013

Neem een kuisploeg mee.

spinnen aan raam en toegangsdeur. Keukenladen voorzien van broodkruimels en andere resten.

Douche met vuile vettige randen aan toegangsdeur De geur en de vetvlekken van het de zetels in het salon. Kapotte ligstoel.

• 2Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2013

• 8mar20-08-2013

ons goed bevallen!

Wij hebben direct bij de Franse aanbieder geboekt, het park is groot, veel Franse toeristen, de huisjes zijn heel verschillend wat betreft de ligging en inrichting. Wij hebben het getroffen, een mooi aangelegde tuin, waardoor we veel privacy hadden. De afstand naar het strand was klein, in de buurt veel eetgelegenheden. Ook op het een park een eet voorziening waar de pizza´s prima zijn! Er was geluid van de omliggende campings, maar dat hebben wij niet als hinderlijk ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar, maar....dan wel in dit huisje!

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Marco08-08-2013

Mooie vakantie, wel alleen maar gericht op Fransen

Prima vakantie met een heel mooi huisje met voldoende privacy, wifi, vaatwasser, airco, eigen terras en parkeerplek. Toegevoegde waarde van het park is minimaal, alles is op Franstaligen gericht. Zwembad is leuk maar als je een bedje pakt staat er gelijk iemand klaar om 2 euro te vangen..... Strand op loopafstand was prima. Omgeving is mooi, maar de echte gezelligheid van de plaatsjes zoals we in Spanje gewend zijn hebben we niet kunnen ontdekken. Leuke vakantie maar een volgende keer rijden we waarschijnlijk weer door naar Spanje.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 4Mireille van drom07-08-2013

Dit nooit meer!

Veel nachtlawaai, personeel aan het zwembad heel onvriendelijk. Geen glijbanen terwijl in de brochure van touroperator dit wel aangegeven wordt. Pizzeria is marktkraam voor afhaalpizza en kip! Personeel receptie geeft weinig of geen uitleg! Super kleine badkamer, geen huisjes voor 6 personen! Vorig jaar vidauban ook van l'ami soleil en dit was echt SUPER klein.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8robert02-08-2013

heerlijke plek vlak bij het strand

wij hadden een huisje voor 7 personen was prima en schoon. zwembad op het domijn de soleil was lekker rustig plek genoeg, op het domein tamaris was het zwembad druk maar gezellig hier worden dan ook de spelletjes etc gedaan dus leuk voor de kinderen de poort uit en je staat op een winkelpleintje met restaurants supermarkt en bakker. s'avonds word er hier vaak wat georganiseerd

al met al een leuke vakantie gehad en voor ons een aanrader

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8evy12-08-2012

tof park en mooie ligging

Wij hadden een huisje voor 7 met 4 volwassenen en 2 kinderen, 11 en 2.5 jaar. Zaten aan het begin van het park vlakbij avondanimatie, wat wij wel leuk vonden, steeds muziek en sfeer, tot 12 uur 's avonds. Avondanimatie was zelfs heel professioneel.Speelpleintje eveneens dichtbij. Huisje zeker ok, hadden er zelfs gratis wifi bij. Alle nodige comfort was aanwezig en huisje was schoon. Ook veel schaduw aan huisje, wat een pluspunt is in deze warmte! Super zwembad, zeker ook voor kleine kinderen, eveneens vriendelijk personeel. We hebben een reuze leuke vakantie gehad, Portiranges is eveneens een goeie uitvalbasis voor uitstapjes. En is op zichzelf ook best gezellig. Een aanrader.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Valérie Rijckmans17-07-2012

Mooi park, aan zee, prettig huisje voor kinderen.

Het is een prima park, goede receptie en vrolijke franse dame met elke ochtend verse broden te koop. 's avonds wel tot ca 0.00 uur geluidsoverlast van naburige parken met veel entertainment. Op het park weinig eetgelegenheden en geen eigen parkwinkeltje, in de buurt wel voldoende winkeltjes voor de noodzakelijke zaken. Strand ok, goed toezicht en strandtentjes.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 6A. van der Linden30-05-2012

Prima vakantie, maar niet iets om terug te komen.

Het vakantiepark is vrij massaal. Op zich keurig aangelegd maar veel asfalt en beton. Er is geen strookje groen of speeltuintje in de buurt te bekennen. Daarentegen is aan het begin van het park een mooie speeltuin en een mooi zwembad. De ligging is goed, wij zitten aan de rand van het park in de huisjes die het verste van de zee af staan en lopen in 10 minuten naar het strand. In het dorpje zijn een paar winkeltjes (erg duur), op 10 minuten rijden zit een grote carrefour supermarkt en nog 5 minuten verder een grote Lidl. Het personeel van het park is erg vriendelijk. Er is bij de receptie een medewerkster aanwezig die Nederlands spreekt. Er is geen restaurant aanwezig, wel een kar waar je friet en pizza kan bestellen. 's ochtends zijn er verse broodjes verkrijgbaar. Het huisje is prima maar niet bijzonder. Een 7 persoons huisje is geschikt voor max. 5 personen. De overige twee zouden op een slaapbank moeten.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 2Rene29-12-2011

Nummer 13 is echt nummer 13

Wat een domper om na 'n week Provence hier aan te komen. Onderkomen nummer 13 is een echte schuur waarin je niet dood aangetroffen wilt worden. Vies opgeleverd. Een andere barak was niet mogelijk volgens de (zeer onvriendelijke) receptie. Gelukkig kwam een echt vriendelijke schoonmaakster het schuurtje schoonmaken. Daarbij maakte ze terloops de opmerking dat het niet schoon te krijgen was. De stank bleef in ieder geval hangen. Versleten meubilair, een schoonmaakhok waarin het toilet was verstopt, een douche met de schimmel op de kitvoegen en ook nog een defecte vaatwasser (eigenlijk de enige luxe die aanwezig was). Vier tuinstoelen waarvan er één nog heel was. Het bed was een ramp: onderstel tegen de muur gezet en op het versleten matras gelegen. Voordeel: je kon er niet uitrollen, zodat je niet in de viezigheid terecht kwam. Zwembaden redelijk, ligging prima. Uiteindelijk overleefd.

• 4Activiteiten

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer