FrankrijkLanguedoc - RoussillonPortiragnes-PlageResorts Portiragnes-PlageVakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

FrankrijkLanguedoc - RoussillonPortiragnes-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 141 reviews

Vakantiepark info

0Tonen op kaart

144 Reviews over Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

• 9James07-06-2021

PERFECT vakantie voor mensen met kinderen

prima vakantie huisjes indien je particulier boekt , indien je bij een agentschap boekt , laat het te wensen over ... 400m van het strand 2 grote zwembaden , waarvan 1 verwarmd,

• 1Sofie Rentier26-07-2019

Zeer verouderd, niet gekuist bij het aankomen!

Zeer verouderd, de tujd is in de jaren 70 blijven staan! Het was niet gekuist bij het aankomen en deden moeilijk om het nog te kopen kuisen. Ik zou daarvoor moeten betalen!!!!!!! Bedden zijn allemaal 1,90 lang waardoor mijn man en ik met onze vieten over de houten plank van het voeteinde lagzn. Zeer ongezellig. Voortuin, wat de enige tuin is is volledig betegeld met ruuwe tegels waardoor de kinderen en zeker ons 1jarig dochtertje altijd moest met de schoenen aanlopen of gaar voeten lagen altijd open. Veel dingen kappot of versleten en niet vervangen. Senseo lekt, kast onderaan beschimmeld, kasten zonder deuren, deuren stonden er wel naast ??? Ik kom daar niet meer terug en ik vond het te veel geld voor wat wij maar kregen. De hoofdverantwoordelijke aan de balie is dan ook niet echt vriendelijk. Kids waren anderzijds wel tevreden over de zwembaden en de kust. Lekkere resaurantjes buiten het domein.

• 1Activiteiten
  • 7Dan21-05-2019

Super

les + sécurité , calme , proxy de la mer , et village très agréable , magnifique piscine ,et d'autres possibilités de jeux . les - en juin presque rien de prévu en animations ni autre . les locations chez les propriétaires sont beaucoup plus propres et mieux entretenues que celles du domaine après 2 ans j'ai pu voir les différences .

• 3Activiteiten
  • 7Monique Beijee01-09-2018

Prima.

Huisjes van particulieren,dus erg wisselend van inrichting.Sommige verouderd. Mooi en schoon zwembad.Genoeg bedjes.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 3Denis Clochereux29-07-2018

Logement vétuste

Bien situé mais notre logement était extrêmement vétuste. Literie inacceptable. On aurait dormi par terre c'était pareil. Panne wifi 4 jours. Panne de WC 4 jours et personnel gentil mais très lent pour intervenir. Pas.d'airco dans quelques logement dont le nôtre. Pas très propre. Four rouillé,....

Notre emplacement était très bruillant côté route.

Rapport qualité prix mauvais pour notre logement.

D'autres logements sont mieux entretenus. À ne conseiller que si vous savez à l'avance dans quel logement vous serrez installé sinon à fuir car vous avez une chance sur deux de regretter

• 7Activiteiten

L'Ami Soleil, Gestionnaire du Domaine, 01-08-2018

Merci pour votre commentaire. Nous sommes navrés que votre séjour ne se soit pas déroulé comme vous l'espériez. Il est vrai qu'en réservant directement par l'Ami Soleil vous avez la possibilité de choisir votre logement ou du moins de communiquer l'équipement que vous souhaiteriez. Nous espérons tout de même que les infrastructures du domaine vous aient plues.

• 1davidts31-07-2017

prison a ciel ouvert

Bonjour a l'arriver deux porte comme on trouve en prison a ciel ouvert A la réception pour accueillent Logement sale et se trouvais face a une route tes bruyante 24 heures durant Pour avoir accès a la piscine ou la scène ou a un seul terrain de sports ou bien allez boire un verre il fallait passe par des portique de sécurité avec deux garde qui vous fouille Il y a rien dans ce domaine ni commerce ni pizza juste un petit cote a pain de très mauvaise qualité Il y a un roulote a frite soi disent frite belge mais elle tout simplement surgeler
    Les sport nul ou payant les soirée a thème nul a chier toujours en retard Il y a qu'un tournoi de sport Si vous avez un chien une benne surprise vous attend il dise chien admis mais il ne peut vous accompagne nul part même pas pour allez boire un verre sauf dans les allez ou vôtres logement Piscine sale et pas de place suffisent plus transat payent On a eu des souci avec notre logement on ces rendu a la réception pour signaler les problème on a été reçu par une dame qui nous a fait un pied car on été locataire et par propriétaire je vous déconseille vivement pas passe vos vacance dans un telle endroit

• 1Activiteiten
  • 5Vrmm31-07-2017

Oude huisjes, nieuw zwembad

De huisjes zijn oud, slecht onderhouden en niet schoon. Beschikken niet over airco, en de wifi werkte ondanks 3 bezoeken van de monteur aan het einde van de vakantie nog steeds niet. De inventaris was simpelweg te weinig voor een huis waar je met 7 mensen zou moeten kunnen slapen. Te weinig borden, glazen etc. Badkamer met schimmel die na onze klachten wel extra schoongemaakt werd. Twee slaapkamers hebben zo'n laag plafond dat alleen hele kleine kinderen hier kunnen staan. Heel veel herrie 's avonds van de animatie van nabijgelegen parken. Mooie zwembaden, vlakbij het strand, winkeltjes en restaurants. Strand is smal, bij zee loopt het direct steil af met veel kiezels en schelpen en is eigenlijk gevaarlijk voor heel kleine kinderen.

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 9Deville05-02-2017

Très bien

Très beau domaine avec beaucoup de sécurité pour les enfants.Logement très propre avec climatisation et tout le confort souhaité

• 10Onderkomen
  • 8Fam.B.29-08-2016

Telkens weer thuiskomen

Honden zijn niet overal welkom op het domein. Dat honden niet aan het zwembad mogen, begrijpen wij volkomen, maar dat honden niet op het terras van de bar mogen, vinden we overdreven. In de huisjes is de hygiëne ver te zoeken, vooral het servies e.d.... Toch wil ik dit niet op het personeel van het domein steken, het valt me telkens op dat bijvoorbeeld de vaatwasser nooit bijgevuld is met zout of spoelglans. het nooit bijvullen tast je servies aan. Dit is niet het werk van het personeel, wel van de huurders. Als men iets huurt, vinden wij toch dat je alles moet gebruiken en behandelen zoals men dit thuis doet. Je hebt op bepaalde plaatsen in het domein last van geluidshinder (lees het geluid van de animaties). Deze duurt tot middernacht, nadien is het rustig. Maar als je op hotel gaat, heb je daar ook last van... En heb je een probleem, laat het weten aan de mensen van de receptie, zij doen er alles aan om het probleem op te lossen en je tevreden te stellen en dit in een zeer snelle tijd... Ook de ligging vinden wij zeer goed. Op 500 meter van de zee, je hebt zelfs je wagen niet nodig... Wij blijven terugkomen, het is niet de perfectie, maar dat is het nergens...

• 6Onderkomen
  • 7TOM02-08-2016

Prijs kwaliteit

Toen we arriveerde werden we vriendelijk onthaald in het Nederlands. Toen we in ons huisje kwamen waren we direct de lange reis vergeten. Alles was super, nieuwe keuken, douche nieuw, veranda.. We voelden ons direct op vakantie. Kindje kon lekker spelen in de speeltuin dicht bij het huisje terwijl wij als ouders konden genieten van een lekkere verfrissing van de bar. Strand is op wandelafstand max 5 minuten wandelen !! Alles was eigenlijk zeer goed behalve 1 ding. Vanaf 21u tot 00u kon je eigenlijk niet slapen van het lawaai van de animatie ( zingen, muziek, etc). Dit had eigenlijk ook helemaal geen meerwaarde aan dit domein, in tegendeel.. Als het wordt aangeraden om met kinderen te gaan verwacht je toch wel rust en niet dat je uit je bed wordt getrilt van het gezang en muziek.. Ook zou een vaste airco verplicht moeten zijn in elk huis! Al bij al was het een leuke vakantie maar volgend jaar zoeken wij toch misschien een ander domein ..

• 6Activiteiten

Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil info