Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Portiragnes-Plage

4.1Onvoldoende

• 4.2Activiteiten
  • 4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info

143 reviews over Vakantiepark Domaine Les Tamaris & Les Portes du Soleil

• 2019
    1Sofie Rentier26-07-2019

Zeer verouderd, niet gekuist bij het aankomen!

Zeer verouderd, de tujd is in de jaren 70 blijven staan! Het was niet gekuist bij het aankomen en deden moeilijk om het nog te kopen kuisen. Ik zou daarvoor moeten betalen!!!!!!! Bedden zijn allemaal 1,90 lang waardoor mijn man en ik met onze vieten over de houten plank van het voeteinde lagzn. Zeer ongezellig. Voortuin, wat de enige tuin is is volledig betegeld met ruuwe tegels waardoor de kinderen en zeker ons 1jarig dochtertje altijd moest met de schoenen aanlopen of gaar voeten lagen altijd open. Veel dingen kappot of versleten en niet vervangen. Senseo lekt, kast onderaan beschimmeld, kasten zonder deuren, deuren stonden er wel naast ??? Ik kom daar niet meer terug en ik vond het te veel geld voor wat wij maar kregen. De hoofdverantwoordelijke aan de balie is dan ook niet echt vriendelijk. Kids waren anderzijds wel tevreden over de zwembaden en de kust. Lekkere resaurantjes buiten het domein.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Monique Beijee01-09-2018

Prima.

Huisjes van particulieren,dus erg wisselend van inrichting.Sommige verouderd. Mooi en schoon zwembad.Genoeg bedjes.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5Vrmm31-07-2017

Oude huisjes, nieuw zwembad

De huisjes zijn oud, slecht onderhouden en niet schoon. Beschikken niet over airco, en de wifi werkte ondanks 3 bezoeken van de monteur aan het einde van de vakantie nog steeds niet. De inventaris was simpelweg te weinig voor een huis waar je met 7 mensen zou moeten kunnen slapen. Te weinig borden, glazen etc. Badkamer met schimmel die na onze klachten wel extra schoongemaakt werd. Twee slaapkamers hebben zo'n laag plafond dat alleen hele kleine kinderen hier kunnen staan. Heel veel herrie 's avonds van de animatie van nabijgelegen parken. Mooie zwembaden, vlakbij het strand, winkeltjes en restaurants. Strand is smal, bij zee loopt het direct steil af met veel kiezels en schelpen en is eigenlijk gevaarlijk voor heel kleine kinderen.

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Fam.B.29-08-2016

Telkens weer thuiskomen

Honden zijn niet overal welkom op het domein. Dat honden niet aan het zwembad mogen, begrijpen wij volkomen, maar dat honden niet op het terras van de bar mogen, vinden we overdreven. In de huisjes is de hygiëne ver te zoeken, vooral het servies e.d.... Toch wil ik dit niet op het personeel van het domein steken, het valt me telkens op dat bijvoorbeeld de vaatwasser nooit bijgevuld is met zout of spoelglans. het nooit bijvullen tast je servies aan. Dit is niet het werk van het personeel, wel van de huurders. Als men iets huurt, vinden wij toch dat je alles moet gebruiken en behandelen zoals men dit thuis doet. Je hebt op bepaalde plaatsen in het domein last van geluidshinder (lees het geluid van de animaties). Deze duurt tot middernacht, nadien is het rustig. Maar als je op hotel gaat, heb je daar ook last van... En heb je een probleem, laat het weten aan de mensen van de receptie, zij doen er alles aan om het probleem op te lossen en je tevreden te stellen en dit in een zeer snelle tijd... Ook de ligging vinden wij zeer goed. Op 500 meter van de zee, je hebt zelfs je wagen niet nodig... Wij blijven terugkomen, het is niet de perfectie, maar dat is het nergens...

• 6Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7TOM02-08-2016

Prijs kwaliteit

Toen we arriveerde werden we vriendelijk onthaald in het Nederlands. Toen we in ons huisje kwamen waren we direct de lange reis vergeten. Alles was super, nieuwe keuken, douche nieuw, veranda.. We voelden ons direct op vakantie. Kindje kon lekker spelen in de speeltuin dicht bij het huisje terwijl wij als ouders konden genieten van een lekkere verfrissing van de bar. Strand is op wandelafstand max 5 minuten wandelen !! Alles was eigenlijk zeer goed behalve 1 ding. Vanaf 21u tot 00u kon je eigenlijk niet slapen van het lawaai van de animatie ( zingen, muziek, etc). Dit had eigenlijk ook helemaal geen meerwaarde aan dit domein, in tegendeel.. Als het wordt aangeraden om met kinderen te gaan verwacht je toch wel rust en niet dat je uit je bed wordt getrilt van het gezang en muziek.. Ook zou een vaste airco verplicht moeten zijn in elk huis! Al bij al was het een leuke vakantie maar volgend jaar zoeken wij toch misschien een ander domein ..

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6Lien30-08-2015

Verwacht niet teveel van de huisjes

We verbleven 2 weken op dit domein. Ons eerste huis (comfort +, 3 sl kamers, via touroperator) in Tamaris viel tegen, het lag aan een drukke weg, je hoorde het verkeer dag en nacht en het lag ver van het strand. We hebben meteen bij aankomst gevraagd om te verhuizen maar dat kon pas in week 2. Ze waren bij de receptie wel behulpzaam en begripvol. Week 2 verbleven we in Portes du Soleil, meer in het centrum van het domein (blok I), dicht bij zwembad, centrum en strand, goede oriëntatie, ... Beide huizen waren niet erg goed gepoetst, bestek en servies vies, oud en versleten interieur. Aan elk huis scheelt wel iets denk ik. Ook is er soms lawaaihinder van animatie in de buurt, tot middernacht. We waren wel fan van het zwembad in Portes du Soleil, de lekkere afhaalpizza, de buitenruimte, de uitrusting zoals voldoende kookpotten, wasrek, ... Kortom: Ok omwille van de omgeving, maar geen topper

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Carla Arentsen13-08-2015

Lekker dicht bij het strand

Het park ligt ongeveer 10 minuten lopen van een mooi, kindvriendelijk strand en dat is fijn. Ons huisje, geboekt via touroperator, was wat verouderd en slecht schoongemaakt. Toen we hierover geklaagd hadden bij de receptie kregen we de eindschoonmaak cadeau. De gasten kunnen zelf kiezen om het huisje na afloop zelf schoon te maken (of iets van 70 euro betalen ) en dan merk je dat het ceelal met een enorme Franse slag wordt gedaan. Tip: zwemshorts zijn verboden, neem dus een echte zwembroek mee, ook voor de kinderen. En een zelf opblaasbaar matrasje oid om of op de stenen vloer te leggen bij het zwembad, of op de harde ligstoel (na betaling van 2 euro per keer). 's avonds is er een luid animatie programma dat om 24 uur stopt. Tot die tijd is dit programma over het hele park te volgen (zo hard is de muziek). De meeste gasten waren Frans talig. Het park is onderdeel van L'ami uit België.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6Leen06-08-2015

Mooie omgeving, luidruchtig domein

Park is goed gelegen, opwandelafstand van het strand en in een klein uurtje zit je in de mooie bergen (vb minerve of cirque moureze). Ook zijn er bakkers, restaurants en winkels in het dorpje. Het zwembad is mooi en verzorgd, maar mist wel een glijbaan ofzo. Ook leuke speeltuin en minigolf. Echter huisje was ontgoochelend. Klein en verouderd. Met een aantal kleine oplappingen (vb vliegengaas, propere douche, zonwering op terras) zou het al veel beter zijn. We hadden geen airco, maar s nachts koelde het gelukkig voldoende af, waardoor temperatuur goed meeviel als je met open venster sliep. Echter wel met oordoppen, want wat een lawaai elke avond en nacht. Heuse tegenvaller dat lawaai!!

• 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 6lvanderh14-07-2015

Vakantiehuis te Portiragnes plage

Mooi park, in plaatjes zelf weinig te zien: geen promenade om te gaan wandelen, slechts enkele restaurantjes. Heel veel Franstalige belgen aanwezig. We misten de Nederlandstalige animatie in het park. Geen airco aanwezig en dus veeeel te warm in het huisje. Strand op wandelafstand. Heel mooi zwembad.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Fam. Haanappel01-09-2014

Heerlijke vakantie!

Genoten van de prachtige ligging (vlakbij zee) en de fijne accomodatie. Particulier gehuurd (op Portes du Soleil), zeer vriendelijke en goede service! Mooi park, genoeg privacy bij het huis en leuke eetgelegenheden in de buurt (ook afhaal). Bijna alleen maar Fransen op het park. Fijn rustig strand en prima zwembaden op het park (vergeet wel niet dat shorts niet zijn toegestaan in het zwembad!). Al met al enorm genoten!

• 9Onderkomen

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer