Camping Rives des Corbières

Anders

top locatie, maar erg Frans

G
6-8-2017

De camping ligt dichtbij het strand en centraal tussen de haven van port Leucate en het animatie centrum.

De weg waaraan de camping ligt is best druk, ook s nachts nog veel verkeer. De plekken aan de rand van de camping zijn daardoor best onrustig.

Het sanitair is prima, jammergenoeg geen onderscheidt tussen dames en heren toiletten.

Het restaurant is erg simpel.

De broodjes uit het kleine winkeltje zijn lekker.

Wij zijn midden in het hoogseizoen geweest met twee kinderen van 8 En 10 jaar. Helaas waren we gedurende de hele vakantie 1 vd max 3 Nederlanders op de camping en de enige met kinderen.

Het zwembad is simpel maar nooit heel erg druk. De badmeester doet niet veel......

De camping biedt ook ruimte voor kampen van Franse kinderen, deze kinderen werden niet erg goed gecontroleerd.

Port Leucate ligt in een geweldige omgeving. We hebben genoten van zowel de Middellandse zee als het binnenmeer. Carcassonne is binnen 1 uur te bereiken ook narbonne is een bezoek waard.

Verder vind je in de bergen meerdere vestingstadjes. Erg leuk voor een dagtocht met de auto!

Port Leucate heeft een leuk winkel gebied rondom de haven.

De omgeving was top, maar de volgende keer echt een andere camping!

Leuke camping in Leucate

Jettt
2-1-2015

Leuke kleine camping met zowel plaatsen in de zon als in de schaduw. Sanitair is wat verouderd, maar kan er nog mee door. Er is een klein campingwinkeltje aanwezig waar je 's ochtends brood kan halen. Op loopafstand van het dorpje Port Leucate, waar je lekker wat kan drinken. Leucate heeft een mooie omgeving!

Hier willen wij nooit heen.

Tessa aan de Meulen
22-6-2013

Met reserveren ging het al mis. We hebben nooit een bevestiging gekregen. Na enkele mails en uiteindelijk een telefoongesprek toch, op een ander mailadres, een soort van bevestiging gekregen. Ze zeiden dat ze al onze mails hadden ontvangen, maar wij hebben nooit iets gekregen. Op mijn verzoek deze mails door te sturen naar het andere mailadres hebben we nooit een reactie gehad.

Klantvriendelijkheid zwaar onder de maat.

camping is ok

Haco
        23-7-2011

camping is goed gelegen en het aanwezige persoon is vriendelijk. Heel betaalbaar ook. Wij betaalden in juli (nog niet echt hoogseizoen,, begint volgens de campingtarieven pas eind juli) +/-22 € voor 2 volwssenen, auto, tent en electriciteit. Enkel het sanitair is niet helemaal je dat (2x schoongemaakt per dag), wat met een volle camping wel wat weinig is (al ligt dat natuurlijk ook wel aan de campinggasten). Een bepaalde saintaire blok had ook enkel franse hurkwc's... 's Avonds als iedereen van het strand komt aanschuiven om te douchen).

Al bij al een ok camping in een fantastiche omgeving, het sanitair moet je er bij nemen.

2008

leuke betaalbare camping

van rees
        19-8-2008

de ligging van de camping is heel goed

dichtbij strand en meren

weinig nederlanders omgeving is zeker de moeite om te bekijken je kunt er mooi kitesurfen de plekken zijn ruim

sanitair matig de camping is geschikt voor oudere kinderen

Wij waren hier in de zomer van 2000 (April 2004 klopt dus niet, maar een vroegere keuze was er niet!) Drie gezinnen, met grote tent (Albatros), caravan met voortent en een paar kleine tentjes. Erg ruime plek, maar te dicht bij het sanitair. 's Avonds veel disco-kabaal. Bron van ergernis: hondenstront op de camping.!

Dorp en omgeving prachtig; strand geweldig.

2006

Voor wie niet veel eisen steld aan sanitair, en genoegen neemt met verouderde douches en wc's,(wel goed schoon, 3x per dag schoongemaakt) en gaat voor het warme weer en strand, en een niet al te grote plaats nodig heeft, kan zich prima vermaken op deze camping, en aan het strand.

Genoeg te doen voor jong en oud in de omgeving.

Op de camping is een speelplaats voor de kleintjes , maar steld niet veel voor.

Restaurant oke, zwembad oke, personeel oke,

Sanitair mm. plaatsen varierend van groot tot zeer klein

Bezit zelf een caravan van 7.00 mtr opbouw is 5.50 meter heb er dit jaar gestaan met voortent en kon ook nog mijn auto op de plaats kwijt.

Bij reservering wel aangeven dat u eventueel een grote caravan hebt en dat u een schaduw rijk of zonnige plaats wil. wie kiest voor klein en zonnig en drukte beveel in het midden terrein aan, lekker hutje mutje.

Wij gaan er zeker nog eens heen, is ons wel bevallen, echt een Franse camping, dit jaar maar 4 NL gezinnen tijdens onze vakantie.

Wij waren in juli 2005 10 dagen op deze camping

Familie de Zwart
              9-7-2006

Wij waren in juli 2005 10 dagen op deze camping. Toen we aankwamen kregen we een grijs stuk woestijn aangewezen in de brandende zon, uiteindelijk na veel gediscuzeur een beter, schaduwrijk plekje vlak bij het meurende sanitair. Er was geen plaats om de voortent aan de caravan (3,95m) te zetten, laat staan een tentje voor de kinderen. Het personeel is onbeschoft, in het zwembad liep een pooier rond (de badmeester) die het leuk vond om aan de topjes van de dames te zitten. Met een bal spelen mocht er niet. De winkel is minimaal. Het enige pluspunt: het strand is 3 minuten lopen. Port-Leucate is erg sfeerloos, jaren 70 paddestoeltoerisme. Eens maar nooit weer.

2005

prijs is goed al tijd mooi weer mooie stranden camping kan

scheffer
                24-12-2005

prijs is goed al

tijd mooi weer mooie stranden camping sanitair kan beter

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in Port-Leucate(zomer 2005).

Prachtig weer,camping bijzonder gunstige ligging t.o.v. Zee, toeristisch dorp.Alles wat een vakantie leuk maakt,winkels en uit eten zeer betaalbaar,weinig Nederlanders, perfect surfen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rives des Corbières in Port Leucate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rives des Corbières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.