Appartement Club Oasis

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Club Oasis

• 3Mel20-06-2017

Aardig resort, verouderd appt, slechte service

Mooie foto's van de appartementen op de website staan in schril contrast met de werkelijkheid, slechte service bij het oplossen van gebreken.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Ron & Sig21-07-2010

Binnen 1 minuut van het strand in je appartement!

Mooi park, direct aan zee gelegen, veel faciliteiten (bakker, supermarktje, wasserette, etc.), huisjes eenvoudig ingericht (afhankelijk van de eigenaar dus ze verschillen allemaal), gratis parkeerplaats op centrale (afgesloten) terrein, ligging van het park is leuk: tussen Leucate Village en Port Leucate in. Genoeg restaurants binnen 5 minuten rijden te vinden. Wij willen hier zeker nog eens terugkomen! Er waait wel altijd een windje buiten, varierend van 'lekker verkoelend' tot soms compleet gezandstraald worden als je op het strand wilt liggen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Anneke en Hans12-05-2010

uitzonderlijk

Ruimte, rust, vrijheid zijn de woorden die hier van toepassing zijn. De appartementen zijn en bkijven goed onderhouden en vooral die met zeezicht liggen fantastisch. Het park waarin ze liggen is prachtig met veel oleanders. Alles qua boodschappen (supermarkten, winkeltjes en markten)en restaurants zijn in de buurt of in de nabijgelegen plaatsen te vinden. Een waterpark en een bomenklimpark voor de kinderen liggen in de buurt, maar zijn uitsluitend in het hoogseizoen open. Ga hier niet naartoe als je disco's e.d. zoekt. Ideaal voor twee personen of gezinnen met kleine kinderen. Wij zijn hier sinds 2003 al 4 keer geweest en gaan er zeker vaker naar toe. Een nadeel: er staat meestal veel wind, maar dat is prima voor de surfers op het meer achter het park.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8C & J26-07-2009

Oase van rust

Afgelopen week een heerlijk verblijf in Club Oasis gehad; een zeer rustig, netjes en goed verzorgd naturistenpark. Goed eten in Restaurant Le Palmeraie en regelmatig leuke animaties zoals happy hour en dansen. Strand en zwembaden zijn goed verzorgd. Vaak zijn er klachten over de oudere jeugd welke gekleed is, wij hebben niets dan complimenten over de respectvolle wijze hoe deze "puberjeugd" met de naaktheid van ouderen omgaat. Hou rekening met de Mistral welke in dit gebied regelmatig de kop opsteekt, verder is het een beetje vreemd dat bewoners van Oasis 1 niet in het zwembad van Oasis 2 mogen zwemmen en vice versa.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Fam. Schoones18-07-2008

Heerlijk park

Wij gaan sinds 2003 elk jaar naar Club Oasis, een heerlijk park van alle gemakken voorzien. Verschillende restaurants, zwembaden, winkels en andere faciliteiten, appartementen DIRECT aan het strand en toch een tuin (wij huren altijd een appartement op de begane grond aan zee). Het complex wordt goed onderhouden en schoon gehouden. Er komen verschillende nederlandse en belgische families dus ook onze kinderen hebben het er prima naar de zin. In de omgeving zijn verschillende excursie mogelijkheden en voor de boulevard shoppers is Port Leucate aan te bevelen.

Als wij aankomen komen we telkens weer THUIS dan zonder de stress.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Aad & Annemarie15-09-2007

Mijn vrouw en ik hebben de eerste 2 weken van september een heerlijke (naturistische) vakantie doorgebracht in een 3 kamer appartement. Wij vinden een het een goed onderhouden complex. Ligging direct aan het strand. De bakker, supermarkt en slager zijn in het naast gelegen complex. Er is een restaurant op het complex en nog 3 andere in naast gelegen Aphrodite Village De auto staat op een centraal (afgesloten) parkeerterrein. Wij zullen hier zeker nog een keer terug gaan.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Benno R. RENAUD05-08-2006

In de periode begin juni een net en schoon park. De meeste appartementen behoren aan particulieren en kunnen o.a. ook via reisorganisaties verhuurd worden. De appartementengebouwen (maximaal): een begane grond en daarboven nog twee etages. De tennisbanen zijn niet echt heel erg goed.

Gereisd in augustus 2006

Appartement Club Oasis info